היי לכולן וערב טוב !../images/Emo25.gif
היי ,קוראים לי דוד יצחקי ואני בן 21 וחצי מראשל"צ , אני פה רק בגלל שאני בחיפוש אחר הבחורה המתאימה עבורי , אני בחור מתוק שאוהב בית ומעדיף בילויים אינטימיים על פני מעדונים רועשים , אני עובד , אני חרוץ מאוד ואוהב להשקיע בזוגיות , כשאני אוהב אז אני אוהב עד הסוף , אפשר לומר שאני רומנטיקן לא קטן . אני מחפש בחורה טובה שהיא בעצם כמוני , אוהבת בית ומעדיפה סרט טוב מתחת לשמיכה מאשר לצאת ולהשתולל בחוץ במעדונים . יש לי כל כך הרבה תכונות טובות שאפילו הדף לא מספיק , ואני מקווה שאכן נמצאת אי שם הבחורה שאני מחפש ומי יודע ... אולי היא כרגע קוראת דף זה . בכל אופן יש גם תמונה שלי . אז ביי לכולן בנתיים , ואל תשכחו אנשים יקרים ... ALL YOU NEED IS LOVE כל מה שצריך בעולם זה אהבה ..( וגם הומור לא יזיק )
היי ,קוראים לי דוד יצחקי ואני בן 21 וחצי מראשל"צ , אני פה רק בגלל שאני בחיפוש אחר הבחורה המתאימה עבורי , אני בחור מתוק שאוהב בית ומעדיף בילויים אינטימיים על פני מעדונים רועשים , אני עובד , אני חרוץ מאוד ואוהב להשקיע בזוגיות , כשאני אוהב אז אני אוהב עד הסוף , אפשר לומר שאני רומנטיקן לא קטן . אני מחפש בחורה טובה שהיא בעצם כמוני , אוהבת בית ומעדיפה סרט טוב מתחת לשמיכה מאשר לצאת ולהשתולל בחוץ במעדונים . יש לי כל כך הרבה תכונות טובות שאפילו הדף לא מספיק , ואני מקווה שאכן נמצאת אי שם הבחורה שאני מחפש ומי יודע ... אולי היא כרגע קוראת דף זה . בכל אופן יש גם תמונה שלי . אז ביי לכולן בנתיים , ואל תשכחו אנשים יקרים ... ALL YOU NEED IS LOVE כל מה שצריך בעולם זה אהבה ..( וגם הומור לא יזיק )