היי לכולם..נעדרתי כמה ימים

היי לכולם..נעדרתי כמה ימים

היה לנו שבוע מאוד סוער, סיפרנו לילדים שאנחנו עוברים לגור ביחד, מהצד שלי היה המון בכי, האשמות- למה את עושה לי את זה? כעס , התמודדות מאוד קשה.. סיפרתי לאקס שלי- והוא כמובן ניסה להערים קשיים להתנגד, לבדוק אם החוזה יכול למנוע ממני..וכהנה וכהנה.. בנוסף, ניסיתי לרשום את בני לביה"ס שבו לומדים ילדיו של בן הזוג שלי ומסתבר כי יש מס' מקומות מצומצם,ואי אפשר לרשום באופן סופי ולא עזר לי הנימוק שאנחנו משפחה מורכבת וזה חשוב שילמדו יחד. עירית ת"א לא מכירה באחים שאינם אחים ביולוגים!!!!!!!!!!!!!אלא רק אם נולדו לאותה אם או אב ביולוגי...שמעתם??????שמעתם?????????????? כמובן,שאני נלחמת בהם עכשיו.. מקווה שכולם מרגישים טוב, קראתי חלק מהתכתובות...במיוחד נגע לי ללב ההתמודדות שלך רולאן , עם הקשר של האב והבנות.. כמה שאת אמיצה, כמה שזה קשה וכמה שאת צודקת וחייבת להמשיך בזה.. לי אין קשר טוב עם אבי...הורי גם גרושים, ואין לך מושג, כמה הדבר השפיע עליי בחיים.. מחזקת אותך ואת אוהי מאוד!!!
 
מוניקה יקרה ../images/Emo140.gif

קודם כל שיהיה המון המון בהצלחה במעבר החדש... בפרק החדש של חייך. אכן ההכנות לא קלות, ולילדים בהתחלה קשה עם המעבר. אבל ילדים כושר ההסתגלות של ילדים הוא מדהים, אז תני להם קצת זמן, הם יסתדרו. בהצלחה עם עריית תל-אביב (תכיני הרבה ניירות,עטים, אטבים ומהדקים,... והמון המון המון כח ואויר - אם את רוצה כנפיים אשאיל לך את שלי לכמה ימים
)
 

rolan

New member
מוניקה, מזל שבאת

כבר התכוונתי להוצי משלחת לחיפוש אחרייך...
חסרת לי
תודה על מה שכתבת לנו
ולעניין ביה"ס - אל תוותרי, נדנדי, הציקי, כתבי מכתבים והפעילי קשרים (אם יש לך)... הם נשברים בסופו של דבר
בהצלחה מותק
 
תודה, אני הולכת לעשות שם בלגן

לחולדאי, אני מרגישה שזה נושא עקרוני. ולא יכול להיות שתהיה אטימות כזו בעניין הזה. הרי שליש מתושבי מדינת ישראל מתנהלים בצורה כזו או אחרת, ישנן כל כך הרבה סוגי משפחות. זה פשוט מקומם אותי הקטע של האב או האם הבילוגית- הם מכתיבים את משמעות המשפחה??? בכל מקרה תודה...ואני אמשיך לעדכן...
 
חשבתי שאת מתכוונת לעבור רק בחופשה?

ואז תשתנה כתובתו של הילד והוא יוכל ללכת לבית הספר המתאים לפי הכתובת, לא? חוץ מזה, למקרה שזה מעניין, בפעם הראשונה שפניתי לעירייה שלנו (רחובות) כדי לשאול מה לעשות עם זה שהבונבוניירה מקבלת זימון לבית ספר אחר מזה שבו לומד הארנבון, אמרו לי שאין מה לעשות! והם ביולוגיים לגמרי... למזלי לא הסתפקתי בתשובה הזו, התקשרתי שוב אחרי זמן מה וקבלתי את התשובה שבוודאי שעושים "איחוד אחים" . שיהיה בהצלחה.
 

azaria

New member
הלקח המעשי הוא - Try again!

ההבדל יכול להיות תלוי במזל של על איזו פקידה תיפלי. אחד יגיד לך לא ואחר יגיד לך לא. למה? ככה. יש אלף סיבות. אחד היה חולה ביום שהסבירו את הנהלים המקילים החדשים. אחרת מתנגדת לנישואי הומואים וחוששת שתהווי תקדים. שלישי סתם קם שמח על הבוקר ומאשר היום כל מה שיבקשו ממנו. אחר מורכב בעצמו ומיד יבין לע מה את מדברת. וכו וכו. כשתמצאי את ההוא או ההיא שיאשרו את המובן מאליו - תקפידי רק לקבל את זה בכתב. וגם לזכור את השם של האדם שאישר.
 

החתולית

New member
מזל טוב :)

שמחה לקרוא שסיפרתם למשפחות שלכם על המעבר לחיים משותפים. מה האקס שלך חושב על כך, ממש לא רלוונטי. אין לו כל מעמד בעניין, והוא אינו יכול לאסור עליך להמשיך את חייך (הרי לא כתוב בהסכם הגירושים שלכם שאת תשארי נזירה לשאר ימי חייך, נכון?). בעניין בית הספר, יכול מאד להיות שעיריית נשענת על חוק כזה או אחר, בהחלטתה לא להתייחס לילדים של הורים שחיים יחד כאחים. לפני שאת הופכת שולחנות, נסי לבדוק איתם את הדברים ברוגע, ונסי להיות פוליטיקאית, אחר כך תוכלי להפוך עליהם גיגית מצדי (במיוחד על רון חולדאי).
 
למעלה