היי לכולם וסליחה שאני כותב הרבה...

היי לכולם וסליחה שאני כותב הרבה...

יש לי כמה שאלות: 1. לדוג עם אום הזה שסוגר את הבורג זה טוב ויש לזה מקל זה טוב לדייג? 2.לחן דנינו הרולר שאמרתה שראיתי אצל יקי של ה-Daiwa Opus Plus היה מברזל? ואני מטצער על השאלות פשוט אני במרתון כי אני מת לקנות רולר וחכה חדשה
 

gaichuk

New member
אין שום בעיה שאתה כותב הרבה.

רק תשתדל להיות יותר ברור כי אני אישית למשל,לא הבנתי מה זה ה"אום הזה שסוגר את הבורג זה טוב ויש לזה מקל זה טוב לדייג?" לגבי הרולר שחן ראה אצל יקי,אם השם שלו זה Daiwa Opus Plus ,אז גם בכל חנות אחרת הוא יהיה אותו דבר. אם מברזל ואם מפלסטיק. מאחר וכל השאלות נוגעות לאותו הענין,אפשר גם לשרשר אותן לאותה הודעה. אני חייב להודות שמכל ההודעות שכתבת לגבי קנית הרולר,עדיין לא הצלחתי להבין מה הייעוד שלו. הוא יהיה לז'ירז'ור,ל'חי',להחזיק ביד או להעיף עפיפון? לכל ייעוד יש דרישות שונות. מהירות גילגול,עובי חוט שניתן לגלול עליו, יחס גיר,משקל הרולר ועוד ועוד פרמטרים שונים. אגב,את המדריך לרכישת רולר קראת?
 

k i m k h y

New member
גיאצ'וק

יש כבר תמונות של גוניור? תביא, "נשדך" לא איזה גומבר
 

gaichuk

New member
לקראת הגומבר עשינו מקלחת...../images/Emo8.gif

שזה לא יהפוך להרגל , הא?!?
 

k i m k h y

New member
לחוץ ים, הקטנצ'וק...

עד שלא תשחרר את השם הרשמי, להלן שמו צ'וקצ'וק
 
למעלה