היי נועם - מה המשמעות של "דאבל דיפ"? תודה
י יאלללללה New member 8/9/10 #4 אני אחדד סטנלי פישר והכלכלנים של בנק ישראל פירסמו לאחרונה שהסיכוי שתרחיש "דאבל דיפ", עומד סטטיסטית על 25%. האם הכוונה למיתון ובעקבותיו מיתון נוסף והמונח לקוח מהניתוח הטכני?
אני אחדד סטנלי פישר והכלכלנים של בנק ישראל פירסמו לאחרונה שהסיכוי שתרחיש "דאבל דיפ", עומד סטטיסטית על 25%. האם הכוונה למיתון ובעקבותיו מיתון נוסף והמונח לקוח מהניתוח הטכני?