היי... יש לי שאלה!

alinaimas

New member
היי... יש לי שאלה!

אני משחקת טניס בחיי היומיום. אבל לצערי יש לי כמה מכות (כמו למשל מכת ה"סמאש") שאני דיי גרועה בהם. האם העובדה שאני אשחק טניס בחלום שלי תשפיע על המציאות ותשפר את הביצועים שלי? תודה לכל מי שעונה..!
 

Eshedl

New member
בעקרון..

כן. חיות כמו חתולים וכלבים משתמשים בחלומות על מנת להשתפר במצבי סכנה למשל (כמובן שלא באופן מודע). זה לא הופך אותם לחזקים או מהירים מבחינת שרירים, אבל כן מבחינה שכלית. ז"א שהם יכולים לקבל החלטות טובות יותר, כי הם מסתמכים על מה שהם למדו בחלום. אצל בני אדם זה קצת שונה. מכיוון שאת מודעת לכך שאת חולמת, הפיזיקה של החלום לא תהיה בהכרך כמו הפיזיקה של המציאות. בחלום אולי תפגעי בכל הכדורים בלי בעיה, ובמציאות לא. זאת פעולה מורכבת מדי לדעתי. אבל אצל כל בן אדם זה שונה. תנסי, ותדווחי מה התוצאות. בהצלחה!
 

LucidGuess

New member
בהחלט תוכלי לשפר ביצועים!

אימון בחלום צלול בהחלט יכול לשפר את הביצועים שלך בטניס! גם המומחים של "המכון לחקר חלומות צלולים" אומרים את זה במפורש ונדמה לי שהם אפילו נותנים בתור דוגמה אימון על טניס בחלום צלול. כשאת משחקת טניס בחלום צלול את מפעילה ומפתחת את אותם איזורים במוח שאחראים על היכולת שלך במישחק, גם בספר של דוקטור לה-ברג´ "חקירת עולם החלומות הצלולים" יש הרבה דוגמאות של אנשים שהתאמנו על טניס ומישחקים דומים בחלום צלול ושיפרו בצורה ניכרת מאד את הביצועים שלהם במציאות! ללא ספק! בהצלחה!
 
למעלה