היי

היי

תמיד לפני אקט, יש לנו את המשחקים המקדימים, אבל אני אף פעם לא "רטובה" מספיק, ואפילו אחרי שאני מגיעה לסיפוק לצערי דגדגני, אני יבשה כמו הנגב...אז אם אפשר יש לי 2 שאלות: 1) איך אני יכולה להיות יותר רטובה? 2) למה אני לא יכולה להגיע לסיפוק ולגמור דרך הנרתיק? תודה רבה!!!
 

tryme 2 m

New member
שאלה קלה....../images/Emo6.gif

יש גם כאלה שאינן רטובות... לשם כך ייצרו נוזלי סיכה (כלומר ג'לים למינהם על בסיס מים) לצורך יצירת רטיבות...גם ל"יבשות כמו הנגב"....
ולא כולם גומרות מגירוי נרתיקי...יש כאלה שגומרות רק מגירוי ישיר של הדגדגן...הפיתרון...שימצוץ לך...או שיאונן לך תוך גירוי ישיר של הדגדגן. עניתי לשאלתך?
 
חחחחחחחחחח לא חידשת לי כלום..

רציתי לדעת אם יש פיתרון אחר מעבר לחומר סיכה..זה דיי מעצבן " שנייה תן לי למרוח חומר ואני אהיה רטובה" חחחחחחחחחחחח ואגב, זאת היא ולא הוא..
 

tryme 2 m

New member
בובה...אני יודע שאת "היא"...../images/Emo6.gif

אבל לדעתי אין פתרון אחר...אם אני מסתמך על אמירתך שלא משנה מה...את נשארת "יבשה כמו הנגב". מציצה שלו תעזור אגב...הרוק שלו (גם אם לא הכי בריא לך)...הוא הפתרון הקל ביותר...תגידי לו...יללה חביבי...רד...
 
חחחחחחחחחחחח

אתה חומד אתה... "אני יודע שאת היא"...נכון אבל הוא...זאת היא! אין הוא...אני שוכבת עם נשים... והיא יורדת, תאמין לי שהיא יורדת..
 

tryme 2 m

New member
אופס!!!! ../images/Emo9.gif../images/Emo9.gif../images/Emo9.gif

את זה לא תכננתי....
אז היא...יללה...תרדי...
ואין מצב אחר חוץ מלהאמין...אבל אם כבר את כאן...יש לי שאלה... למה את זקוקה לרטיבות אם זו "היא"? ואם אתן משתמשות בעזרים...אז מה הבעיה לשים נוזל סיכוך זמין? אצלי זה פק"ל ליד המיטה...חייב...למקרה שאני בא בדלת האחורית לזו שאהבה נפשי...אין בזה חוסר נוחות...זה חלק מהמשחק... תסלחי לי על האי הבנה?
 
אין קשר אם זאת "היא" או "הוא"...

מסתבר שהבעיה היא אצלי...היא למשל בדיוק ההפך ממני...ועזרים? כרגע אין..וכן מאמי, סלחתי...בכיף..
 

tryme 2 m

New member
בובה...אמרתי לך פעם?

שאת נשמעת מתוקה להפליא? פףףףף יש לך "קול" צחקני ומשועשע...למרות שאת טוענת שאת יבשה....
 

tryme 2 m

New member
בבקשה...../images/Emo6.gif

העונג...גם שלי, מסתבר...בעיקר בגלל העונג שלך.
 
חחחח יה קרוע!

לא היית אמור להתבלבל, אתה ישר הגעת למסקנה שמדובר בגבר למרות שלא ציינתי מין..(תסתכל בהודעה הראשונה שלי) וכשענית לי, אני עניתי לך ב"תן"...חחחחחחחחח בהצלחה בהסתכלות.
 

tryme 2 m

New member
עניתי לך בתשובה הראשונה שלי..לעניין

לא הזכרתי מין של הפרטנר...בתגובה שלך אחר כך את אמרת "תן"...אז הסקתי את מה שהסקתי...אבל זה בסדר...הבנתי... ומה היא אומרת על העניין?
 

tryme 2 m

New member
תקשיבי לה...

נדמה לי שהיא יודעת מה היא אומרת ומה היא מרגישה. זה כמו שהרבה גברים חושבים שהזין שלהם קטן...את יודעת...בגלל הזוית שהם רואים אותו...אז יש להם בעיה עם הגודל והם מבקשים חיזוקים חיוביים. אז אצלך זה בקטע של הרטיבות. בובה מותק...אם זה טוב לה ומתאים לה...ואם היא אומרת שאת צודקת...אז אחד משניים...או שהיא אוהבת אותך ונהנית ממך בכל מקרה...או שהיא יודעת מה שהיא אומרת...תבחרי.
 
תראה,

לגבי איך שמסתכלים על דברים (גודל, יובש\רטוב), אתה צודק (כי גם האקסים שלי היו מסתכלים על הדברים האלה בדרך האחרת) אני חושבת שהכל תלוי באיך שאתה (ופה הכונה אלי) מרגיש..ומה שאתה מפגין החוצה..לא?
 

tryme 2 m

New member
זה נכון לגבי תפיסה עצמית...

לא לגבי יובש...האם זה אומר שאם את תופסת את עצמך יבשה כמו המדבר (בהנחה שאת לא מדברת על שמחה ו/או אופי אלא לגבי רטיבות באיבר)...האם זה אומר שכולם יתפסו אותך כיבשה כמו המדבר? כלומר...אם תפגיני רטיבות זה אומר שתהיי רטובה?
 
למעלה