היי כולם, יש מישהו שרואה בטי??

anna_nicole

New member
היי כולם, יש מישהו שרואה בטי??

אם כן, ראיתם היום (אתמול) כשבטי וארמנדו סוף סוף עושים את זה......... איכס....... ואז הוא אומר לה שהוא חשב שהוא הראשון שלה........ רגע, אז הוא לא? מי עשה את זה איתה לעזעזל?????????????? תענו לי מהר כי אני במתח!!! אה, ואני חדשה אז נעים להכיר!
 

מרסלה13

New member
התשובה - עם מי שכבה בטי בפעם ה-1!

חקרתי וביררתי, ובפעם הראשונה שלה בטי שכבה עם אחד בשם מיגל מהחבורה של רומן. מיגל ורומן התערבו שמיגל לא יצליח לשכב עם בטי.. והנה, מיגל ניצח. בטי שכבה איתו כי היא חשבה שהוא באמת מרגיש כלפיה משהו.. טעתה.. אם יש לכם עוד שאלות בקשר לבטי, אני אשמח לענות, אני יודעת הרבה על הסידרה הזאת מרוב שחרשתי את האינטרנט על זה..
 

מרסלה13

New member
ספוילר ע-נ-ק!!!! הסיום של בטי!!

דבר ראשון, בטי וארמנדו יתחתנו (דההההה) ובטי תלד בת שתהיה.. לא הכי יפה.. והסצינה האחרונה תהיה שארמנדו עושה "אה גווו" לתינוקת כמו שדון הרמס עושה לבטי בתחילת השיר של הסידרה. פטריסיה תשכב עם ניקולס בגלל הכסף שלו, ואז הוא יבין שהיא רק מנצלת אותו ושפטי שלו יותר טובה בתור תמונה והוא יהיה במצב נפשי קשה לזמן מה. ניקולס גם ייקח את הג´וב לשעבר של אולרטה (מנהל המחלקה הכספית או משהו כזה) באקומודה. מריו יריב עם ארמנדו בגלל בטי כשארמנדו יבין מה הוא עשה לבטי. זה יקרה כשארמנדו יימצא את היומן של בטי ויקרא אותו (רמז,רמז: הוא ייבכה). ואז, לאחר הריב, מריו יעזוב את אקומודה. מרסלה תבין (עם עזרתה של מרגריטה - אמא של ארמנדו) שארמנדו לא אוהב אותה, והיא זאת שתספר לבטי שארמנדו מאוהב בה (בבטי). הקיצר, בטי ומרסלה ייכעסו אחת על השנייה זמן מה אבל אחר כך הכל יהיה די בסדר ביניהם. מרסלה תשאר ל-ב-ד, כי היא תצטרך זמן מה להתגבר על ארמנדו, ועל גברים בכלל. אבל אני לא בטוחה אם היא תשאר באקומודה או לא. אאורה מריה ופרדי יתחתנו, כל שאר בנות המטה יישארו בודדות למרות שסופיה ו"השיק" קצת ייתקרבו אבל לא יותר מדי. חוץ מזה - יש סידרה בשם "אקומודה" שהצילומים שלה התחילו בקולומביה ביום שני הזה. זה כאילו ההמשך של "אני בטי המכוערת", אותם שחקנים, אותו מקום. אבל ייקח הרבה זמן עד שזה יהיה אצלנו כי הצילומים רק התחילו.. אם אתם רוצים עוד מידע שלא הזכרתי פה, פשוט תשאלו.
 
למעלה