אריאל123456
New member
היי לכולם וסליחה שאני כותב הרבה...
יש לי כמה שאלות: 1. לדוג עם אום הזה שסוגר את הבורג זה טוב ויש לזה מקל זה טוב לדייג? 2.לחן דנינו הרולר שאמרתה שראיתי אצל יקי של ה-Daiwa Opus Plus היה מברזל? ואני מטצער על השאלות פשוט אני במרתון כי אני מת לקנות רולר וחכה חדשה
יש לי כמה שאלות: 1. לדוג עם אום הזה שסוגר את הבורג זה טוב ויש לזה מקל זה טוב לדייג? 2.לחן דנינו הרולר שאמרתה שראיתי אצל יקי של ה-Daiwa Opus Plus היה מברזל? ואני מטצער על השאלות פשוט אני במרתון כי אני מת לקנות רולר וחכה חדשה