היי לכולם, עזרה בבחירת מעיל..

ferrytale

New member
היי לכולם, עזרה בבחירת מעיל..

אז ככה, אני רוצה מעיל בזרה נשית לקיץ, כזה שיהיה אורירי, רוב הנסיעות שלי הן בתוך העיר ובעתיד זה,יהיה מעט יותר בין עירוני.. כרגע קטנוע, בהמשך אופנוע.. אני מתלבטת בין שלושה דגמים שונים.. שניים הם של Alpinestars, לא הכי הבנתי את ההבדלים בינהם.. http://www.kneedraggers.com/details/Alpinestars_Stella_Sniper_Ladies_Textile_Jacket--654211.html http://www.kneedraggers.com/details/Alpinestars_Stella_Sniper_Air_Flo_Ladies_Textile_Jacket--654209.html ואחד של Joe Rocket http://www.kneedraggers.com/details/Joe_Rocket_Cleo_2.0_Ladies_Mesh_Jacket--648487.html אני יותר מאשמח לקבל חוות דעת בכל הנוגע למעילים \ לחברות, לטובה ולרעה.. איך יושב, מי שחווה החלקה או תאונה.. כל דבר בקיצור.. כמובן שאם יש אילו שהן המלצות, יתקבלו בברכה..
 

Pumi

New member
אני לא חושב שתמצא הרבה עם המעילים האלו

לרוב כי מעילים אנשים קונים בארץ, ואין את הדגמים האלו בארץ. מבחינת חברות, שני החברות מעולות. לבחור זה כבר עניין של עיצוב.
 

ferrytale

New member
אני בת, ואני רוצה להזמין מחול.. עיצוב זה נכון

אבל זה גם עניין של נוחות.. החברות מעולות אבל מה עדיף..
 

mv100

New member
שתיהן טובות לי יש נטיה קלה לכיוון הAlpinestar

פשוט כי לחברה שלי יש דגם כזה והוא מחזיק יפה כבר קיץ שלישי.
תהני
 

M O R M

New member
אני מעדיף לרכוש בארץ בשל המדידה

מדידה והתאמה של המעיל והנוחות שלו חשובה לטעמי . ההבדל במחיר כולל משלוח ומכס לטעמי לא ממש מצדיק את העדר מדידה ומחסור באחריות. אני חסיד גדול של קניות ב- EBAY (יש לי למעלה מ- 250 פידבקים עם 100% - ובכלזאת קונה מעילים בארץ.) כנסי לחנות כולבוטקס ברחוב הירדן פינת נגבה ברמת גן וראי מה ניתן למצא עבורך שם ואילו מחירים. אני מעדיף בקיץ בעונת המעבר לרכב עם מעיל של חברת לוקוול (יבואן אבנוע) אחלה מעיל איכותי. בקיץ אני רוכב עם לרט קליל יותר . וביולי אוגוסט החמים מאוד אני רוכב עם חליפת רשת מיגונים משולבת של אופנועי שטח שעולה 200 ש"ח כולל משלוח מסין (חיקוי סיני של פוקס) . לגבי המעילים שציינת כמעט אי אפשר ליפול עם איכות מוכחת של ג'ו רוקט או אלפינסטארס - מעילים מעולים באיכות מעולה.
 

ferrytale

New member
לגבי המדידה

אני מין הסתם אלך למדוד בארץ את הדגם או משהו שיחסית מאוד דומה לו ורק לאחר מכן, אזמין. בינתיים אני רוצה קצת חוות דעת, לטוב ולרע כמובן... לגבי המחירים בארץ, יקר.... כרגע אני רוכבת על מעיל רב עונתי של LOOKWELL אבל מתחיל להיות חם והשנה אני לא מתכוונת להוריד ממני את המעיל מה שעשיתי בשנים שעברו.. (לפני מס' חודשים עשיתי תאונה ואני יודעת שבלעדיו המצב יכל להיות ממש רע).. לגבי הרשת הזאת שאתה מדבר עליה, חשבתי לקנות משהו כזה אבל מצאתי ב 600 ויותר.. אשמח לקבל ממך איזה קישור לאתר! חוצמזה, תודה מראש!
 

ferrytale

New member
טוב אז לאור התשובות, השאלה קצת שונה..

