היי כולם, שאלה קטנה..

Loreng5

New member
היי כולם, שאלה קטנה..

הייתי ממש רוצה לקנות סקיני ג'ינס אבל מאוד קשה למצוא חנות כלשהי שהמידות של הסקיני הן גדולות. מדובר על מידה 42. מישהו מכם יודע איפה אפשר להשיג סקיני ג'ינס במידה הזו? (חנויות רגילות, מותגים) תודה רבה (=
 
42 זה ממש לא גדול

היית ברשתות ולא היה? מציעה לך לנסות במנגו. יש להם ג'ינסים מצויינים ולדעתי אין בעיה במידות האלו בהצלחה
 

Loreng5

New member
יש להם

סקיני ג'ינס במידות "גדולות"? ותודה לך, אני אנסה את הרשת הזו.
 

Shusho

New member
42 זה מידה ממש לא גדולה,

לא יודעת איפה את מסתובבת (אולי בשוק, שם יש רק One size) אבל אין חנות שהסתובבתי בה ולא ראיתי סקיני. זארה, מנגו, H&M, פול אנד בר, קסטרו, בכל אלה יש עד 42 ובחלק מהדגמים גם 44.
 

sexytomato

New member
לי קופר

באופן מפתיע, יש להם מידות יותר גדולות מבוטן.
 

michali36

New member
בקסטרו בטוח תמצאי סקיני במידה 42

והיא ממש לא גדולה... נורמלית לחלוטין.
 
ג'ינס סקיני

היי loreng5, אצלנו בקסטרו תוכלי למצוא מספר גזרות של סקיני, כולם ללא יוצא מהכלל בטווח המידות של 34-44, אם תרצי את יכולה להתרשם מהג'ינסים של קסטרו כאן אם יש עוד שאלות או תרצי שאשמור עבורך פריט אני כאן עבורך, תמר מקסטרו
 

shira2222

New member
שלום תמר שאלה בקשר לסקיני הצבעוניות

רציתי לדעת מתי יגיעו לחנויות מכנסי הסקיני הצהובות שמופיעות באתר? כבר הייתי בשני סניפים ואמרו שעוד אין. אשמח לדעת מתי זה צפוי להגיע תודה :)
 
היי שירה,

הן מתעכבות ממש טיפה, אם תרצי שלחי לי את המייל שלך בהודעה פרטית אעדכן אותך כשיגיעו ואם תרצי אוכל לשמור לך גם בסניף הקרוב אלייך, ד"א גם אני מחכה, חייבת את השחור והאדום!
תמר מקסטרו
 
שירה, הסקיני הצבעוניות של קסטרו הגיעו לחנויות

אם תרצי שאשמור לך דגם אנא שלחי לי הודעה פרטית
 

shira2222

New member
תודה רבה תמר :)

בדיוק הייתי בקסטרו שעה לפני שראיתי שעדכנת אותי!! המשך שבוע טוב
 

flutter girl

New member
בתמנון

אני לא יודעת אם את מחפשת רק מידה 42 או גם גזרה גבוהה, אבל אני מצאתי שברוב החנויות שכבר יש סקיני במידה הזו (גם אני 42), הן תמיד בגזרה נמוכה/אמצע, ואצלי המידה נובעת מהעובדה שיש בטן ולכן גזרה נמוכה היא מאוד לא נוחה. עד היום לא מצאתי סקיני בגזרה גבוהה באמת ובמחיר סביר, למעט בתמנון. אני מאוד מרוצה, יש לי 2, ממש נוחים. אגב, בעיני גם המחיר קובע ולא בא לי לקנות ג'ינס ב200-300 ש"ח, כשאפשר לקנות אותו הדבר ב40-70 ש"ח (ואלה המחירים בתמנון).
 
למעלה