היכן לרכוש ציוד כללי לדיגיטלית קטנה

ננהננה

New member
היכן לרכוש ציוד כללי לדיגיטלית קטנה

שלום :) סוף סוף יש לי דיגיטלית משלי, והשמחה רבה. אני גרה עכשיו באיזור ירושלים ומאחר ואני כמעט ולא מכירה את ירושלים, אני לא יודעת איפה לקנות ציוד כללי, כמו למשל תיק למצלמה (אולימפוס c-750 uz) או למשל החוט שקושר את מכסה העדשה לגוף, או רצועות לתליית המצלמה או פילטרים וכן הלאה. אם מישהו מכיר חנות טובה ואמינה לציוד איכותי בירושלים או בסביבה, אשמח לשמוע. אם יש בעיה עם העניין מבחינת פרסום בפורום, אז מסר פרטי אפשרי. תודה
 
חלק מהאביזרים שציינת מסופקים בקופסה

יחד עם המצלמה:חוט למכסה העדשה,רצועת צוואר למצלמה. חפשי חנות של 4H או פוטו ניסים.יש להם סניף גם בירושלים,וזה היחיד שזוכרת מוכרים גם אביזרים לדיגיטליות.
 

idohal

New member
פוטו ניסים ליד בניין כלל ברח' יפו

או במדרחוב של בן יהודה טל: 6234926
 

פלטרון

New member
תשובה כללית

1. לכי לקניון גדול ( קניון מלחה אני חושב גדול מספיק - לא ? ) מצאי שם חנות צילום כלשהי . 2. מכיוון שאת מדברת על דברים קטנים, אני לא מניח שתמצאי פער גדול במחירים. 3. בקשר לפילטרים .. זה כבר סיפור אחר . אולי כדאי לפעול לפי ההמלצות הקודמות. 4. כרטיסי זיכרון ( 128MB = מעולה ) ניתן למצוא בחנויות מחשבים. למעשה - אני מאמין שכדאי לקנות רטיסי זיכרון בחנויות מחשבים ולא בחנויות צילום.
 

HPLC

New member
חנויות סבירות בירושלים,

טוב, אמרו כבר שפוטו ניסים מוצלחים... גם פוטו שוורץ שיש גם במדרחוב וגם בקרית יובל במרכז (הם פתחו שם חנות). אני אישית מעדיף את שוורץ, רק חבל שהם כל כך יקרים... (טוב לדעת שיש עוד ירושלמי פה...) אבי.
 

ננהננה

New member
תודה רבה לכולכם על העזרה ../images/Emo20.gif

יש לכם כאן יופי של פורום פעיל ותומך, כל הכבוד :)
 
למעלה