היי לכל החברים שבתי הביתה ובגדול

זהבה נ

New member
היי לכל החברים שבתי הביתה ובגדול

כן אחר כל החופשות המיוחדות בחודש האחרון(כמעט לא הייתי כאן) חסרתם לי מאוד, ואני לא עבר יום אחד שלא חשבתי מה חדש אתכם וכיצד אתם מתכוננים לשנה החדשה עם הילדים לביתי הספר והגנים השונים, אם כל הילדים שלכם משובצים כבר במסגרות המתאימות? למרותיש עדיין לצערי כאלה שעדיין לא משובצים במסגרות חינוך והם יושבים בבית, אצלם לא התחילה שנת הלימודים. מקוה שימצאו עבורם הפתרונות ההולמים ובהקדם. אפתח בדיון, בשאלה,בחוויה של כל ההורים ששלחו את ילדיהם היום למסגרת החינוכית, כיצד עבר על ילדיכם היום הראשון??? אני כאן שוב ובמשרה כמעט מלאה. מחזיקה לכולכם אצבעות, שלכם תמיד,
 

דליה.ד

New member
היום הראשון?

וואי... הבן הקטן (כתה א´) היה קצת בשוק, אבל תפקד יפה. כשחזר מבית הספר וירד מהאוטובוס פרץ בבכי וטען שכואבת לו הבטן. לא ידעתי אם זה מהריטלין (תופעת לוואי?) או שההתרגשות והמתח התפרקו... הוא אמר לי (חמוד כזה): "אל תדאגי אמא מחר אני כבר אתרגל..." הבת עברה לגן כאילו נולדהה שם... הבן הגדול יותר התחיל חטיבה (לפני שלושה ימים, כי עושים אצלינו "גשר" בין יום כיפור לסוכות וזה טריק גאוני!) ואין לי מושג מה הולך... רק בבית נורא קשה איתו והוא עושה לנו מרד נעורים, ולכן יש מתח וצעקות והוא "בועט" לכל הכיוונים.... שרק יהיה לי כח...
 

ayagu

New member
והיום הראשון ...

קטנוטנת התעוררה מוקדם מאד וכבר ברבע לשבע עמדה ליד הדלת מוכנה ובכל שלוש שניות בערך בקשה שנצא כבר להסעה. כמובן שההסעה לבית הספר ביום הראשון התעכבה והבנות הגיעו לבית הספר רק בשמונה ורבע.
 

ayagu

New member
המשך

עליתי לבית הספר מאוחר עיותר לצפות בטקס הפתיחה. ( אני מהשובתים היום). קטנטונת שתפה פעולה נהדר והסכימה לשיר עם ילדי הכתה שלה. כמובן שבבוקר התחיל הויכוח הנצחי סביב הריטאלין. כן רוצה , לא רוצה, כן משפיע לא משפיע וכדומה. שינינו מינון בעצת הנוירולוגית ונקווה לטוב? בכל מקרה בצהריים קטנטונת חזרה מאד מרוצה היה לה מאד נחמד.
 

זהבה נ

New member
דליה ואיך היה עם הכיתה החדשה שלך

הרי היום היתה גם לכם התחלה חדשה, לא? מה עם החויות מהכיתה?. נראה שבסך הל הלך בסדר פחות או יותר עם הילדים הפרטיים שלך, מרד הנעורים מוכר בכל ביית של מתבגרים, אני יודעת שלא ירגיע אותך אם אומר לך שזה עניין של זמן וגם זה עובר.
 

זהבה נ

New member
היום אני יכולה להסביר למה שבתי

"הביתה בגדול", זה בגלל שהודיעו לי אתמול על הכתבה שהתפרסמה היום בידיעות אחרונות שאכן תתפרסם היום, כידוע לכם לא מראיינים לפני יומיים ואני כבר הספקתי לשכוח את הראיון שנערך בחום הכי גדול של אוגוסט ומיד לאחר הראיון טסנו לחופשה בחו"ל (קרואטיה הפעם). אז למי שעוד לא שם לב, היום בידיעות אחרונות (24 שעות בעמוד 24 ) כתבו על הקהילה שלנו וגם עלי(לסקרנים שבינכם יש גם תמונה שלי), רק שאני שוב חייבת תיקון כי אני לא היא זו שמנהלת כאן את הקהילה לבד וצר לי על זה ששותפותי לניהול לא הוזכרו בכתבה, זה כמו שבקשתי מהכתבת לא להזכיר את שם משפחתי בצורה מלאה והיא עשתה את זה למרות שחזרתי על הבקשה פעמיים, ככה זה כשהעיתונאית הירית לא קטנה, היא לא שמה לב כנראה, ואני סולחת על כך, כי הנושא מאוד חשוב לכולנו אז שיהיה. להת´ ושנה טובה לכולנו.
 
למעלה