היי.. מה אתם חושבים על זה?..../images/Emo108.gif
היי... לחברה הכי טובה שלי יש יומהולדת עוד יומיים אז קניתי לה מן כבשה קטנה והוספתי כל מיני דברים קטנים שיסמלו דברים מסוימים, ואני אקנה לה עוד קופסאת תכשיטים או משהו כזה, רציתי להראות לכם את המכתב שכתבתי לה ומה אתם חושבים עליו: *ללני המתוקה!* אומרים שכשאישה מתחתנת היא צריכה בשביל מזל טוב ללבוש משהו ישן, משהו חדש, משהו מושאל, ומשהו כחול, אז בגלל שיש לך יומהולדת קניתי לך כבשה קטנה. החלק הזה של המתנה (הכבשה) בא לסמל כוונה, או יותר נכון כמה כוונות, אז ככה: הכבשה באה קצת לסמל אותי, או יותר נכון את השער שלי, ואת זה שיש משהו בכל כבשה מוזרה. הסניקרסים הקטנים באו לסמל אותך, לא רק שאת חמודה מבחוץ, אלא גם ממש ממש מתוקה מבפנים. הזיקוק הקטן שמדליקים בא להזכיר שתמיד אפשר לשמוח, וצריך רק ניצוץ קטן בשביל זה. האבן נועדה לסמל את המזל שלך, מזל דלי, רציתי לקנות דלי קטן, אבל למרבה הפתעתי לא מוכרים כאלה, לכי תביני אותם. הסיכה של FJ לא באה לסמל את פוקס, אלא "funny joeks" כדי שתוכלי לשמור אותה, ולצחוק בצחוק החמוד והנחנק שלך. המנעול בא לסמל שלא משנה עד כמה משהו נראה סגור, תמיד יהיה אפשר לפתוח אותו עם המפתח הנכון. הקעקוע של הדרקון בא לסמל את שנת 1988 שעל פי האסטרולוגיה הסינית מצויין ע"י דרקון. הסוכריה בטעם תפוח באה לסמל שתמיד עדיף את הדבר האמיתי, ומה שמזויף תמיד יבוא חמוץ. הגפרורים והנר העגול הקטן בא לסמל אנשים ששורפים לעצם את הפח בשירותים!, והנרות הקטנים באים לסמל כמובן את היומהולדת שלך (מזל טוב מתוקה!), המדבקה באה לסמל שאני אוהבת אותך, ושאני מנויה למעריב לנוער. אם תפתחי את קופסאת הגפרורים תגלי שם סיכת לב שמסמלת את זה שתרמתי פעם 10 שקל לווראיטי וקיבלתי סיכה, ועכשיו זה שלך, אז כאילו שאת תרמת, נשמה טובה שכמוך! השקית באה לסמל שכשיש הרבה דברים קטנים שרוצים שהם יהיו ביחד, אז שמים אותם בשקית כאילו דההה.... וכמובן הכל ביחד בא לסמל שיהיה לך את היומהולדת הכי שמח יכול להיות, ושאני ממש אוהבת אותך!! מזל טוב! עד 120! שתהיה בריאה, שמחה, ומאושרת, וכמובן שתשארי מתוקה כמו שאת! שתפתחי את הכישרון המיוחד שלך בנגינה על גיטרה, ואז נוכל לזייף ביחד לצלילי מוזיקה יפה... _________________________________________________ תודה רבה שקראתם! אני יודעת שיצא ארוך אבל בבקשה תגיבו, כי חשוב לי שהמכתב יצא טוב!
אני גם אביא לה עוד ברכה בצירוף לזה... שמחה אם תוכלו לעזור לי, וט"ו בשבט שמח...
kity (מצפה לתשובה)
היי... לחברה הכי טובה שלי יש יומהולדת עוד יומיים אז קניתי לה מן כבשה קטנה והוספתי כל מיני דברים קטנים שיסמלו דברים מסוימים, ואני אקנה לה עוד קופסאת תכשיטים או משהו כזה, רציתי להראות לכם את המכתב שכתבתי לה ומה אתם חושבים עליו: *ללני המתוקה!* אומרים שכשאישה מתחתנת היא צריכה בשביל מזל טוב ללבוש משהו ישן, משהו חדש, משהו מושאל, ומשהו כחול, אז בגלל שיש לך יומהולדת קניתי לך כבשה קטנה. החלק הזה של המתנה (הכבשה) בא לסמל כוונה, או יותר נכון כמה כוונות, אז ככה: הכבשה באה קצת לסמל אותי, או יותר נכון את השער שלי, ואת זה שיש משהו בכל כבשה מוזרה. הסניקרסים הקטנים באו לסמל אותך, לא רק שאת חמודה מבחוץ, אלא גם ממש ממש מתוקה מבפנים. הזיקוק הקטן שמדליקים בא להזכיר שתמיד אפשר לשמוח, וצריך רק ניצוץ קטן בשביל זה. האבן נועדה לסמל את המזל שלך, מזל דלי, רציתי לקנות דלי קטן, אבל למרבה הפתעתי לא מוכרים כאלה, לכי תביני אותם. הסיכה של FJ לא באה לסמל את פוקס, אלא "funny joeks" כדי שתוכלי לשמור אותה, ולצחוק בצחוק החמוד והנחנק שלך. המנעול בא לסמל שלא משנה עד כמה משהו נראה סגור, תמיד יהיה אפשר לפתוח אותו עם המפתח הנכון. הקעקוע של הדרקון בא לסמל את שנת 1988 שעל פי האסטרולוגיה הסינית מצויין ע"י דרקון. הסוכריה בטעם תפוח באה לסמל שתמיד עדיף את הדבר האמיתי, ומה שמזויף תמיד יבוא חמוץ. הגפרורים והנר העגול הקטן בא לסמל אנשים ששורפים לעצם את הפח בשירותים!, והנרות הקטנים באים לסמל כמובן את היומהולדת שלך (מזל טוב מתוקה!), המדבקה באה לסמל שאני אוהבת אותך, ושאני מנויה למעריב לנוער. אם תפתחי את קופסאת הגפרורים תגלי שם סיכת לב שמסמלת את זה שתרמתי פעם 10 שקל לווראיטי וקיבלתי סיכה, ועכשיו זה שלך, אז כאילו שאת תרמת, נשמה טובה שכמוך! השקית באה לסמל שכשיש הרבה דברים קטנים שרוצים שהם יהיו ביחד, אז שמים אותם בשקית כאילו דההה.... וכמובן הכל ביחד בא לסמל שיהיה לך את היומהולדת הכי שמח יכול להיות, ושאני ממש אוהבת אותך!! מזל טוב! עד 120! שתהיה בריאה, שמחה, ומאושרת, וכמובן שתשארי מתוקה כמו שאת! שתפתחי את הכישרון המיוחד שלך בנגינה על גיטרה, ואז נוכל לזייף ביחד לצלילי מוזיקה יפה... _________________________________________________ תודה רבה שקראתם! אני יודעת שיצא ארוך אבל בבקשה תגיבו, כי חשוב לי שהמכתב יצא טוב!