היי
, אני זקוק לעזרה קטנה בבקשה

omri1234567

New member
היי
, אני זקוק לעזרה קטנה בבקשה

מכרתי מוצר למישהו מאנגליה ב03/08 משם מה המערכת של איביי כתבה לו זמן הגעה משוער עד ה11/08 ועכשיו הוא מתלונן שהיום כבר ה13/08 ושזה עדיין לא הגיע אליו,
מה אתם ממליצים לעשות?
איך לטפל בזה מולו?

תודה לעונים ועל העזרה.

עמרי
 

dobo

New member
ובנוסף...

תתנצל בפניו על העיכוב.
תערוך את הליסט שלך ותעדכן משלוח economy ולא משלוח standard.

בהצלחה
 

omri1234567

New member
תודה רבה! זה באמת על סטנדרט לא שמתי לב...טעות של מתחילים

להציע לו זיכוי ?
 

dobo

New member
עוד לא

תתנצל על הטעות, תציג את זמן המשלוח האמיתי מישראל שאמור להיות 11-23 ימי עסקים.
תציין שבדרך כלל לארץ שלו המשלוחים מגיעים תוך שבוע-10 ימים.
תשאל אותו האם יוכל להמתין בסבלנות עוד כמה ימים ולתת למוצר הזדמנות להגיע.

תבדוק את מספר המעקב של המוצר (בדואר מדינת היעד, לא ישראל), ותראה איפה הוא נמצא.
תן את המספר ללקוח ותגיד לו שהוא יכול לראות שם שהמוצר כבר הגיע למדינתו/בדרך אליו.

בהצלחה.
 

omri1234567

New member
היי טלי, קודם כל תודה על התשובה!

לצערי בדקתי וזה לא הגיע עוד כנראה לאנגליה וזה נשלח לפני שבוע, לפי הרישומים של הדואר עזב את הארץ באזור 06.8 קשה לדעת עם העדכונים החדשים שהם עשו באתר
 

טלי5555

New member
בבקשה

אז פשוט תסביר לו שהפריט כבר עזב את הארץ והוא יקבל אותו בקרוב.
תתנצל על הטעות בהגדרת זמני המסירה בליסטינג, ותאמר שאתה ממתין לשמוע ממנו שהפריט הגיע בשלום.
רוב הקונים בדרך כלל רוצים לדעת שהמוכר נמצא שם כדי לפתור בעיות. ברגע שהם רואים שהמוכר מתקשר, עונה לכל שאלה ולא מתחמק, בדרך כלל הם נרגעים וממתינים בסבלנות.
 

omri1234567

New member
בדקתי עוד לפני שכתבתי פה בפורום :) , וזה לא מצא

את החבילה בכלל
 

omri1234567

New member
עדכון: השאיר פידבק חיובי
, אני מנחש שהוא קיבל את המוצר

אחרת לא היה משאיר פידבק חיובי.
בהודעה שכתבתי לו בצהריים ביקשתי שיכתוב לי שהמוצר מגיע ושאני אשמח להישאר מעודכן מה קורה אבל הוא לא כתב כלום ואז הגיע הפידבק.
תודה לכולם על העזרה!!!
 
למעלה