היי פורום! עברו כמעט שלוש שנים,

היי פורום! עברו כמעט שלוש שנים,

אני חזרתי לאחרונה מטיול שורשים בסודן (לא שלי, של בעלי, השם יקום דמו) וחשבתי לחזור לפה ולהתעדכן במה אתם עשיתם מאז אוקטובר 2007.
 

kangal

New member
../images/Emo6.gif וולקאם|!!

מי עלתה באוב
. זהו, השתחררת או שחתמת קבע
 
אתה לא קורא מה שכתבתי?

השתחררתי מזמן. הורדתי את ה- 15 קילו המיותרים, חזרתי לרקוד, ואלמלא המקרה המצער עם בעלי השם יקום דמו, הייתי יכולה לומר שהחיים שלי דבש.
 

kangal

New member
כולי התנצלויות, השוק פשט בילבל אותי ../images/Emo122.gif

(וההורדה של 15 הק"ג, והבעל, והסודני - או שזה אותו אחד?
)
 
למעלה