היי ! שאלה של טירונית...
לקראת צניחת טאנדם מתוכננת, האם מותר לבוא לצניחה עם מצלמה קטנה קשורה ליד ולצלם איתה לאורך כל הצניחה את הנוף (כי מההלם וההתלהבות לא נראה לי שאפשרי להתרכז בלסובב אותה אפילו לשנייה לכיווני). ידוע שבעיקרון יש אפשרות להרשם לצניחה רגילה או צניחה + צילום , מה שמייקר משמעותית את העלות, אז- יש אפשרות להביא או שאפשר רק להוסיף כמה מאות ושיצלמו אותך... תודה לכם ביי.
לקראת צניחת טאנדם מתוכננת, האם מותר לבוא לצניחה עם מצלמה קטנה קשורה ליד ולצלם איתה לאורך כל הצניחה את הנוף (כי מההלם וההתלהבות לא נראה לי שאפשרי להתרכז בלסובב אותה אפילו לשנייה לכיווני). ידוע שבעיקרון יש אפשרות להרשם לצניחה רגילה או צניחה + צילום , מה שמייקר משמעותית את העלות, אז- יש אפשרות להביא או שאפשר רק להוסיף כמה מאות ושיצלמו אותך... תודה לכם ביי.