היי! מזל טוב!!! אני אילית

היי! מזל טוב!!! אני אילית

שמי אילית, גרה בפ"ת עם הבעל ו 2 הבנים שלנו (8 ו- 4). טריה לגמרי בארץ. יוצרת חרוזי זכוכית ופרטי פיוזינג קטנים לתכשיטנות. כל זה לטובת עיצוב תכשיטים, תחום שאני מאוד אוהבת לעסוק בו ומאוד נהנית ממנו. עכשיו, בשעה טובה, חזרתי עם משפחתי מאזרביג'אן (שום קשר שורשי, רק עבודה של בן הזוג), אחרי שנתיים נוספות. אני אומרת נוספות, כי סה"כ גרנו 7 שנים באזרביג'אן נטו, אחרי בילוי של שנה אחת בארץ לפני שלוש שנים. אז, לפני 3 שנים, גם למדתי את נושא חרוזי זכוכית במבער במכללת וורצברגר. את רוב מה שאני יודעת היום למדתי לבד, עשיתי גם שיעור אחד אצל רינה מנדרינה כשעוד היתה בנחלים וקיבלתי המון עזרה גם כאן מהפורום עוד כשידע ימים יפים יותר. את התכשיטים שלי מכרתי עד עכשיו באזרביג'אן, הייתי אמנית הזכוכית היחידה במדינה, בתחום הפיוזינג וחרוזי זכוכית. מכרתי בעיקר לקהילת הזרים, כי המקומיים מעריכים יותר זהב, למשל, אבל מכרתי יפה בעיקר במסיבות תכשיטים, בזארים של רוטרי וכדו' ומפה לאוזן וכבר שכרתי חנות שבה רציתי למכור את התכשיטים שלי ותכשיטים ועבודות יד של אמנים מהארץ שכבר הייתי במגעים עם מעט מהם ומיד, שבועיים לאחר מכן, מפאת המשבר, גיליתי שאנחנו בעצם, חוזרים לארץ. חיכינו 3 חודשים, עד שהילדים יסיימו ללמוד את שנת הלימודים, ארזנו מטלטלינו במכולה וחזרנו. על פתיחת חנות אני בינתיים אפנטז. נגעתי בחלום ומקווה שאני אגשים אותו בסוף. את אצבעותי הדרתי מהפורום לפני בערך שנה או שנה וחצי... אם להיות כנים, בגלל שהוא לא זז יותר מדי, וכבר הרגשתי שהוא לא תורם ולי אין מה לתרום לו. בקיצור, כבר לא היה מעניין. גם לא היה לי ממש זמן לזה. חזרתי לארץ ממש עכשיו, ב 24 ליוני, והחלטתי לנסות להציץ בפורום, ולמרבה ההפתעה המדהימה והנעימה גיליתי שחל בו שינוי מדהים לאחרונה. מזל טוב לשרה על הניהול ובהצלחה למיכל ואור המנהלים הקודמים שהיו מקסימים ועזרו מאוד אבל גם היו מספיק טובים להבין ולהעביר את הניהול לידיים חדשות שיכולות להוביל את הפורום קדימה ולרענן אותו. ראיתי את העבודות המקסימות שהאמנים התחילו להעלות. הרבה זמן כבר שלט פה הפחד מפני העתקות ואני חושבת שזה מה שבעיקר עצר את הפורום מלהמשיך קדימה ואני שמחה לראות שמתחילים סימנים שהטראומה עברה וגם אני מזמינה אתכם לפיקאסה לראות את העבודות שלי. אשמח לשמוע ביקורת. אני מקווה שהפורום ימשיך ככה, כיף לראות גם חבר'ה ישנים שחזרו ואני מתארת לעצמי ומקווה שהקהילה של הפורום תגדל ותצמח.
 

glassarah

New member
היי אילית, ברוכה השבה! ../images/Emo140.gif

התכשיטים שלך מקסימים - מקווה שנראה ממך עוד הרבה עבודות כאן בפורום!
 
תודה! ברגע שהציוד שלי יגיע במכולה, עניין של

עוד חודש לפחות. איזה סיוט.... אני מתגעגעת למבער שלי... ולמוטות הזכוכית......
 

גאיליי

New member
אילית- איזה כייף שאת פה שוב!!

את יכולה לבוא לשחק במבער שלי בכייף!!בבקרים אני לא יכולה ממילא לעבוד כי אני עם איליי, את מוזמנת לבוא, ליצור ולהנות :)
 
משהו בך גרם לי להבין שזה ברצינות

לא יודעת מה אבל הכנות משודרת ממך למרחקים! תודה על ההזמנה, היא מאוד שמחה אותי, אבל אני אשמח גם לבוא סתם לקפה. ברגע שנקנה אוטו אני אצלך!
 

ברשר

New member
הי אילית, איך שהזמן רץ אצל אחרים,ברוכה השבה!

