היי, חזרתי

מצב
הנושא נעול.
היי, חזרתי

היי, חזרתי
חזרתי אתמול מוינה בטיסת אוסטריאן. על החברה הזאת אין מה לחדש, פשוט נעים ונחמד. התחבורה הציבורית בוינה מורכבת מחשמליות ואוטובוסים וכמובן גם תחתית. אז מי שמכיר את התחתית, שהחלה לפעול בשנות השבעים, יתעניין לדעת שהולכים להחליף את הנייד למערכים חדישים ומודרנים יותר. החשמליות הישנות והאיטיות עדיין פועלות בהמוניהן לתד חשמליות מודרניות. אמנם הציוד הישן נותן קצת אופי אבל הוא אינו מותאם לחלוטין לקשישים ולנכים. בתמונה, חשמלית מהדור הישן.
 
והאוטובוסים בוינה

היי, חזרתי
חזרתי אתמול מוינה בטיסת אוסטריאן. על החברה הזאת אין מה לחדש, פשוט נעים ונחמד. התחבורה הציבורית בוינה מורכבת מחשמליות ואוטובוסים וכמובן גם תחתית. אז מי שמכיר את התחתית, שהחלה לפעול בשנות השבעים, יתעניין לדעת שהולכים להחליף את הנייד למערכים חדישים ומודרנים יותר. החשמליות הישנות והאיטיות עדיין פועלות בהמוניהן לתד חשמליות מודרניות. אמנם הציוד הישן נותן קצת אופי אבל הוא אינו מותאם לחלוטין לקשישים ולנכים. בתמונה, חשמלית מהדור הישן.
והאוטובוסים בוינה
כולם חדישים מתוצרת החברה האוסטרית "גרף את שטיפט". החברה הזאת היא מהותיקות בעולם והרכב שהסיע את הארכידוקס פרנץ פרדיננד בזמן שנרצח וכתוצאה מכך נפתחה מלחמת העולם הראשונה, הוא מתוצרת זו. G&S התאחדה לימים עם שטייר ונדמה לי שכיום זה חלק ממרצדס או מא"ן...
 
ואוטובוס די מעניין

והאוטובוסים בוינה
כולם חדישים מתוצרת החברה האוסטרית "גרף את שטיפט". החברה הזאת היא מהותיקות בעולם והרכב שהסיע את הארכידוקס פרנץ פרדיננד בזמן שנרצח וכתוצאה מכך נפתחה מלחמת העולם הראשונה, הוא מתוצרת זו. G&S התאחדה לימים עם שטייר ונדמה לי שכיום זה חלק ממרצדס או מא"ן...
ואוטובוס די מעניין
שביליתי בו חצי יום וולוו עם מרכב מקורי של וולוו.
 
רואים שהפרונט של האוטו הוא 99% מאן

והאוטובוסים בוינה
כולם חדישים מתוצרת החברה האוסטרית "גרף את שטיפט". החברה הזאת היא מהותיקות בעולם והרכב שהסיע את הארכידוקס פרנץ פרדיננד בזמן שנרצח וכתוצאה מכך נפתחה מלחמת העולם הראשונה, הוא מתוצרת זו. G&S התאחדה לימים עם שטייר ונדמה לי שכיום זה חלק ממרצדס או מא"ן...
רואים שהפרונט של האוטו הוא 99% מאן
 

JayZed

New member
הם דומים כי זה אותו הדגם.

וואו הם ממש דומים
למעט הדלת האחורית
הם דומים כי זה אותו הדגם.
פשוט שם הורידו לו את הסמל MAN. למאן NL יש וריאציות רבות, הכוללות 3 דלתות (כמו בתמונה), 2 דלתות (כמו בארץ) ואפילו יש דגם בעל דלת אחת, קדמית בלבד (בשימוש רק בהונג-קונג ובערים מסויימות באנגליה). כמו כן, למפרקיות NG יש דגם בעל 2 דלתות (אחת בכל חלק, הם בשימוש רק בהונג-קונג/אנגליה), 3 דלתות (כמו בארץ) וגם 4 דלתות - כאשר גם לחלק האחורי יש 2 דלתות.
 
