היי שבוע טוב שנונים ושנונות שלי

חיננית

New member
היי שבוע טוב שנונים ושנונות שלי ../images/Emo24.gif

רואה שהיה פה שמייח בערב כשהייתי בהצגה .נפלא..ממש משפחה של שנוניות ושנונים-(אני עם הדימויים שלי מעולם הטבע....) ו...לכל החדשים שהתווספו כאן בשבת ,ואפילו סתם חלפו הציפרים הנודדות וראו פורום חביב ומאתגר- מקווה שתדגרו קצת אצלנו או יותר נכון לאמר תקננו אצלנו בקיננו הידידותי ותראו שכייף איתנו.כי======= אין רגע דל,יש חידה על גבי חידה -טריוויה הגיון משחקי לשון וחשיבה, וכל מה שבא. בברכת שבוע נהדר ושקט ,לא כאן,אלא בארץ ובעולם. חיננית
 

חיננית

New member
בוקר טוב לך ציפי שאת כבר כאן ../images/Emo8.gif

וזה נועד להקפצה לעוברי האורח שמתחילים לקום עכשיו ..כדי שגם אתם תקראו. טוב . יאלללה ביי אשוב אליכם בצהרי היום כנראה.
 

ציפי666

New member
בוקר טוב גם לך חיננית

גם אני רק עוברת אורח כאן הבוקר, וכנראה שאהיה פעילה יותר בערב. שיהיה לכולם יום שמח ונפלא!
 
למעלה