אני זוכרת את ההתלבטויות שלך, השאלות לגבי חומרים ואפשרויות יצירה. לפי הפריטים באתר שלך עשית עבודה טובה מאד. בהצלחה וקליטה מהירה לך ולמשפחתך בארץ....כנראה עד הפעם הבאה..... ברוריה
 
תודה על המחמאות וברכות

אני שמחה שזוכרים אותי קצת. הסתכלתי גם על העבודות שלך,במיוחד עבודות התחרה בפיוזינג שהן הורסות!
 

mnoya

New member
ברוכה השבה! תרתי משמע../images/Emo13.gif

זוכרת את כל ההתלבטויות כשרק נסעת והגעת ועד שהכל הסתדר...איך הזמן עובר...
 
אתה עזרת לי המון אמנון! חפרתי לך בכמויות על

עניין הגזים. בסוף עבדתי שם עם המיינור עם פרופאן.... אסור להתחיל לקנא כי מעכשיו (עוד חודש מעכשיו) אני אצטרך לחזור להתרגל לגז בישול שלנו.... איזה ביאוס!
 

אמנון אלבז

New member
מנהל
יופי ונהדר

עכשיו כשתשובי לגז שלנו היחודי בתחום הזכוכית אבקש אם תוכלי להחזיר במעט העזרה שתרמתי לך [וממש בכייף עזרתי] אבקש שבאמת תמצאי את ההבדלים בין הגזים, מה ההשפעה על תהליך העבודה מבחינת זמן העבודה. מה ההשפעה על הגוונים מה ההשפעה על השקוף במיוחד מורטי האם את מרגישה בשינויי התנהגות הלהבה בימים חמים וקרים. בשאלה האחרונה ישנה בעיה משום שאת מגיעה ממקום שכשקר שם אז זה ממש קר. לכן נמתין עם השאלה האחרונה לימי החורף ובמידה ויהיה באיזורך שינוי קיצוני בטמפרטורה לכיוון המינוס, או אז אם תזכרי את שאלתי אשמח לשמוע מה את מרגישה בשינויי הלהבה של הפרופאן מול הבוטאן. מסובך ? כן כרגע זה נשמע מסובך , אבל כשתתחילי את העבודה אני מקווה שלא תכנסי לדיכאון מהשינויים הקיצוניים שהלהבה שלך תתן לך. בהמשך באים יתפתח דיון בנושא אסביר למה השאלה כה חשובה.
 
אוקייייייי..... אני באמת אנסה לעזור

בכל מקרה, בנוגע לקור, אני לא בטוחה שבעצמי שמתי לב לשינויים בעבודה בין החורף לקיץ. אולי בגלל שהבלונים תמיד היו בתוך המבנה. הם היו ממוקמים בחדר ליד ולא היו חשופים לקור או חום קיצוניים בגלל מיזוג קבוע, למרות שהחלון בחדר של הבלונים היה תמיד פתוח. בחדר העבודה שלי היה גם ממוזג עם וונטה בתוך חופה (איך לא צילמתי, יא-אללה!) ככה שבאמת בעניין הזה אני לא יודעת אם אני יכולה לעזור. בנוגע להבדלים בין הפרופן לגז הבישול... אני מחכה בקוצר רוח לבדוק את זה. אולי אצל שרי, אם אני אממש את ההזמנה שלה אני אספר לך. גז הפרופן והשקוף של מורטי - אתה רוצה לדעת לגבי התוצאה הסופית אם גם עם פרופן יוצא לא צלול כמו לאושה? התשובה היא כן. אני לא זוכרת שאיזה רמה חוסר הצלילות של השקוף עם הגז בישול אבל גם עם הפרופן הוא לא ממש צלול ותמיד העדפתי את הלאושה אגב, הטמפרטורות בחורף בבאקו הן בערך כמו בירושלים פחות 5-7 מעלות. לא נורא בטירוף. מקווה שעזרתי לפחות טיפה. המשך יבוא
 

אמנון אלבז

New member
מנהל
פרופאן בקור.

התכוונתי שאני רוצה לדעת על הבוטאן בקור לאחר שיש לך את הנסיון עם הפרופאן. הפרופאן ידוע כגאז שמסוגל לעבוד בטמפרטורות הרבה יותר קרות מהבוטאן. יהיה מענין לשמוע על המחקר שתעשי וההשפעה של הבוטאן מנסיונך. יהיה מענין להשוות את הפרופאן שעבדת איתו לעומת הפרופאן הגרמני או האמריקאי וכן בהחלט אני צפויים להפתעות. לדעית הרבה אמריקאים לא נתקלו בבעיה עם השקוף של מורטי כמו ההסכמה הכללית כאן בארץ. אבל גם שם באמריקה כשאומרים פרופאן יש הבדלים באיכויות.
 
למעלה