היי.. חדשה פה..

היי.. חדשה פה.. ../images/Emo20.gif

אני צופה בכם מזה זמן מה באופן סמוי, נהנית מהאינטראקציה שיש פה בין האנשים, ולומדת לגלות כי יש פה אנשים מענינים ובעלי דעות. יחד עם זאת הסיבה שהגעתי לפה היא שאני נשואה כבר8 שנים בערך,בת 32 עם ילד בן 5, עוסקת בתחום השיווק, בעלי בתחום ההייטק,נשוי לעבודה, ובאיזשהו מקום קצת מזניח את האישה בבית.. לא זוכרת מה זה סקס עם תשוקה, ירדנו בקושי לפעם בשבועיים, ואני סך הכל נראית טוב, די סקסית, מתחילים איתי, ולאחרונה יש מישהו במשרד שלי שמפלרטט איתי , הוא גבר נאה, גם נשוי, ודיברנו כמה פעמים ושיתפתי אותו במצב בבית. אבל לא חושבת שזה נכון להתחיל משהו עם מישהו שעובד איתי כי אנשים ישר ידברו, אני עובדת בחברה גדולה, ואני לא יודעת אם בכלל אני רוצה להתחיל ולהכנס לכל זה..למרות שזה מאוד מחמיא .. והחזיר לי את הבטחון העצמי זה כל כך מנוגד לכל העקרונות שלי, אבל מצד שני חושבת שמגיע לי משהו לעצמי.. ועדיין אוהבת את בעלי אני מנסה ליזום איתו אבל הוא כל הזמן עסוק ועייף מדי בשביל להקדיש לי אנרגיות ותשומת לב כל כך שכחתי מה זה ריגוש, ומה זה פרפרים, ואני רואה מה שאנשים פה כותבים, וזה עושה לי צביטה בלב, שאולי אני נקברת בתוך השיגרה והשעמום סליחה על האורך, הייתי חייבת לפרוק ואשמח לשמוע מה יש לכם לומר בנידון, ותשתדלו שלא לקטול אותי תודה..
 
תתיעצי עם מכורה לריגוש

אני בטוח שכקרובת משפחה היא תוכל לסייע לך רבות בעניין.
 
ברוכה הבאה ../images/Emo20.gif

מבינה את הרגשתך. וטוב שאת לא מסכימה ללכת על מישהו בעבודה. אבל בהחלט מגיע לך להרגיש כמו אישה ולקבל את התשומת לב שמגיעה לך. בהצלחה
 
מזתומרת חמימה?

לא בדקת את תיבת המסרים שלך? לדעתי, קבלת הפנים תהיה רותחת בקרוב...
 

sf1064

New member
ברוכה הבאה ..... ../images/Emo50.gif

קבלת פנים די חמימה ....
 
ברוכה הבאה את עוד

תשני את הניק ל"מלאת ריגוש" כאן. תרגישי חופשי לפנות לעזרה אחרי שתקראי היטב את הארכיון ותדעי מה את באמת רוצה . תהני !!
 

צד אפל

New member
פרפרים

לכי לשדות ותראי המון בכל מיני צבעים, ריגושים לכי לרכבת הרים או צניחה חופשית תתרגשי, לא חושב שזה נכון לשתף גבר בעבודה במה שמתחולל אצלך בבית במישור הזה, זה מתחיל ככה לכי תדעי אך זה ייגמר.
 
למה לקטול? ברוכה הבאה..

תבלי בנעימים..זאת המטרה.. ומקווה שהניק יתחלף ככל שתביני..איך להפעיל את הרגש..
 

פאבריס

New member
דרך אגב... ערן...

גם ההיא מלפני כמה ימים, נעלמה מייד אחרי שאמרתי את תחושתי לגבי היותה מתחזה. מרוב שהיא אמרה שהיא מאוד מעוניינת להשתלב פה, איפה היא?
וגם בעמוד זה יש עוד שתי מתחזות... תקרא את שפת הגוף של ההודעות ותגיד בעצמך.. או בקיצור - גיב מי א ברייק....
 
פאבריס?

למה אתה טוען שאני מתחזה? מתחזה למה? ויש כאלה שעובדים במהלך היום ואין להם זמן להיות פה מחוברים אונליין כל הזמן.
 
למעלה