אז ככה, גם ככה אין Joe Rocket בארץ, מה שאומר שאני אלך על Alpinestars... חוצמזה אם כבר MORM העלה את עניין המעיל רשת עם המיגונים, שהוא הכי טוב שיש לקיץ, אולי עדיף כבר ללכת על מעיל חורף איכותי השאלה היא לגבי הגשם, האם המעילים האלה שהצגתי בהודעה למעלה, מתאימים לחורף? אני לא רוצה מעיל עור, אני מעדיפה בד אבל כזה שיהיה באמת חסין למים.. מה אתם אומרים? יש המלצות? תתתתתודה!
 

leriboy

New member
אישית אני הייתי קונה בארץ

למה--מידה, נוחות וכתובת לטענות למידה M לדוגמא יכול להיות גיזרות שונות, כול חברה והפרוש שלה למילה M גם בנוחות, המידה יכולה להיות פיקס אבל המעיל לא ירגיש לך נוח, מיקום מיגונים הגיזרה שלו וכדומה וטענות-- אין כמו האפשרות שיש כתובת להגיע אליה במקרה של בעיה במעיל אחרי חודש חודשיים ואפילו יותר אישית ממליץ לך לקפוץ לרשף טכנולוגיות, ולהתרשם גם מההיצע וגם מהשרות שתקבלי.
 
שלום לך

קודם כל, את המעיל הראשון שהדבקת פה אני כמעט בטוחה שיש למישהי מהפורום (אולי לנה?), ואם הזיכרון הצילומי לא מטעיני אז אני מאמינה שבקרוב היא תיכנס להגיב. שנית, ג'ו רוקט- אמנם אין בארץ אבל אני די בטוחה שגם אותו יש למישהי מבייקרית (זכור לי מאיזה שרשור עתיק). ולענייננו: אני אישית לא מתלהבת במיוחד ממעילים שהם -רק- או -בעיקר- רשת, לדעתי זה לא שווה את המחירים המופקעים (עם זאת, מה שמוטי מציע נשמע מעניין, אבל אין לי מושג מה זה ומאיפה). מעדיפה מעיל שהוא מעיל, שהכל יושב טוב (או לפחות מרגיש ככה) וכל המיגונים במקומם. אבל כמו כל דבר בתחום הזה, זה עניין של העדפה ומומלץ שתנסי כל מיני סוגים. רשמים מהמסע האחרון שלי: 1. אצל רשף טכנולוגיות* יש אחלה מעילים (אם את XS ומעלה...) ושירות שאין כמותו בשום מקום. 2. אצל בני בייקר יש סטוק יפה של מעילי בנות של בלייד וכל מיני חברות. 3. תני קפיצה גם ללרט (LARET) - מדדתי שם מעיל שנראה טוב והיה מאד נוח, אם כי רב עונתי ואני לא ממש אוהבת (בקיץ מרגיש לי מסורבל מדי). בנוסף גם השירות שם היה מקסים ויותר מפעם אחת. שווה לנסות. 4. דייטונה- חנות פינתית ברחוב של סוכנות אבניר- היו שם דברים מעניינים (שגדולים עלי) ומעיל רשת אחד מאוורר מאד (אני כאמור לא מתה על זה, אבל מה אכפת לך לנסות?) 5. בקיצור, יש מיליון חנויות באזור הזה בתל אביב. פשוט תעשי סיבוב... מקווה שעזרתי במשהו סתיו * למקרה שמישהו תהה, סאגת המעיל המרגשת שלי בשלבי סיום, הודעה תימסר בהמשך
 

ferrytale

New member
היי לך...

אז ככה, לגבי המעיל רשת, נשמע לי מעולה לקחיץ בלבד ובעיקר אם מדברים על 200 שקל.. לגבי המעילים האחרים, היום אני משהו כמו שנתיים וחצי עם מעיל של LOOKWELL, קניתי אותו דרך איזו חנות אינטרנטית של אבנוע אבל בשם אחר וקניתי אותו יחסית בזול, אני ככה או ככה רוצה להחליף אותו ובקרוב אני אעבור לאופנוע ככה שאם כבר אז אז כבר.. אני רוצה לקנות מעיל שיהיה טוב לנסיעות בכבישים פתוחים, ככה שצריך שיגן מפני רוח וכמובן, מפני גשם.. בארץ, אני לא רוצה לקנות כי: א. אין מבחר למעילי נשים. ב. מחירים גבוהים מידי וללא סיבה. אז אני אלחך ואמדוד דגמים של חברה ואראה מה יושב על טוב וככה בעצם אדע מה להזמין אבל קודם כל אני צריכה להיסגר על דגם שיתאים לדרישות.. ואם כבר לקנות אז אלפין או ג'ו או איקון.. לא יודעת, נראה לי שזה עדיף.. לגביי בייקרית אני רשומה שם, אני אבדוק.. תודה!
 

