היי..חזרתי
היי..חזרתי
היום בטיסת אוסטריאן מוינה ובכך השלמתי: ארבעה מטוסים שמונה נסיעות ברכבות עוד כמה נסיעות בחשמליות המטוסים היו כולם אירבוס 321 ובוינג 737 (של לאודה אייר. היות ועברו רק 30 דקות בחילוף מטוסים אני יכול להשוות ולאמר בודאות שהאירבוס הרבה יותר נח ושקט ומרווח מה737-700 וזה די מפליא כי בוינג הכניסה לשרות את סדרת ה 700 כשאירבוס כבר נתנה תחרות טובה. אבל כנראה שפלטפורמה משנות הששים של המאה הקודמת נשארת פלטפורמה של שנות השישים.. מה עוד? הטיסה לוינה בערב פסח עם הרבה חרדים והרבה מאד ילדים והמטוס האוסטרי הזכיר קצת את אל על עם התרוצצויות במעברים בזמן ההסעה למסלול!! אחרי החילוף הזריז בוינה, הטיסה למינכן היתה כבר משהו אחר עם אנשי עסקים מעונבים שכל מה שעניין אותם היה העיתון... כל היתר ביומן שאשתדל לכתוב... הטרמינל החדש בב"ג תיפקד טוב מאד ושמחתי שאוסטריאן, ביחד עם לופטהנזה ולוט בחרו לתת צ'ק אין בנפרד (בקומת הנוסעים הנכנסים...) כי זה חסך לי את הבלגאן והתורים "למעלה"... הכי הכי: טוב לחזור הביתה ואין כמו בארץ..באמת.
היי..חזרתי
היום בטיסת אוסטריאן מוינה ובכך השלמתי: ארבעה מטוסים שמונה נסיעות ברכבות עוד כמה נסיעות בחשמליות המטוסים היו כולם אירבוס 321 ובוינג 737 (של לאודה אייר. היות ועברו רק 30 דקות בחילוף מטוסים אני יכול להשוות ולאמר בודאות שהאירבוס הרבה יותר נח ושקט ומרווח מה737-700 וזה די מפליא כי בוינג הכניסה לשרות את סדרת ה 700 כשאירבוס כבר נתנה תחרות טובה. אבל כנראה שפלטפורמה משנות הששים של המאה הקודמת נשארת פלטפורמה של שנות השישים.. מה עוד? הטיסה לוינה בערב פסח עם הרבה חרדים והרבה מאד ילדים והמטוס האוסטרי הזכיר קצת את אל על עם התרוצצויות במעברים בזמן ההסעה למסלול!! אחרי החילוף הזריז בוינה, הטיסה למינכן היתה כבר משהו אחר עם אנשי עסקים מעונבים שכל מה שעניין אותם היה העיתון... כל היתר ביומן שאשתדל לכתוב... הטרמינל החדש בב"ג תיפקד טוב מאד ושמחתי שאוסטריאן, ביחד עם לופטהנזה ולוט בחרו לתת צ'ק אין בנפרד (בקומת הנוסעים הנכנסים...) כי זה חסך לי את הבלגאן והתורים "למעלה"... הכי הכי: טוב לחזור הביתה ואין כמו בארץ..באמת.