היי כולם

American Girl

New member
היי כולם../images/Emo24.gif

מה שלומכם מקסימים שלי???? אתם פשוט לא מתארים לכם את האושר שאני מרגישה עכשיו.. אני והוא דיברנו היום והלכנו ביחד לכיתה וצחקנו בדרך והרגשתי בשמיים ועד עכשיו אני מרגישה מעופפת... יש לו בעיה קטנה והיא שהוא מתדרדר החברים שלו מדרדרים אותי לגמרי, הוא היתחיל לעשן אפילו והוא ירד בציונים מאוד איכפת לי ממנו ואני לא יודעת מה לעשות. ניסיתי לדבר איתו אבל הוא אמר שהוא לא אוהב לדבר על זה... והוא ילד כ"כ טוב, וכ"כ נחמד אבל החברים שלו מדרדרים אותו. מה אני עושה? ושנה הבאה אולי הוא עובר לפנימייה, ואז בכלל לא תהיה לנו היזדמנות להיות ביחד (כנראה שגם לו יש רגשות כלפי) החברים שלו לא סובלים אותי, ובגללם אנחנו לא יכולים להיות ביחד. והאמת שאני שמח אם הוא יעבור כי ככה הוא לא יהיה יותר איתם. ואז הוא לא יתדרדר יותר... אבל מה שאני רוצה זה לפחות 24 שעות להיות איתו ולחוות את האהבה הזו... כי מי יודע מתי אתהב שוב ככה? וחוץ מזה ככה אני אהיה יותר רגועה כי אני אדע שחוויתי את האהבה הזו ויהי לי הרבה פחות קשה להיפרד ממנו... בבקשה תעזרו לי... תציעו לי רעיונות...
 
../images/Emo20.gifהיי מותק../images/Emo20.gif

אני מצויין...מה שלומך? זה ממש עושה לי טוב לשמוע שטוב לך,ושאת מאושרת... בקשר לחברים שלו...בגלל שהם לא אוהבים אותך אז אתם לא נמצאים הרבה ביחד???מה הם קשורים לכל הסיפור...?תהיו רק שתיכם לבד...בקשר לזה שהוא מתדרדר...אין כל כך מה לעשות...אם הוא לא מסכים לדבר על זה...אבל תנסי..תגידי לו שאת אוהבת אותו ושאכפת לך ממנו...גם אני מעשנת...ולא משנה מה אומרים\אמרו,שום דבר לא עזר...קחי את זה בחשבון... זהו מתוקה, שיהיה לך שבוע מקסים...
שלך תמיד, מאיה
"אני רוצה להאמין בעצמי,כי אין אחרת..." ה+הוד+ם מי ינצח ת'אהבה\אבי פואנקינוס-טל , שוטי הנבואה
"מנסה למצוא מקלט בצל אך רק בשמש זה עובד מחפש ת'אנשים שרצים לים ואני מרגיש ואני רואה שבחיים פה יחד אין שום רגע אבוד מי ינצח ת'אהבה מי ינצח אותה אז מי הכי אמיץ באהבה אני או אתה מי בסוף יודע מה זאת שמחה מי ינצח ת'אהבה..."
 

American Girl

New member
../images/Emo24.gif

אני פחות או יותר... איכפת לו מהחברים שלו. איכפת לו מה הם חושבים כי הוא לא רוצה שינדו אותו... והוא לא מבין שהם בכלל לא חברים! וניסיתי... אבל אני קצת מפחדת להגיד לו על הרגשות שלי... ועל זה שמאוד מאוד איכפת לי ממנו. ככה שאני כבר לא יודעת מה לעשות. תודה על העידוד מותק.
 

שטיה

New member
היי לך!

קודם אני רוצה להגיד שאני קראתי את ההודעה שלך לפני כמה זמן ופשוט לא היה לי מה לענותץץץ חשבתי על זה ועכשיו יש לי! אני בסדר..
אני יודעת שאת חוששת להגיד לו איך את מרגישה אבל אני חושבת שזה יעזור אם תפתחי אליו ותגידי לו שאת דואגת לו!! אל תגידי לו שהחברים שלו הם זבל כי זה סתם יעצבן אותו! פשוט תגידי לו: "אתה בטוח שאתה מאושר אם החברים האלה?" אל תקבעי עובדה! תשאלי אותו אם הוא מאושר איתם ואם הם באמת עוזרים לו ואם הוא מרגיש שאלה הם חברים אמיתיים! כי אם הוא מרגיש שהם חברים טובים אז שום דבר שתגידי לא יעזור! אבל אם תבואי ותשאלי אותו את זה והוא יגיד לך "תשמעי... לא נראה לי" אז תגידי לו שאת מוכנה לעזור לו לחזור למצב הקודם ותגידי לו שאת איתו אם הוא צריך משהו ותגידי לו שאם הוא חשוב שאלה לא חברחם אז הוא צריך למצוא לעצמו חברים טובים יותר!
 

American Girl

New member
../images/Emo24.gif

לא נראה שיגיד שהוא לא מאושר איתם. הוא פשוט לא בן אדם שניפתח מהר... אני יודע שלא תמיד הוא מרוצה ממה שהם עושים... אבל הוא ממש מתנהג כמו ילד קטן, מנסה להתאים את עצמו לחברה. ולא תמיד אומר את הדעה שלו, אלה אומר את הדעה שתהפוך אותו ל"גבר". בגלל זה זה מסובך. אני אפילו מפחדת לגשת אליו ולדבר על זה.
 
למעלה