יפה, מעניין שבדיוק אביתר העלה תמונה

הם דומים כי זה אותו הדגם.
פשוט שם הורידו לו את הסמל MAN. למאן NL יש וריאציות רבות, הכוללות 3 דלתות (כמו בתמונה), 2 דלתות (כמו בארץ) ואפילו יש דגם בעל דלת אחת, קדמית בלבד (בשימוש רק בהונג-קונג ובערים מסויימות באנגליה). כמו כן, למפרקיות NG יש דגם בעל 2 דלתות (אחת בכל חלק, הם בשימוש רק בהונג-קונג/אנגליה), 3 דלתות (כמו בארץ) וגם 4 דלתות - כאשר גם לחלק האחורי יש 2 דלתות.
יפה, מעניין שבדיוק אביתר העלה תמונה
מאנגליה עם דלת אחת
 

JayZed

New member
ושכחתי להוסיף -

הם דומים כי זה אותו הדגם.
פשוט שם הורידו לו את הסמל MAN. למאן NL יש וריאציות רבות, הכוללות 3 דלתות (כמו בתמונה), 2 דלתות (כמו בארץ) ואפילו יש דגם בעל דלת אחת, קדמית בלבד (בשימוש רק בהונג-קונג ובערים מסויימות באנגליה). כמו כן, למפרקיות NG יש דגם בעל 2 דלתות (אחת בכל חלק, הם בשימוש רק בהונג-קונג/אנגליה), 3 דלתות (כמו בארץ) וגם 4 דלתות - כאשר גם לחלק האחורי יש 2 דלתות.
ושכחתי להוסיף -
החברה G&S שמרכיבה את האוטובוסים האלו, היא כמובן חלק מתאגיד NEOMAN. בגלל זה יש להם ליצנזיה לייצר את ה-NL, טיפה בטיפה העתק של הגרסה הגרמנית, רק - כפי שכבר אמרתי - ללא הסמל
 

846

Active member
החברה הזו מיצרת MAN תחת רישיון

והאוטובוסים בוינה
כולם חדישים מתוצרת החברה האוסטרית "גרף את שטיפט". החברה הזאת היא מהותיקות בעולם והרכב שהסיע את הארכידוקס פרנץ פרדיננד בזמן שנרצח וכתוצאה מכך נפתחה מלחמת העולם הראשונה, הוא מתוצרת זו. G&S התאחדה לימים עם שטייר ונדמה לי שכיום זה חלק ממרצדס או מא"ן...
החברה הזו מיצרת MAN תחת רישיון
 

ארזS

New member
ברוך הבא !

היי, חזרתי
חזרתי אתמול מוינה בטיסת אוסטריאן. על החברה הזאת אין מה לחדש, פשוט נעים ונחמד. התחבורה הציבורית בוינה מורכבת מחשמליות ואוטובוסים וכמובן גם תחתית. אז מי שמכיר את התחתית, שהחלה לפעול בשנות השבעים, יתעניין לדעת שהולכים להחליף את הנייד למערכים חדישים ומודרנים יותר. החשמליות הישנות והאיטיות עדיין פועלות בהמוניהן לתד חשמליות מודרניות. אמנם הציוד הישן נותן קצת אופי אבל הוא אינו מותאם לחלוטין לקשישים ולנכים. בתמונה, חשמלית מהדור הישן.
ברוך הבא !
 

elians

New member
ברוך הבא בני

היי, חזרתי
חזרתי אתמול מוינה בטיסת אוסטריאן. על החברה הזאת אין מה לחדש, פשוט נעים ונחמד. התחבורה הציבורית בוינה מורכבת מחשמליות ואוטובוסים וכמובן גם תחתית. אז מי שמכיר את התחתית, שהחלה לפעול בשנות השבעים, יתעניין לדעת שהולכים להחליף את הנייד למערכים חדישים ומודרנים יותר. החשמליות הישנות והאיטיות עדיין פועלות בהמוניהן לתד חשמליות מודרניות. אמנם הציוד הישן נותן קצת אופי אבל הוא אינו מותאם לחלוטין לקשישים ולנכים. בתמונה, חשמלית מהדור הישן.
ברוך הבא בני
 

ישראל ב

New member
בני ברוך הבא !

היי, חזרתי
חזרתי אתמול מוינה בטיסת אוסטריאן. על החברה הזאת אין מה לחדש, פשוט נעים ונחמד. התחבורה הציבורית בוינה מורכבת מחשמליות ואוטובוסים וכמובן גם תחתית. אז מי שמכיר את התחתית, שהחלה לפעול בשנות השבעים, יתעניין לדעת שהולכים להחליף את הנייד למערכים חדישים ומודרנים יותר. החשמליות הישנות והאיטיות עדיין פועלות בהמוניהן לתד חשמליות מודרניות. אמנם הציוד הישן נותן קצת אופי אבל הוא אינו מותאם לחלוטין לקשישים ולנכים. בתמונה, חשמלית מהדור הישן.
בני ברוך הבא !
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה