היי לכולם... אשמח לעזרתכם...

היי לכולם... אשמח לעזרתכם...

אני וחבר שלי חוגגים עוד כמה שבועות שנה.. החלטתי לעשות לו יום כיף.. בסיומו לקחת אותו לארוחה רומנטית בים.. אני צריכה עזרה בכמה דברים0- 1- אני רוצה לעשות ארוחה מושקעת מאוד וטעימה.. והבעיה היא איך להשאיר אותה חמה?!?!.. וגם- למי שיש רעיון לקישוט יפה שם.. תיכננתי לשים פנסים סינים וכאלה. אז למי שיש עוד רעיון אני אשמח לשמוע.. 2- בארוחה אני רוצה להביא לו טבעת כסף שחרוט עליה משפט רומנטי.. אז אני צריכה רעיונות ב- איך לתת לו את זה.. בקופסא או משו.. באיזה שלב בארוחה.. וגם- אם מישהו יודע איפה אפשר לחרוט על טבעות באיזור המרכז.. כי כבר חיפשתי המון לא מצאתי.. אז אודה לכם.. ובכלל.. אם יש עוד רעיונות והוספות זה יתקבל בברכה.. תודה רבה רבה!
 

yoyo1234567

New member
מנסה לעזור!

קודם כל מזל טוב, וכל הכבוד על ההשקעה! אני אנסה לעזור: 1. כדי להשאיר את האוכל חם, מישהי פה הציעה, להביא גזיה ולחמם במקום את מה שאת מכינה. השאלה מה את מכינה? פסטה? בשר? 2. לדעתי יהיה יפה אם תקחי קופסא קטנה כלשהי (או שתקני בחנויות של העץ ותעצבי בעצמך, או שתקני מוכנה) ותשימי שם את כל השערות האלו עם הקש שתמיד שמים כשאורזים מתנה יפה (לא כ"כ יודעת איך לקרוא לזה) ואפשר גם להוסיף לזה שוקולדים או שהכנת או שקנית. זה יכול לצאת ממש יפה. 3. באיזה שלב בארוחה? נראה לי שבקינוח זה הכי מתאים לא? בקשר לחריטה אני לא כ"כ יודעת, אולי בהפנינג? איפה ניסית?
 

yoyo1234567

New member
אולי את לא צריכה,

חבר שלי פעם גם עשה לי כזה פיקניק והכין פסטה, הוא שם בתוך צידנית ומשום מה זה נשאר חם. אולי לא רותח אבל בהחלט נשאר מעולה! אולי תבקשי ממישהו שממש לפני שאת מגיעה לאותו מקום עם החבר יחמם לך את האוכל, ישים בצידנית וישים במקום שאת רוצה לעשות פיקניק. ואם לא, אולי תיקחי מנגל קטן ועליו תחממי? פשוט תשימי איזה כלי שלא ישרף ולא ימס ממש על המנגל עצמו.
 

nobodys girl

New member
יש מתקנים כאלה,

שמחממים על פלטה עם נרות.. אולי למישהו מהמקורבים שלך יש משהו כזה..
 

ShirShir

New member
קישוט על חוף הים../images/Emo27.gif

תמלאי שקיות נייר חומות קטנות בחול. ותנעצי בחול נר לבן קטן. את יכולה ליצור ככה שביל, מתחם עגול/מרובע, לב.....
 

ShirShir

New member
אריזה לטבעת../images/Emo27.gif

כדי למתוח אותו וליצור הפתעה... תשימי את הטבעת בקופסא קטנה ואותה תעטפי בעןוד נייר ועוד נייר ועוד עיתו ועוד עטיפה.... כמו המשחק "החבילה עוברת" מהילדות.... והוא יקבל אריזה גדולה ויפתח נייר אחרי נייר - עד שיגיע לקופסא הקטנה
 

KarinDi

New member
בקשר לחריטה...

נראה לי שבחנות "מונוגרמה" בלונדון מינסטורס בת"א יחרטו לך בשמחה על טבעת...הם חורטים שם בערך על כל דבר...אפשר לתקשר איתם בקלות דרך האתר... מה את מתכננת לחרוט?
 
אממ

האמת היא שלא חשבתי על זה עדיין.. אני מתכוונת משהו שיראה לו שאני אוהבת אותו הכי הכי.. יש לך אולי רעיונות?? אהה ותודה על החריטה!!!
 

yoyo1234567

New member
מה לחרוט

יכול להיות יפה אם תחרטי לו משפט משיר כלשהו, אולי שיר ששניכם אוהבים. או מסרט שראיתם או מסיפור?
 
חריטה...

בכל חנות "ג'נטלמן" וכל החנויות גברים האלה הם חורטים כל מה שתבקשי על מה שתבקשי, ובכל קניון יש חנות כזו :) בהצלחה!
 
למעלה