היי.. חדשה פה..

פאבריס

New member
רוצה תשובה? קבלי תשובה

אני לא פוליגרף, שגם הוא לא אמין ב 100 אחוז. אבל כן, אני סבור שאת מתחזה.
יש לי דילמה קטנה כי ההודעה שלך היא התחזות טיפה מתוחכמת לעומת הניק שהבחירה בו אינה מתוחכמת... זה מה שגורם לי להיסוס קל. אבל קריאה נוספת של ההודעה מגלה כמה אי התאמות קטנות בניואנסים של הניואנסים. מצטער... תמיד יש סיכוי שאני טועה...
למרות שאני לא זוכר שטעיתי בעבר...
 
../images/Emo12.gif../images/Emo12.gif../images/Emo12.gif

את הניק בחרתי בהתאם להלך הרוחות בפורום, מאחר ואני צופה סמויה כאן לאחרונה, אני גולשת בפורומים אחרים בניק אחר. מצטערת שגרמתי לך להיסוס, אשתדל לא להטריד את מנוחתך.
 

פאבריס

New member
אולי בכל זאת

אני טועה.. תמיד יש פעם ראשונה. אם אני טועה, סליחה. סליחה. סליחה.
 

sumerfield

New member
פאבריס ידידי

אני חושב בדיוק כמוך, גם לי יש תחושת אי נוחות קלה כשאני קורא את מה שהיא כותבת... <בוא נארגן פול הימורים ...>
 
לפני שאת קופצת למים העמוקים

שלום חסרת ריגוש וברוכה הבאה, לפני שאת קופצת למים העמוקים הרשי לי להמליץ לך על כמה דברים: - האם שקלת לנסות לגשש אצל בעלך לגבי אפשרות של פתיחת הנישואים? ככה תוכלו לחוות ריגושים חדשים ללא הסכנות הכרוכות בלהיתפס. - אם הוא לא מוכן או אין טעם אפילו לנסות לבדוק איתו, אז בכל מקרה מאוד מסוכן להתעסק עם מישהו מהעבודה. בטוח שבשלב מסוים זה יוודע לאנשים אחרים בעבודה, וזה יכול בקלות לדלוף לבעלך. גם אם לא ידלוף - תארי לך את ההרגשה בסופשבוע שמקום העבודה שלך יארגן - כאילו כולם מסתכלים על בעלך ואומרים: "אז זה הקרנן"....(כנ"ל לגבי אשת המאהב שלך). - אם וכאשר תיכנסי באמת לקשר עם גבר אחר - ממליץ לך בחום לעבור על השאלון "האם היא בוגדת" שרק היום שמתי אליו פה לינק - מקריאת השאלות שמיועדות לבעל חשדן תוכלי ללמוד איך להימנע מלהחשיד את עצמך. בכל מקרה תיהני ואל תעשי שטויות !
 
היי חובב הגינה,

תודה על תגובתך, בעלי הוא אדם מאוד שמרן, אוהב אותי בדרכו שלו, ומוסד הנישואים קדוש מבחינתו. הוא בתפקיד בכיר ויש לו הרבה על הראש, ואני מבינה מצד אחד את העומס והלחצים, אבל עדיין, אני אישתו. והוא שוכח את הפרט הזה. במיוחד בגלל מה שאמרת לא מתאים לי מישהו מהעבודה. זה לא יגמר בטוב. ואני אדם שמאוד אוהב סקס, לא היו לי יותר מדי פרטנרים לפני בעלי, אבל אני מתחילה לחיות דרך הסיפורים שלכם פה, וכמהה להרגיש את זה גם.. האם זה עושה אותי אדם רע? ואני לא שוקלת בכלל לעזוב אותו.
 
אדם רע ? חס וחלילה

אין שום קשר בין מה שאת מרגישה לבין רוע. נהפוך הוא, מדברייך משתמע שאת מאוד מבינה ומתחשבת בבעלך, מאפשרת לו להשתולל עם השעות הנוספות ולפתח את הקריירה, אבל בסופו של דבר יש גבול למחיר שאת מסוגלת לשלם בתור בת זוג. טוב שאת לא שוקלת לעזוב אותו כי אין בזה שום טעם. זה לא שאת מאוכזבת ממנו באופן כללי, חסרים לך דברים שהוא כרגע לא יכול להעניק לך, אבל בשביל זה לא מפרקים את החבילה. אני בטוח שבעלך אוהב אותך בדרכו שלו, ואם תחכה לו כל ערב בבית אישה מתוסכלת ולא מסופקת דווקא זה הדבר שעלול לגרום להתפוררות חיי הנישואין שלכם. מנסיון אישי וגם כתבו על כך אחרים בפורום - ההרפתקאות שתחווי אפילו יכולות להכניס פלפל ולשפר את החיים המשותפים שלכם כולל את חיי המין ! אבל תהיי זהירה, יש הרבה מאוד דברים שצריך להיזהר בהם.
 
למעלה