היי לכל החברים

היי לכל החברים

שאלה לי לכל הותיקים יותר אני מנותחת כבר שנתים וחצי הגעתי למשקל היעד שלי ואני אחרי פלסטיקה , יש לי תופעה של חום לאחרונה כבר 3 חודשים אני עם חום 37.2 - 38 כל יום פעם בבוקר פעם בערב .אני רוצה לדעת אם למישהו היה דבר כזה והאים יש קשר לטבעת , הודה על כל תשובה והתיחסות .
 

אופירA

New member
מנהל
היה לי לפני 3 שנים דבר כזה, בלי קשר לטבעת.

במשך שנה וחצי היה לי לעיתים קרובות חום 37.5-38. פעם בבוקר ופעם בערב (37.2 זה לא חום).
היה לי וירוס CMV, וזה התנהג כמו "מחלת הנשיקה" (מונו), עם חולשה, והלך והחמיר עם הזמן, עד שבחודשים האחרונים היה לי חום ללא הפסקה. נמוך, אבל קבוע. ובשלב מסוים הוא התגבר וטיפס ל-38.5-39 קבוע.
כל השנה הייתי בבדיקות שלא גילו כלום. בשלב זה נשלחתי לאשפוז לבדיקות מקיפות אינטנסיביות. בביה"ח העיפו אותי תוך יומיים, להמשך בדיקות מרפאתי, אך רופאת המשפחה החזירה אותי לאשפוז. שוב הודיעו לי שיעיפו אותי בהקדם, אבל אחרי כמה שעות התחלף רופא המחלקה, ברופאה שדווקא החליטה לא להעיף אותי אלא לתת לי עוד טיפול אנטיביוטי כללי ולהשאיר אותי ולעשות את כל הבדיקות האפשריות.
אחרי שבועיים לא מצאו כלום, ואני כבר העפתי את עצמי כי החום בסה"כ ירד בעקבות הטיפול האנטיביוטי. רק החולשה הלכה והתגברה ולא יכולתי לתפקד בכלל. אז שכבתי חודשיים בבית (שלא ניקיתי כבר חצי שנה מרוב חולשה), עד שהחולשה חלפה.
אחרי חצי שנה גילו בדם עקבות של CMV שחלף. אין לי מושג למה לא מצאו אותו בביה"ח. הרופאה שלי טענה שלא מוצאים אותו בבדיקות דם, אלא רק אחרי שהוא חולף, אבל אנשים שהיה להם אמרו לי שזה לא נכון, ויש בדיקות למצוא אותו. לא יודעת מי צודק. אני רק יודעת שזה עבר לחלוטין, ושגם אם היו מוצאים, ממילא לא היה שום טיפול, רק לנוח.

אני מציעה לך לעשות את כל הבדיקות האפשריות, כולל CRP (מראה על מדד דלקת בדם), כולל הווירוס של מחלקת הנשיקה (יש לו שם עם 3 אותיות, לא זוכרת אותן), כולל כל מה שעולה על דעתו של רופא המשפחה (ואם באמת יש בדיקה לגילוי וירוס CMV, תבקשי גם אותה).
תספרי לרופא כל מידע שאת יכולה לתת לו - על תרופות, על שינויים בחיים בתקופה שלפני הופעת החום, על מצב נפשי וכד'.
הפלסטיקה היתה לא מזמן? יכול להיות שיש זיהום? יש לך איזה כאבים? תחשבי יחד עם הרופא משפחה, ותתייעצי גם עם המנתח הפלסטי.
 
תודה רבה לך על התשובה

המעמיקה והמקיפה האמת היא שבתקופה האחרונה אפשר לומר חצי שנה 8 חודשים אני חולה המון המון דברים שלא היו כך לפני הטבעת .מרגיש לי כי בעקבות הירידה במשקל אני יותר חלשה וחולה הרבה יותר .אני אכן אלך לרופאה אספר לה את כל השתלשלות העינינים וניראה איזה בדיקות אפשריות תיתן לי .
 

קובי d1

New member
לימי

לא נראה לי שיש קשר בן הניתוח ,לזה שאת חולה בתקופה האחרונה
מה שאני מציע לבדוק האם אין לך חוסר בויטמינים,או שיש בעיה במערכת החיסון רק בדיקה מעמיקה תעלה על זה

קובי
 
היי, לימי.

מה את מרגישה, מעבר לחום? האם הגרון כואב? חולשה? כאבי בטן?
אני מציעה לעשות בדיקת דם. לבדוק וירוסים (מה שנקרא סרולוגיה), תפקודי כבד.
בכל אופן, לשתות הרבה, ולנוח.
הרבה בריאות. מגי.
 
תודה לכם על התשובות

מעבר לחום אני לא מרגישה דבר לפעמים יותר עייפות תשישות אבל לא משהו מיוחד . החום הוא על בסיס יום יומי אך לא תמיד נגיד הבוקר קמתי ללא חום {36.6} אתמול בערב היה לי 37.8 וירד לבד ל-37.3 כבר החלפתי מדי חום כי חשבתי אולי המד חום מזייף . ביום ראשון אני יגש לרופאה נשב יחד ונתחיל סידרה של בדיקות . אני בכל אופן אשמח לעדכן .
שבת שלום לכולם .
 
בצהריים החום קפץ ל-38.9

זה כבר היה ממש מפחיד הרמתי טלפון לכל מי שרק היה אפשר כולל הרופא הפלסטיקאי חשבנו על כל האופצויות לא מוצאים סיבה ביום ראשון לרופאה תחזיקו לי אצבעות .
 

גילור

New member
תבדקי (בבדיקת דם) את וירוס מחלת הנשיקה.

אם עברת לאחרונה פלסטיקה, כדאי גם לבדוק אופציה של זיהום אולי.
בהצלחה ובבריאות שלמה
 
ביום א'

אני אלך לרופאה ואני אדרוש את כל הבדיקות האפשריות ונתחיל לשלולל דבר דבר לא יתכן ערכים כאלה של חום. וזה ירד לבד לאחר כ-4-5 שעות , והבוקר ללא חום ניראה מה יהיה במשך היום.
 
למעלה