היי ! שאלה של טירונית...

lizzika

New member
היי ! שאלה של טירונית...

לקראת צניחת טאנדם מתוכננת, האם מותר לבוא לצניחה עם מצלמה קטנה קשורה ליד ולצלם איתה לאורך כל הצניחה את הנוף (כי מההלם וההתלהבות לא נראה לי שאפשרי להתרכז בלסובב אותה אפילו לשנייה לכיווני). ידוע שבעיקרון יש אפשרות להרשם לצניחה רגילה או צניחה + צילום , מה שמייקר משמעותית את העלות, אז- יש אפשרות להביא או שאפשר רק להוסיף כמה מאות ושיצלמו אותך... תודה לכם ביי.
 

FalxOri

New member
אולי

מבחינת בטיחות,תתקשרי למועדון ותשאלי. מבחינות אחרות, אפשר אבל יש סיכוי סביר שתנחתי בלי מצלמה... O
 
למעלה