היי לכולן/ם,הנה הסיבה שבגינה אני

mevav1

New member
מה עושים עם זה חמדתי המתוקה...

נפגשים!!!!!!!!!!
אם מיתר תישן צהריים אשמח לפגוש אתכם. ומה איתך ועם הגברברון???????
 
וואו איזה יפה!!

וגם המטבח יפיפה, אהבתי מאד. ממש רואים שהוא יהיה מקסים! והצבע שלו משגע.
 

mevav1

New member
תודה אגם../images/Emo24.gif../images/Emo140.gif

על הכל...מקווה שבסוף זה אכן יהיה יפה. העץ אגב,עדיין לא צבוע..הנגר רק התקין את המטבח,אבל כבר השבוע הצבע יהיה בדלתות. אוף..כמה אני כבר מתה שהכל יהיה מוכן... תודה לך ושבוע מקסים. מירב.
 
מה זה לא צבוע?? נראה דווקא אחלה

צבע - עץ בהיר כזה לא.???? טוב מה אני מבינה.. מעבר לזה, מאד מאד יפות האבנים שיש לך במקום חרסינה ממש מקסים ! מאד מיוחד.
 

mevav1

New member
תודה אגם חמודה...אני לא רוצה בהיר

מכיוון שאין לי כוח לראות סימנים ולרדוף אחריהם. לכן מבחינתי שיהיה כהה,רק שהקואליציה הצביעה נגד הכהה ונשאר שנצבע בצבע כהה אבל לא מדי..אלא כזה שעדיין נראה את העץ הטבעי. ותודה על הכל
 
מקפיצה בשבילך

האיש עם השפם וזה לא עמיר פרץ ידעתי שתשמחי לראות אותו בשרשור.
ואחד אחרון
הוריד את הכובע.
 

mevav1

New member
../images/Emo10.gif בלי פולטיקה אבל פויה פרץ ../images/Emo6.gif

ותודה חמדתי על ההקפצה
אני בחולוניה כעת אם בא לך כזה כאילו...
 

א מ א י ה

New member
../images/Emo24.gif../images/Emo24.gif../images/Emo140.gif../images/Emo140.gif ברוכה הבאה

היית כל כך חסרה כאן! אני שמחה שחזרת! מה שלום הנסיכה? ראיתי את התמונות, מקסימה כל כך, ואיך שהיא גדלה!
 

mevav1

New member
היי אמאיה יקירתי../images/Emo25.gif../images/Emo24.gif

מה שלומכן???????? איך מאיושקה????? תודה,גם אתן חסרתן לי ואני עדיין לא שבתי לחלוטין...מקווה שעוד כשבועיים כי הכוח נגמר לי לאט לאט
בכל מקרה,אי אפשר שלא להתעדכן פה בבית הזה
וכמה שכיף לי על קבלת פנים חמה שכזו
הנסיכה מתוקה מתמיד...ממזרה וקלפטעא לא קטנה...מקווה שכפי שנראה לי היא מסתגלת למצב ורק לי כנראה הלב כואב על שהיא לא עם כל משפחתה כמו תמיד כל יום...אבל כאמור,זה המצב ומדי פעם אני מראה לה את הבית ואני מאמינה שהיא יודעת מה הולך פה. איך מאיה???? ואת?????? נשיקות ותודה לך יקירתי..
מירב.
 

א מ א י ה

New member
לצערי מאיה שוב חולה...

לפני כחודש וחצי היא הייתה מאושפזת בגלל דלקת באוזניים חמורה- היא הייתה כמעט שבוע בבית החולים, לפני כשבועיים שוב עלה החום והתברר שהדלקת חזרה, הרופאה הביאה אנטיביוטיקה, שבוע שעבר שוב החום עלה - אוף!
ואנחנו שוב חששנו שהאוזניים אז רצנו למיון והתברר שזה משהו "וירלי" עד יום רביעי היא הייתה עם חום גבוה מאוד 39-39.8 כל הזמן... החום ירד אבל אתמול התחיל שיעול גרוע מאוד, שלא נותן לקטנה הזאת לישון... היום שוב מפגש אצל הרופאה (אני כבר יכולה לדרוש מיטה שם...)
 

mevav1

New member
אוייייי מסכנונת../images/Emo10.gif איזה כאב לב זה..

