היי שבוע טוב שנונים ושנונות שלי ../images/Emo24.gif
רואה שהיה פה שמייח בערב כשהייתי בהצגה .נפלא..ממש משפחה של שנוניות ושנונים-(אני עם הדימויים שלי מעולם הטבע....) ו...לכל החדשים שהתווספו כאן בשבת ,ואפילו סתם חלפו הציפרים הנודדות וראו פורום חביב ומאתגר- מקווה שתדגרו קצת אצלנו או יותר נכון לאמר תקננו אצלנו בקיננו הידידותי ותראו שכייף איתנו.כי======= אין רגע דל,יש חידה על גבי חידה -טריוויה הגיון משחקי לשון וחשיבה, וכל מה שבא. בברכת שבוע נהדר ושקט ,לא כאן,אלא בארץ ובעולם. חיננית
רואה שהיה פה שמייח בערב כשהייתי בהצגה .נפלא..ממש משפחה של שנוניות ושנונים-(אני עם הדימויים שלי מעולם הטבע....) ו...לכל החדשים שהתווספו כאן בשבת ,ואפילו סתם חלפו הציפרים הנודדות וראו פורום חביב ומאתגר- מקווה שתדגרו קצת אצלנו או יותר נכון לאמר תקננו אצלנו בקיננו הידידותי ותראו שכייף איתנו.כי======= אין רגע דל,יש חידה על גבי חידה -טריוויה הגיון משחקי לשון וחשיבה, וכל מה שבא. בברכת שבוע נהדר ושקט ,לא כאן,אלא בארץ ובעולם. חיננית