mv100

New member
../images/Emo6.gif../images/Emo6.gif../images/Emo6.gif סתיו וה../images/Emo106.gif (מעיל) הקדוש ../images/Emo189.gif

מה שכן, אפשר לסמוך עליך שחרשת את הארץ וחיפשת בכל הפינות. האלפיינסטאר שייך לסבינה
 

M O R M

New member
איך קונים מעיל רשת ב- 200 ש"ח

קניתי בשנה שעברה מעיל רשת סיני חיקוי של פוקס. המעיל לא מתאים לרכיבות שטח אולם לדעתי בהחלט ממגן הרבה מעבר לכל מעילי הקיץ שלי (שלשה - לוקוול , דיינטונה , לרט ) . הכי טוב זה מגן רשת של UFO סקרופיו לשטח (ניסיתי אותו בהחלקה בכביש ב- 100 קמ"ש ) אבל המחיר שלו מעל 1000 ש"ח. מוטי שפן ניסיונות של הפורום
 

M O R M

New member
קישורים לחליפות רשת ב- EBAY

זה המעיל רשת הסיני שקניתי מחירו עדיין בסביבת 200 ש"ח. חובה לזכור להזמין מידה אחת יותר גדולה מהמידה הדרושה הסינים קטנים. יש גם מעיל רשת שנראה לעין קצת יותר רציני : ואחד יותר יפה עם פס אדום
 

Dungeon

New member
אגב מעיל רשת, משהו שהוא כמה רמות מעל

http://www.highvelocitygear.com/juggernaut.htm 179$ כנראה כולל משלוח לארץ (כתוב שכל המחירים כוללים משלוח, במקרה של משלוח בינלאומי זה עד תוספת של 20$ אם בכלל). מיגון CE רמה 2 לגב ורמה 1 לשאר הגוף. אחריות לכל החיים, ברגע שהמעיל בלוי שולחים אותו אליהם ומקבלים חצי מהכסף חזרה.
 

M O R M

New member
אם כן מדובר על 200$ כולל משלוח.

נאמר כ- 780 ש"ח לערך , יש להוסיף על כך מס 15% ומע"מ 16.5$ לערך 250 ש"ח. אתה מקבל מוצר מעל 1000 ש"ח. במחיר הזה תוכל לקבל מעילי רשת מעולים בארץ כמו UFO באבנוע כולל מדידה , שרות ואחריות. זו הסיבה שאת מגן הרשת שלי UFO לרכיבות שטח קניתי באבנוע.
 

Dungeon

New member
נתחיל מזה שהסיכוי שתשלם מס הוא נמוך

ה-UFO לא עבר שום בדיקה בלתי תלויה ואין לו דירוג CE ואין עליו אחריות לכל החיים (כסף לקניית חדש על מוצר בלוי).
 

M O R M

New member
הסיכוי שתשלם מס הוא קרוב ל- 100% בהחלט

מנסיון של מאות חבילות שרכשתי בחו"ל ולמעלה מ- 250 רכישות ב- EBAY עם 100% פידבק אני יכול לומר בוודאות שתשלם מס על קניה שכזו. האפשרות היחידה שלא תשלם מס היא אם תצליח לרמות את מחלקת המס של דואר חבילות - את זה אני לאממליץ לעשות. אני לא יודע איזו בדיקות בלתי תלויות עבר או לא עבר המגן רשת UFO !! אני יודע בוודאות שמגן הרשת UFO נבדק אצלי בפועל בעשרות (מעל 50 בוודאות !!) נפילות בשטח ולפחות כמה נפילות בכביש. בשני מקרים הנפילות בכביש היו כואבות ובמהירות גבוהה יחסית. אז מצידי שלא יקבל שום דרוג בשום מקום - אצלי בפועל מתוך ניסיון מעשי הוא מקבל ציון 10!!
 

Dungeon

New member
גם לי יש ניסיון

רוב החבילות שלי לא נעצרות, 90% מהן. שלושה מעילים עברו במכס חלק בלי אפילו תשלום של מע"מ. אני לא מרמה אף אחד, גם לא רושם חשבוניות פיקטיביות. פשוט כמות החבילות מונעת מהם לעבור חבילה חבילה. לדעתי חשוב דירוג בטיחות וזה המגן הכי זול בעל דירוג CE רמה 2 למיגון גב, האלפינסטארס הרבה יותר יקר והאצ'רביס טיפה יותר.
 
למעלה