היי צריכה עזרה/עצה/רעיונות

vip990

New member
היי צריכה עזרה/עצה/רעיונות

אני רוצה לעשות משהו מקורי לחתונה שלי לא רוצה משהו סטנדרטי אולם וכל זה חשבתי על להיכנס עם בן זוגי עם סוסים מה דעתכם?זה יפה רומנטי?או קיטשי ולא לעיניין. ואם בכלל יש אפשרות כזאת אני מחפשת גם מקום עם נוף מדהים או גן אירועים יפה יש למישהו רעיון? או בכלל רעיונות מקוריים לחתונה שאפשר לעשות?
 
עם שמלת כלה לא כ'כ נוח על סוס אבל,

אולי תשכרי כרכרה כמו אלה שיש בנהריה, לתיירים. תקשטו אותה יפה יפה, מלכותית כזאת. תמנו מישהו להיות כרוז שיודיע שאתם מגיעים לפני כן תשמיעו תרועת חצוצרה . ושניכם תכנסו יושבים בכרכרה, כמו זוג מלכים של פעם.. לי זה נראה מקסים.
 

vip990

New member
נכון זה בעיה

שמלת כלה וסוס אבל דוקא נראה חמוד מאוד הרעיון עם כרכרה מפואר וסוסים נקודה למחשבה תודה
 

KarinDi

New member
בעיני...

סוסים זה מאוד מאוד קיטשי ולא מאוד פרקטי... אני מבינה שעדיין אין לכם כיוון בכלל... מדובר על קיץ? אתם רוצים גן? נוף לים? אולם מפואר וממוזג? אולי בכלל אירוע קטן ואינטימי עם סופ"ש במלון? גן עתיקות? יש אינספור רעיונות...ושאלות: מתי? כמה אנשים פחות או יותר? איזור מועדף בארץ? חתונת שטח או חתונה במקום מסודר? נראה לי ששווה להתחיל מהפרטים האלו ואחר כך להתחיל לחשוב איך להפוך את האירוע עצמו למיוחד... אנחנו למשל מתחתנים יומיים אחרי פורים ולכן החתונה היא נשף פורים מטורף. אבל חשבנו על זה הרבה אחרי שבחרנו אולם, קייטרינג וכו'. נשמח לשמוע מה הכיוון שלכם ולנסות לעזור עוד! מזל טוב!
 

vip990

New member
בעייני זה רומנטי

אבל כל אחד רואה דברים אחרת מה שנכון שעם השמלה זה לא יהיה נוח אבל שאלת שאלות טובות ממש עזרת לי עם הכיוון והשאלות מדובר על ספטמבר מזג אוויר נחמד לק קר מדי ולר חם מידי אני מהצפון ואנחרוצה חתונה בחוץ זה בטוח ולא אולם בכלל אולי משהו בסגנון חתונהת יער עם קרבה לים אני לא רוצה חתונה מפוצצת אנשים רק החשובים מוסיקה אולי שבטית כזאת לא יודעת משהו אחר מהרגיל ןיחד עם זאת מיוחד
 

KarinDi

New member
שלחתי לך מסר...

אם אתם מתכננים על ספטמבר אז זה אכן הזמן להתחיל לסגור דברים כי זה ממש ממש שיא העונה. מה דעתך אולי על מעגל מתופפים? נשמע לי שזה יכול להתאים... יש המון רעיונות לשדרוגים קטנים שמשנים את החתונה. אחרי שתסגרו על הפרטים, נשמח לעזור בתוספות הקטנות
 

ariel11225

New member
ללא נושא

סוסים זה אולי לא פרקטי אבל כרכרה רתומה לסוסים יכול להשמע לא רע ואפילו אצילי בתנאי שמדובר בגן ארועים כמובן
 
למעלה