היי לכולללללללללללללללם :cool:

hili21

New member
היי לכולללללללללללללללם :cool:

טוף אנשים אני חזרתייייייייי.. היה פשוט מדהים..טוב זה עדיין חו``ל אז הכל שם מדהים ויפה לאללה.. וכמה שכולם אומרים..מה זה רק שבוע..אז אני התגעגתי בטירוףףףףףףףףף... לכולללללללללללללללללללללללללללם! חולה עלייכם.. הילי21 ;-)
 
הילה.....

ברוכה השבה אלינו..... תעברי קצת אחורה, תשלימי חומר..... חחחח, סתם, יאללה תתחילי להתמכר שוב......
 
הילי חזרתתתתתתתתתתתתתתתתתת

ישששששששששששששששששששששששששששששששששששששששש שנייה יש המשך ישששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששש חכי עוד קצת ישששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששש מאושרים שחזרת אל זרועות הפורום החם ואל האנשים שבתוכו היותר חמים אין פה אחד לפי דעתי שלא התגעגע אלייך כמו משוגע אבל אנשים אני מתבייש לראות כזה דבר מה הולך פה ????זו שערוריה איך זה שאני ראשון מה רק אני התגעגעתי לנשמה הזאת??????? לא יתכן מהררררר תתחילו לשרשר לה כיף שחזרת אלינו אבלללללל מהררררררר אחרת יהיה פה סקנדל ;-) הבאת להם משהו מחו``ל?????? אני מסתפק במועט זה שחזרת בריאה ושלמה זה מספיק לי וזו אחלה מתנה תצטרכי לסלוח לי על הקיטשיות הקיצור יששששששששששששששששששששששש הילי חזרה אלינו יששששששששששששששששששששששש
 

~Supergirl~

New member
הילההההההההההההההההההה

שמתי לב לזה שלא הית פה הרבה זמן... ובאמת שאלתי איפה הילה... אבל לא חשבתי שחו``ל קרא לך לבוא אליו ואת באת... איפה ביקרת??? ספרי לי הכל בהזדמנות. שמחה שחזרת אלינו. אוהבת המון המון המון Supergirl
 

*Efrat

New member
היליייייי

יאא איזה יופי... חזרת כל כך מהר !!! סתם זה נראה כמו נצח... חחח אני נורא שמחה שנהנת... ועוד יותר שמחה שחזרת! אוהבת אפרת
 
הילי...

ברוכה הבאה מותק.. מקווה מאוש שעשית חיים. כאן לא הפסדת מי יודע מה..:) `קיצר..שמח שחזרת.. יאללה לעבודה:) ג`וני בוי
 
הילייייייייייייי אני מאושרתתתתתתתת

חזרתתתתתתתתתת מאמייייי חולה עלייייךךךךךךךךךךךךך אני בשוק כמה התגעגעתיייייייייייייי איזה כיף שחזרתתתתתתתתת לכי תראי אי סי ותביני את התסכול
 

על האש

New member
היליייייייייייייייייייייייי

איזה כיף לך שלא היית פה.. תרוויחי.. מקווה שנהינת ועשית חיים נראה לי שכן (-8 טוב שחזרת ולטובתך אל תחזרי כמה עמודים אחורה שמעי לעצה שילי שיהיה לך יום נפלא..
 

hili21

New member
ואי..אתם לא יכולים לתאר עד כמה

ה=ת=ע=ג=ע=ת=י!!! באמת..! :+) הילי21
 

AFRICA

New member
סוף סוף...!

שמח , כן כן אני שמח שחזרת , בנימה אופטימית זו , הייתי אומר שהתגעגעתי אלייך ילדונת .!. אחלה שהיה לך סבביה גם לנו כאן היה אחלה , במיוחד עם המזג האויר האוורירי הזה (כמו בסקוטלנד לא ?) יש לך מזל שאת באה היום ! את כבר יודעת למה .. אוף...מחכה לעצבן אותך בפרטי . AFRICA שהתגעגע ...!...
 
למעלה