היי

carmit91

New member
היי

שוב אני עם האלבום לטיסה. קניתי כבר אלבום, הטבעתי על הכריכה שלו מבפנים את הבית הראשון של השיר "יומן מסע" של אביב גפן. אלבום מעץ כזה קטן ויפה. כבר כתבתי והכננתי כל מיני דברים להכניס לתוכו אבל עדיין יש לי כמה התלבטויות. הדברים שאני מתכננת להכניס לבפנים: -את השיר "יומן מסע" במלואו. -מכתב אישי עצוב\מרגש ממני. -הכרנו לפניי 5 שנים באיזו להקה שהיינו בה ביחד, אז אני גם מכניסה את הדיסק עם השירים מהלהקה. -תמונות של כלל החברים שלו והאנשים שקרובים אליו. -דברים להעברת הזמן בטיסה (בכל זאת, טיסה של 12 שעות..): סודוקו, תשחצים, קצת בדיחות ועובדות מעניינות על החיים. -וקצת מכתבים מעוד כמה אנשים שקרובים אליו. -ויישארו עוד הרבה דפים ריקים, אז הם כאילו ה"יומן מסע" שלו. אוקיי, אז יש לי כמה שאלות: -באיזה סדר להכניס את הדברים? -להדפיס את הדברים או לכתוב בכתב יד? או חלק להדפיס וחלק בכתב יד? -זה עדיין נראה לי קצת חסר, חסר איזה משהו אינטימי, מרגש כזה. יש לכם איזה קטע מתאים? -ואני אשמח לקצת ביקורת על האלבום. ואני אתן קצת רקע- אלבום לידיד טוב מאוד שלי- פשוט כמו אח גדול. הוא טס לשלושה חודשים למשלחת בארה"ב.
 
מנסה לעזור

תכנסי בסדר שבא לך לדעתי זה לא ממש משנה.. אבל.. אם כבר אז- השיר יומן מלא במלואו המכתב שלך המכתבים של החברים תמונות דברים לעברת הזמן ואז הדיסק(אפשר בכלל להצמיד אותו לכריכה מאחורה אולי..) ואת הדפים שלו את יכולה לקשט אולי בציטוטים מצחיקים או בדיחות או סתם ציורים חמודים שיהיה לו כייף לכתוב או לכתוב כל כמה עמודים? "נו אזז.. ספר מה עובר עלייך..." "אתה יודע שאני מתגעגעת?" "תחזור כבר.." אם יש לך כתב יפה אז ביד ברור ואם לא אז להדפיס.. זה הרבה יותר מסודרים אבלשימי פונטים יפים. והאלבום ממש יפה :)
 

carmit91

New member
וואיי אחלה רעיונות. אבל

למישהו במקרה יש עוד רעיון לקטע מרגש כזה אינטימי לטיסה? תודה תודה תודה [=
 

טאאאאל

New member
את יכולה להוסיף

דף של בדיחות, עם בדיחות על טיסות,טייסים, דיילות, אמריקאי ערבי וישראלי עולים על מטוס, או כל דבר אחר שקשור למטוס, וגם בדיחות על ארהב... זה יכול אפילו להיות כמה דפים...
 

carmit91

New member
מממ

יש לך אולי בדיחות על ארה"ב? זה נשמע ממש מגניב. [=
 
למעלה