היי. כתבתי פה בעבר לפני השינוי של תפוז

רjת

Member
רוצה לשתף את התובנות שלי. כמו ששיתפתי פה נמשכתי לשני גברים ועכשיו אני מבינה מה בדיוק סוגי המשיכה שלי אליהם. עם בחור אחד שאיתו עבדתי נמשכתי מינית. לא רציתי בקרבתו אבל כן חשקתי בו ובגלל שזה היה אסור ביננו הרגשתי אי נוחות לעבוד איתו ולהיות קרובה אליו. היו לי עליו פנטזיות מיניות. וכשראיתי אותו ליבי פעם בחזקה.

עם הבחור השני כן יותר נמשכתי רומנטית שזה מוזר כי אני בקושי מכירה אותו ויש לי איתו הכרות שטחית. הוא מנהל עסק וירטואלי ואני קונה דרכו מוצרים ובעבר היה מביא את המוצרים עד אליי.
אני זוכרת שכשהוא היה צריך להגיע הייתי נרגשת, וכששלח לי הודעה שהוא בדרך רצתי לסלון לחכות לו ואז כשהוא היה מגיע נורא התרגשתי לראותו. אני רציתי להיות בקרבתו ולשתף אותו עליי ולהיות קרובה אליו.

כן יש לי משיכות מיניות אני רואה חתיכים ברחוב או רואה דוגמנים ונמשכת אליהם וזאת משיכה פיזית.
אבל משיכה רומנטית לא חוויתי מלבד הבחור הנ"ל. היו לי בני זוג ולא הרגשתי משיכה אליהם, לא רומנטית ולא מינית.

נ.ב: התחלתי לצאת עם מישהו ואני תוהה מה עתיד הקשר. מאוד רוצה זוגיות נורמאלית אבל איך אפשר כשאין רגש? הוא בחור נפלא, רגיש, עדין, מכיל וסבלני.
 

k500

Active member
מנהל
תודה על השיתוף.

אם אפשר שאלה: כתבת שיש לך משיכות מיניות (לכאלה שאת רואה ברחוב/דוגמנים) אבל שלא היו לך משיכות לבני זוג. את מתכוונת שיש לך משיכות לכאלה שאת רואה בחוץ לשניה וחצי אבל כשמדובר בבני זוג אז המשיכה נעלמת? או משהו אחר?
 

k500

Active member
מנהל
תודה.
אז היית מגדירה את עצמך אולי כ- Fraysexual?
 

רjת

Member
ההגדרה Fraysexual מתאימה גם למקרה הראשון שסיפרתי על משיכה מינית למישהו שעבדתי איתו?
 

רjת

Member
כן גיגלתי על זה. יש לי משיכות לחתיכים ואם הבחור לא לטעמי אז לא מרגישה משיכה אליו הכוונה ברחוב. עם הבחור שעבדתי איתו לא ממש חתיך הוא נראה סביר אבל הייתה אינטרקציה ביננו וישבנו בבית קפה לצרכי העבודה והיינו נפגשים בבית הלקוח ובתקופת הקיץ היה מוזג לי מים קרים ואף הסיע אותי עד לתחנה. אבל לא היה קשר רגשי ביננו.
 
למעלה