היי

דובSHנית

New member
חח יש לי אחות תאומה

פייי איזה מצחיק זה לשמוע את זה.. לא האמתי שיש לי אחות תאומה אני בת 16 וחצי ויש לנו את אותה בעייה לי יש חזה קצת יותר מפותח אבל ממש קצת ולה יש אבל קטן כזה.. ואל תקחי את זה כמובן מאליו שאם יש לך חזה קטן אז לך לא נמשכים כי זה לא נכון איך תסבירי את זה שלאחותי יש חבר שנה וחצי ויש לה חזה קטן ולי יש חזה קצת יותר גדול ואין לי חבר שנה וחצי והכי הרבה שיצא לי לצאת עם מישהו זה 10 חדשים שזה הייה לא מזמן לפני 3 חודשים אבל עזבי זה לא קשור ולא רלונטי.. העיקרון פה שזה שלאחותך יש חזה יותר גדול לא אומר כלום!! מה אכפת לך שייש לה חז יותר גדול שאני יבין מפריע לך שרודפים אחריה בנים בגלל החזה אבל אני יכולה להגיד לך שזה לא ממש קשור לא למי שייש חזה גדול רודפים במיוחד לא ביגל 14 בכול אופן לעינין השני אם את מרגישה שזה מה שאת רוצה וזה יעשה לך סבבה תגלחי .. אבל זה איך שאת מרגישה ..
 

some levy

New member
תכנסי תראי....

בקשר לחזה...: משמ לא משנה... זה הדבר האחרון שאני מסכל עליו... אני מסכל קודם על העיניים... בקשר לשערות...: מה שבראש שלך..איך שנראה לך.. אף אחד לא צריך להגיד לך איך להראות..תעשי מה שבראש שלך...
 

פו-הדוב

New member
דעתי שלי בתור בן

גילי קודם כול אם אחותך עושה דברים שמפריעים לך תסבירי לה את זה ותבקשי ממנה שלא תעשה את הדברים הללו לידך. דבר שני כדי שתמליצי לה להפסיק לעשות את הדברים הללו כי לטעמי היא משדרת בזה שהיא מופקרת ולא שווה הרבה. ודבר אחרון כול אחת וקצב ההתפתחות שלה, חזה זה חלק מהנשיות והסקסיות אבל הגודל שלו כול-כך לא קריטי יש דברים יותר מרכזיים בכן הנשים.
 

r o n i1

New member
רק רציתי להגיד לכם.......

תודה רבה לכולכם........ על שעניתם לי.....
 
מקודם נתת וידוי...

אם שמת לב אנשים לא שמו לב להודעה הזאת שלך- או שהם לא מתייחסים.. מענין אות ילדעת- למה דיברת בעצם בשם אחותך ? למה לא יכלת לדבר בשמך ? בכל מקרה אנשים לא מכירים אותך פה אז מה זה משנה בתור מי את תדברי, את לא חושבת שעדיף שתדברי בשם עצמך ?
 

ShirAz111

New member
../images/Emo26.gif בנים ! ! ! ../images/Emo36.gif

לא יודעת למה אבל תמיד כשאתם (הבנים) רואים בת עם חזה גדול כולכם ישר קופצים ואח"כ ששואלים אותכם אם זה משנה אם החזה גדול או לא - אז אתם עונים שלא.... אז או שאתם בנים נדירים במיוחד.. או שאתם סתם משקרים.. ואם אתם לא מסתכלים על החזה אז על מה אתם כן מסתכלים בבחורה..?..
 
ת´אמת../images/Emo35.gif

בנים לא קופצים ישר על חזה גדול, למרות שיש גם כאלה, רוב הבנים (וגם אני) מעדיפים משהו יותר בינוני עד קטן (לא יותר מידי קטן
)... ולגבי ואם אנחנו לא מסתכלים על החזה אז על ה"תחת" והחלק התחתון זה מושך יותר את רוב הבנים... זוהיא האמת
- דודי
 

ofir_y

New member
../images/Emo26.gif בנות ../images/Emo36.gif

למה אתן כל כך מתלהבות שאתן רואות את ליאונרדו די קפריו או כל ´כוסון´ אחר בטלוויזיה, ואחרי זה אומרות שהיופי לא קובע - אלא האופי, אם הוא רומנטי, חמוד...? אופיר, ש"אוהב" הכללות
 
רגע, לפני שאתה עושה הכללה

תרא הלי מישהי אחת שחושבת שליאונרדו או כל ´כוסון´ אחר בטלוויזיה היא לא ילדה בת 10-12... אני מניחה שהרוב פה עברו את הקטע של הכוכבי טלוויזיה למיניהם... ולפי דעתי היופי והאופי קובעים ביחד.. אבל יותר חשוב האופי- האם אפשר להיות עם הבן אדם הזה, לדבר איתו, שהוא יבין אותך... מי שהולך לפי היופי- אז הוא מאוד שטחי...
 

ofir_y

New member
בכיף

אני יכול להראות לך לפחות 5 ידידות שלי שעונות על התיאור שנתתי. ובאותו הנושא תראי לי מישהו אחד שהולך על בנות לפי החזה?
 
אני בטוחה שיש כאלה בנות...

ואני יודעת שלא כל הבנים הולכים רק לפי המראה החיצוני של הבנות.. לי בעצמי היו 2 חברים והם לא הלכו לפי המראה החיצוני... ויש לי הרבה ידידים טובים שהם לא הולכים לפי המראה חיצוני- ממש לא !
 

ShirAz111

New member
חחחח אהבתי!!!

לאורנדו דקפריו?! לא יכולת למצוא מישהו יותר שווה..?? קיצר.. לשאלה שלך.. ברור שהיופי הוא חשוב!! אני בטוחה שאף אחד לא חולם לצאת עם מישהו שלא נראה טוב.. אבל בעקרון אם הבנאדם נראה סביר ויש לו אופי טוב אז למה לא?! זה לא שאנחנו מבקשות איזה מישהו שווה בטירוווף.. סה"כ אחד שנראה סביר ושיהיו לו את האופי כמו שרשמת למעלה... יותר מדי?!
 

ofir_y

New member
יפה זאת הכוונה שלי

פשוט היא אמרה שבנים מסתכלים רק לפי היופי אז אמרתי שאני יכול אותו דבר לעשות הכללה על בנות, אבל כל אחד והאופי שלו - אי אפשר להכליל, למרות שזה נוח לאנשים להכליל כדי לענות על כל שאלה. קיצר, מסקנות: זה לא חשוב אם אתה בן או בת, ב90% מהמיקרים שילוב של אופי ויופי הם מה שקובעים ולא רק יופי או רק אופי. מוסכם?
 

melindo

New member
עיינים

ולא לשאול למה...לא לשאול אני חוזר...אצבעות... חזה בא רק אחר כך...גם לא תמיד
 

פו-הדוב

New member
שפתיים ועיניים כמובן

אני באופן אישי מסתכל על שפתיים ועיניים, במיוחד כאלו כחולות וחודרות, או שפתיים אדמדמות ודקות. עיניים אומרות המון על סקרנות ועניין של האישה.
 

Sexy me

New member
שפתיים דקות דווקא?!

פעם אחת מישהו החמיא לי על השפתיים שלי...
 
למעלה