היי מה דעתכם על זה

היי מה דעתכם על זה

האם אתם אוכלים כל סוג של בשר? זה מעורר תיאבון או שזה איכס?
 

Roobie

New member
בלעעעע

זה באמת מגעיל.. עכשיו כל התמונות עלו, בפעם הקודמת היה עליהן איקס - כאילו שהן לא קיימות בכלל, לא רק שהן לא עלו עדיין.
 
דעה אולי לא פופולרית אבל...

אני מאמין שצריך לנסות כל דבר ואז להחליט אם הוא טוב או לא. אם בני אדם אוכלים את בשר היצורים האלו במשך מאות שנים ואין להם עם זה בעיות, אני לא רואה שום סיבה למה לא לנסות. לא הייתי הולך על שיפוד שלם, אולי רק חתיכה מכל אחד, אבל מצד שני, בטיולי הישרדות במדבר יהודה אכלנו נחש (כבר לא זוכר איזה זן, אבל היה לו טעם של תרנגולת), בקניה אכלתי טרמיטים וחגבים מסוכרים (טעים מאוד חבל שאין בארץ), המתנדבים בקיבוץ מקוריאה הביאו לטעום חטיפי שרימפס (זה הבמבה המקומית שלהם) לא היה מדהים אבל אכיל. בקיצור, לא הייתי קורה לזה בשר, זה יותר בכיוון של פירות ים או "שרצים" כי סך הכל אין עליהם יותר מדי בשר, על כל היצורים האלה. ד"א- אפשר פירוט על מי, מה מאיפה, למה וכ"ו...
 
הרבה מידע אין לי

אלה תמונות שעברו אלי במייל משורשר. אפשר לטעום, וזה הכל דיעות קדומות כי מה ההבדל בין זה לצלופח ולצדפות? אבל זה בכל-זאת דוחה אותי ואיך זה יהיה לי טעים כשזה נראה לי מגעיל?
 

sjarjar

New member
נדמה לי שהראו את המאכלים האלה

בשוק האוכל הלילי בסין שביקר בו גידי גוב במסגרת תוכניתו. ואגב, העונה הזו משודרת בזמנים אלו בשידור חוזר, אז יש הזדמנות לכולם לראות שוב (לא להחמיץ את המסעדה הענקית [5 קומות, 1000 אנשים בו זמנית] המכינה את הברווזים).
 

WickedBar

New member
כן, הכל.

אני מוכן לאכל כל דבר לפחות פעם אחת כדי להחליט אם הוא טעים לי או לא. למשל - פעם בצבא הכנתי קפה ובסוכר היו נמלים. היו לי שתי ברירות: לשתות קפה עם נמלים או לא לשתות קפה (אני לא שותה בלי סוכר). אז שתיתי קפה עם נמלים. מה אני אגיד - קראנצ´י, מתקתק ודי טעים. נמלים = אחלה, צריך לעשות ממרח.
 
למעלה