היי יש לי שאלה על אמייל קר

HADASSIT

New member
היי יש לי שאלה על אמייל קר ../images/Emo13.gif

מרחתי שכבת אמייל קר על תחתית מעץ ויש "קרחות על העבודה" איך מתקנים זאת אם אפשרי ? תודה
 
תשימי שכבה נוספת של אמאייל

אני בדר"כ שמה את המשטח על שולחן גבוה ואז מניחה את הראש על השולחן ליד המשטח ורואה אם יש בורות
 
למעלה