היי כולם (הרגע קמתי פחחחח
).

little ang

New member
מצטערת אבל...

עם כל האנושיות שיש לנו בעולם עמית הביא פה את הכאב שעם שלנו עובר....כאב שפוגע בכל אחד מאיתנו.... אני בטוחה שגם אמא פלשתינאית ששומעת שהבן שלה התאבד בוכה מבפנים כי בכל זאת זה הבן שלה...אבל ברגע שהוא מת הוא רצח!!! איתו עוד אנשים הוא פגע באנשים הוא פגע בנו! בחיים שלי לא ראיתי צבא שעובד כמו שהצבא שלנו עובד במצבע חומת מגן החיילים כולל לוחמי שייטת סיירות וכדומה עברו מבית לבית כדי לא לפגוע בחפים מפשע וכאב להם שהם היו צריכים לפוצץ קירות בתים כדי לא להפגע... אני אישית יכולה להעיד לך על זה שחבר של אחי שנרצח במבצע הזה ברגע שהם פרצו לבית של מבוקש הוא שיחק עם הילדה הקטנה שלו כי היא התחילה לבכות חברים שלו סרקו את הבית והוא דאג לה...ויומיים אחרי זה ירו לו בראש.
 

QuEeN oF mE

New member
אוי עמיתוש ../images/Emo10.gif

זה ממש עצוב,לדעת שהכל באמת קרה,
התמונות גם דיי מזעזעות..כמעט הפסקתי באמצע
אבל..מצד שני..המצגת משיגה את המטרה..
 

Efrat*

New member
עמית!

המצגת ערוכה יפה, השיר, התמונות... "ארץ ישראל תשאר לתמיד.." הכל כ"כ כואב, נוגע, מזכיר
לך על זה. מבקשת אישור לפרסם אותה בפורום לנפגעי פעולות האיבה כאן בתפוז מס' 335 אני אשמח מאוד לכך.. אפרת
 

Conspiracy

New member
אוח ../images/Emo4.gif

הרמקולים שלי מקולקלים אז אני לא יכולה לשמוע.. אני אחכה שיתקנו לי אותם ואז אני אראה, טוב?
 

little ang

New member
עמית....

כל הכבוד
המצגת גרמה לי לבכות...היא ריגשה כל כך הזכירה לי את אלו שאיבדתי באינתיפדה הזאת אנשים שהיו חלק מהחיים שלי... חדרה נפגעה לא מעט באינתיפדה איבדנו מעל ל-30 בני ובנות העיר בשנתיים הנוראיות הללו. המצגת בהחלט מתארת את הכאב שהמשפחות האלו עוברות כל יום כל דקה כל שניה.
 

little ang

New member
אין על מה להצטער...

אני נורא שמחה שעשית אותה! זה אומנם פגע בנקודה רגישה אולי בגלל שהיום עוד מתקיימת אזכרה לזה ששנה חבר של אחי לא איתנו כבר....אבל המצגת ממש במקום!
 
למעלה