היי לכולן לכל האמהות המאושרות ואלו

roseycheeks

New member
היי לכולן לכל האמהות המאושרות ואלו

שבדרך. מזמן לא כתבתי גם כי לא הייתי בארץ זמן מה וגם כי לא כ"כ יוצא. בכל אופן ליידע אתכן לגבי מצבי במשך חצי שנה לא קרה כלום. לאחר 6 הזרעות שהתחלתי אותן לפני כשנה גילו שיש לי סכרת ומאז אני מנסה לאזן אותה לא בהצלחה מרובה. בכל אופן רציתי לשאול לדעתכן. קבעתי תור למחר לרופא הפריון שלי כדי לבקש ממנו להמשיך בתהליך למרות שעדין לא הגעתי לאיזון מכיוון שהתחלתי טיפול תרופתי כבר לפני חודשיים ואני תחת מעקב. די נמאס לי כבר לחכות. ואף אחד לא מבטיח שלא יקח לי עוד מספר חודשים ונסיונות להיכנס להריון. אני קצת חוששת שאני עושה צחוק מעצמי אך בא לי לקחת סיכון ואולי לשוחח עם הרופא זה לא יזיק. מה דעתכן? מה כדאי לומר לו? האם זה נכון לנסות שוב להרות למרות שהגוף עדין לא מאוזן? המון תודה ומצטערת אם ייגעתי אתכן.
 

NיקהNוני

New member
היי - וברוכה החוזרת../images/Emo140.gif

מפנה אותך לפורום סוכרת בהריון - לפני ואחרי. חלק מהכותבות שם סוכרתיות עוד מלפני ההריון והן בוודאי תדענה יותר... בכל מקרה - שיהיה
 

lollla

New member
אין לי הרבה תובנות לגבי סוכרת

לפי מיטב הבנתי אין מניעה להרות עם סוכרת - אך לא מבינה מספיק בעניני איזון הגוף מה שאני כן יכולה להגיד לך - שאין שום כח בעולם שיוכל למנוע ממך לשאוף לכך - ולכן - לגשת לרופא ולהתייעץ לעשות מעצמך צחוק?? למה מה קרה?? נהפוך הוא - את חייבת לשמוע חוות דעת, לקבל הדרכה , עידוד, ואם לא נראה לך- חוות דעת שנייה הרבה איחולי הצלחה
 

tutik1

New member
כדאי לך גם לשאול בפורום

סכרת הריון - שם יש גם נשים עם סכרת לפני הריון. בהצלחה!
 

זואי11

New member
ברוכה החוזרת

מקוה שתימצא הדרך לאיזון בקרוב. כבר הפנו אותך לפורום "סוכרת בהריון - לפני ואחרי". אם את במכבי, יש ברמת מרפא בר"ג רופא המתמחה בסוכרת והריון (מקבל פעם בשבוע). שווה להתקשר לשם ולנסות לקבוע פגישה אצלו.
 

lb4

New member
התלבטות

יש כאן לדעתי 2 דברים- האם חוסר האיזון מפריע לכניסה להריון , והאם מפריע להריון עצמו ( שזה ידוע שכן). אם חוסר האיזון הוכח כמפריע לכניסה ( תבקשי ממש לדעת אם ההפרעה נחשבת משמעותית) אז חבל לנסות להכנס ולבזבז אנרגיה לחינם. אם מדובר על חשש מסיבוכים במהלך ההריון, נשאלת השאלה אם הריון לא מוציא סכרת מאוזנת מאיזון בכל מקרה, ואז אולי לא שווה להתאמץ כל כך לאזן ולחכות , אם ממילא בזמן ההריון יהיה צורך באיזון מחודש. מאוד בעד לפנות למומחה, ואולי לשקול לבדוק חוץ ממומחה פוריות גם עם מומחה להריון בסיכון ( שם סכרתיות עוברות מעקב ) וגם עם מומחה בסכרת.הכי טוב שהם יתייעצו בינהם , תנסי לסדר "קונסיליום " כזה.
 

roseycheeks

New member
תודה לך רעיון טוב.

אצטרך באמת לבדוק בקופה שלי(לאומית) מה אפשרלעשות ובאמת אנסה לדבר עם מי שעוסק בהריון בסיכון. התהליך באמת מורכב אך שווה את הכל. תודה לך ושלך יהיה המון בהצלחה עם הנאה ואהבה.
 

veredtered

New member
רוזי, מה אמר הרופא היום?

את ממשיכה בתהליך? מקווה שכן, ורד
 

roseycheeks

New member
תודה על התשובות וההתעניינות

רופא הפוריות חושש למומים בעובר לאמא סכרתית ולא הסכים שאמשיך בתהליך ללא מכתב המלצה מרופא סכרת. הוא לא רוצה לקחת את האחריות על כתפיו. אז אצטרך לחכות עוד חודש כי יש לי תור לאנדרוקרינולוגית באמצע דצמבר. למרות כל החיפושים באינטרנט לא ברור איזה מומים יתכנו בעוברים לאמהות סכרתיות. מה שלומך את ורד? האם התחלת את תהליך ההזרעה? מה מצבך? מקווה שיהיה הרבה בהצלחה מחזיקה לך אצבעות ושיהיה במזל.
 

veredtered

New member
טוב, אז אין ברירה... מקווה

שלאנדוקרינולוג תהיינה תשובות טובות. ואכן נראה לי רעיון טוב כפי שכתבו לך למעלה לחבר בין שני הרופאים, שידברו קצת. אני אכן התחלתי את התהליך, לפני שבוע עברתי הזרעה ראשונה, ועוד שבוע אדע אם הצליחה. בינתיים אין לי רצון לשתות קפה (לא סלידה, פשוט אין רצון, ויש לי חוש ריח מוגבר - פתאום מריחה את הריח ה'כלבי' שיש לי באוטו ובבית, מה שעד היום לא הרחתי
. אולי פסיכוסומטי, אולי לא
. שיהיה לך הרבה בהצלחה, ורד
 

טלטל11

New member
אצלי הסימן הראשון להריון היה

חידוד מטורף של חוש הריח, כך שמי יודע, אולי זה "זה"
מחזיקה אצבעות
 
למעלה