היי, מפחשת צימר ומבולבלת נורא...

ann6

New member
היי, מפחשת צימר ומבולבלת נורא...

אני רוצה לחגוג לבן זוגי את יום הולדתו ואת היותנו שנה ביחד בצימר. הבעיה היא שמעולם לא הייתי באחד ועקב חוסר ניסיון אני מרגישה מאוד מבולבלת מהמבחר. בנוסף, הבנתי שמה שרואים באינטרנט זה לא בהכרח מה שנחווה במציאות, מאוד חשוב לי שהסופ"ש הזה יהיה מוצלח ושלא נתאכזב מהמקום אליו נגיע ... אשמח עם בעלי הניסיון יתנו כמה המלצות לצימרים טובים יש כמה קריטריונים שיכולים לעזור בלכוון לצימר הנכון: - זה יהיה בסופ"ש, כך שאני יודעת שמהחיר גבוהה יותר, אני לא מחפשת צימר זול אבל אני חיילת ויש עדיפות לצימר עם מחיר נוח (אני מוכנה להשקיע עד 650 ש"ח) - זה אמור להיות לילה אחד. - חשוב שהוא יהיה מבודד ושלא נצא מהדלת לתוך דלת של צימר אחר - עדיפות לצימר מרווח, במראה כפרי,( עץ / אבן , הכל הולך) - נוףזה אחד השיקולים היותר חשובים, וגם שיהיה לאן ללכת לטייל באזור - חשוב גם שכשיושבים מחוץ לצימר האזור יפה - ג'קוזי. - אופציה להכין אוכל , לבשל וכדומה (אפילו רק מיקרו או כריים ומקרר) ממש אשמח אם תוכלו לעזור ולהמליץ על כמה צימרים טובים פתאום נכנסתי קצת לפאניקה! תודה
 

drtrip

New member
אנסה לעזור...

רוב הצימרים המבודדים לוקחים מחיר גבוה יותר ממה שאתם מוכנים לשלם ובוודאי 2 לילות מינימום. תנסו את נוף כנרת של בוקי, יש לו 3 צימרים מעץ שכל אחד מהם משקיף על הכנרת - נמצא ברמות, מחירים לא בשמיים לדעתי יקלע למחיר שאתם רוצים רק צריך לבדוק לגבי לילה אחד בסופ"ש. בהצלחה!
 

ann6

New member
האמת שלא כל כך מצא חן בעייני

יש עוד אופציות?
 
יש הרבה אופציות אבל ...

האמת ש-650 ש"ח ללילה בסופ"ש זה לא מחיר גבוה כ"כ, כך שזה מצמצם לך אפשרויות. הבעייה היותר קשה היא לילה אחד בסופ"ש. זה יחייב אותך להיות ספונטנית יותר ולא לסגור מראש על הצימר אלא להרים טלפונים רק ביום חמישי בערב או יום שישי בבוקר. כך יש סיכוי שתקבלי הסכמה ללילה אחד ממקומות פנויים. את צריכה להחליט על איזור בארץ, ולחפש - יש מגוון עצום של צימרים.
 
הצימרים המדורגים IBB

שלום לך הצימרים שמדורגים ב IBB- מה שאת רואה זה מה שאת מקבלת זה פרוייקט של הרשות לפיתוח הגליל וכרגע הצימרים בצפון הם אלה שנמצאים בפרוייקט הזה הנה לינק לחיפוש http://www.gogalil.org/ שימי לב מצד שמאל- גם יש לך כפתור עם הסבר על הפרוייקט וגם את יכולה לעשות חיפוש בהצלחה ותהנו איכותית
 

נגה41

New member
לגבי IBB- מי שמשלם לעמותה נכנס לאתר ,זה לא

אומר שמדובר בצימרים הטובים ביותר ,התמונות שמופיעות באתר זה מופיעות בעוד אתרים שבעלי הצימרים מפרסמים בהם . זו הסיבה שיש כל כך מעט צימרים באתר זה .
 

ענתיל

New member
כפי שהוסבר, ענין הלילה האחד הוא בעייתי

תבדקי: דרך השנהב בנתיב השיירה מקום בלב בלימן צימר וסימפטיה בבן עמי בקתה ברמה בגבעת יואב פינת חן בבני יהודה שירת הרוח באניעם בקתה בעמק ביסוד המעלה בגבעת יואב - בקתות רינה ברמה, בקתה בגבעה במעלה גמלא - בקתה ברמה בהצלחה!
 
אין בעיה ללילה אחד בסופ"ש

יש הרבה צימרים שאין להם בעיה ללילה 1 בסופ"ש שולחת לך מסר פרטי
 

simpleweb

New member
תנסי בגולגולן - זה מרכז מידע

הם מספקים הכל וללא תיווך. הם גם יעזרו לך למצוא דברים נוספים
 
למעלה