חיילת גינגית
New member
היי פורום! עברו כמעט שלוש שנים,
אני חזרתי לאחרונה מטיול שורשים בסודן (לא שלי, של בעלי, השם יקום דמו) וחשבתי לחזור לפה ולהתעדכן במה אתם עשיתם מאז אוקטובר 2007.
אני חזרתי לאחרונה מטיול שורשים בסודן (לא שלי, של בעלי, השם יקום דמו) וחשבתי לחזור לפה ולהתעדכן במה אתם עשיתם מאז אוקטובר 2007.