מקווה שמאיה המתוקה תחלים במהרה ותתחזק. את נותנת לה פרוביוטיק ופרוטק לחיזוק המערכת החיסונית????? נראה לי שזה חשוב לתת לה כעת. תתני לה כמה שכתוב ואני בטוחה שזה יעזור לה להתחזק. הפרוביוטיק מגן על הגוף מהחיידקים ה"רעים" בעיקר בעת נטילת אנטיביוטיקה. כל טוב יקירתי והחלמה מהירה למאיהל'ה.
 

א מ א י ה

New member
???? פרוביוטיק???? לא שמעתי

אף אחד לא המליץ לי על זה אף פעם, ויש לציין שאין שבוע שאנחנו לא אצל הרופאה לפחות פעמיים במקרים הטובים.. וגם לאחר 2 תקופות אישפוז.. ויש לציין שהיא כולה בת 10 חודשים... האם אפשר לתת בגיל הזה או שזה מוקדם מידי? זה עוזר? האם נותנים את זה רק שיש אנטיביוטיקה? כי סיימנו השבוע את הטיפול (בתקווה שהיום היא לא תיתן כלום)
 

mevav1

New member
מה,לא שמעת על זה????הרופאה

של מיתר המליצה לי על זה כבר עם האנטי' הראשון שקיבלה אם אני לא טועה. זה דבר טבעי ואין בו משהו שחלילה יכול להיות מסוכן. אבל אם את קונה בקפסולות,תתני לה חצי קפסולה או נדמה לי חצי כפית שמצורפת במידה ותקני לה באבקה. זה עוזר,ברור,זה מה שנקרא ביו שיש ביוגורטים למינהם ורשום שזה מכיל חיידקים טובים. ואני משתדלת לקחת את זה על בסיס קבוע משום הכדורים שאני נוטלת והאנטי' המרובים שאני לוקחת. ודווקא כעת את צריכה לתת לה בעצם..כלומר גם כל יום על בסיס בריאותי וגם לתקופה מה עקב האנטי'. את יכולה לקנות דרך הקופה יותר בזול כך שאל תלכי לפארמים למינהם או לפרטיים כי זה יקר בטירוף.
 

א מ א י ה

New member
תודה, היום אני מתייצבת ביחד

עם בעלי ומאיה אצל הרופאה (למרות שתיכננתי להשאר עוד שעה), הוא ישכח לשאול אותה מה מי וכמה...
 
היי mevav, רציתי לשאול אותך בנוגע ל

נראה מצויין המטבח, תהנו! והשיפוצים, אנחנו ממש באותו שלב של בלאגן בבית, ורציתי המלצה לתנור+כיריים+קולט... איזה רכשת ואם אפשר היכן ובאיזה מחיר? אני מתלבטת מאוד, מדיח קניתי של חברת chromex, מוכר פחות אבל הבנתי שהם טובים לא פחות מהגרמנים. יש עכשיו מבצע של הסט הזה דרך ly-vent, ידוע לך עליהם משהו? תודה!
 
נ.ב את מבינימינה?

אם כן, אנחנו מהאזור. עוד שאלה, עשיתם גם עבודות טיח וגבס אולי? מחפשת
לאנשים טובים ומקצועיים שמתעסקים עם זה.
 

mevav1

New member
לצערי אני לא מבינימינה(אמן והייתי)

ואיזה כיף לך שאת מהאיזור(אני מתה על האיזור המהמם הזה). אני מכירה חברים טובים של בעלי שעשו לנו עבודות גבס נהדרות וטייח שעובד גם עם בעלי ואף הוא מעולה...יישר לי את כל הקירות בבית כאילו לא היו עקומים מעולם. תשלחי לי מסר עם הפלא שלך ובכיף אתווך בינכם. והם באמת אנשים טובים וישרים.
 
למעלה