סוף סוף...!
שמח , כן כן אני שמח שחזרת , בנימה אופטימית זו , הייתי אומר שהתגעגעתי אלייך ילדונת .!. אחלה שהיה לך סבביה גם לנו כאן היה אחלה , במיוחד עם המזג האויר האוורירי הזה (כמו בסקוטלנד לא ?) יש לך מזל שאת באה היום ! את כבר יודעת למה .. אוף...מחכה לעצבן אותך בפרטי . AFRICA שהתגעגע ...!...