היי חברים חדשים וותיקים H-)
לא יודעת אם כולכם מודעים. אבל יש לנו משחק שהוא המצאה שלנו-בפורום התפוזי הזה . משחקים אותו משעה 2200 בערב בדכ עד כ2430 שאז רב המשתתפים כבר הולכים לישון.. רק במקרה שנוכחים מ4 משתתפים ומעלה יש טעם לפתוח משחק. מהות המשחק כזו-מעלים איזה נושא-בנושא הזה כותבים חידה ראשונה ,מפתרונה ממשיכים באסוציאציות וכן הלאה . זה מאתגר ,מלחיץ קצת -כי צריך למהר לפתור ולחבר שאלה חדשה באותו ענין או אסוציאציה שנמשכת ,וזה כייפי מאד,וגם חברותי כי ככה אנחנו בקשר אינטראקטיבי- כל המשתתפים . אם עברו כ10 דקות ולא ניתנה תשובה נותנים רמזון..הכוונה לפרגון הדדי לא תחרות באש ובמיים בצורה חברית .כל אחד רשאי לכתב חידות אסוציאטיביות משלו רק רושם ליד מספר השאלה ממי לקח את האסוציאציה . לדוגמא אם מאלי רושם 2 אותיות ראשונות=אל וכן הלאה שנדע לאיזה כוון לחשוב בפתרון. טוב, קשקשתי הרבה כי רציתי להבהיר לכולםמקווה שזה לא נראה מסובך יותר ממה שהוא. .אם יש שאלות תישאלו כתגובה להודעתי זו. הייתי רוצה הערב לארגן משחק ולכן כ3 שעות מראש כותבת. מי שחושב שיכול להתפנות למשחק מהנה הערב שיירשם , וגם כאן- כל המרבה הרי זה משובח -ככל שיהיו יותר משתתפים המשחק יהיה מגוון ומרתק . להתראות ב2200!!!
לא יודעת אם כולכם מודעים. אבל יש לנו משחק שהוא המצאה שלנו-בפורום התפוזי הזה . משחקים אותו משעה 2200 בערב בדכ עד כ2430 שאז רב המשתתפים כבר הולכים לישון.. רק במקרה שנוכחים מ4 משתתפים ומעלה יש טעם לפתוח משחק. מהות המשחק כזו-מעלים איזה נושא-בנושא הזה כותבים חידה ראשונה ,מפתרונה ממשיכים באסוציאציות וכן הלאה . זה מאתגר ,מלחיץ קצת -כי צריך למהר לפתור ולחבר שאלה חדשה באותו ענין או אסוציאציה שנמשכת ,וזה כייפי מאד,וגם חברותי כי ככה אנחנו בקשר אינטראקטיבי- כל המשתתפים . אם עברו כ10 דקות ולא ניתנה תשובה נותנים רמזון..הכוונה לפרגון הדדי לא תחרות באש ובמיים בצורה חברית .כל אחד רשאי לכתב חידות אסוציאטיביות משלו רק רושם ליד מספר השאלה ממי לקח את האסוציאציה . לדוגמא אם מאלי רושם 2 אותיות ראשונות=אל וכן הלאה שנדע לאיזה כוון לחשוב בפתרון. טוב, קשקשתי הרבה כי רציתי להבהיר לכולםמקווה שזה לא נראה מסובך יותר ממה שהוא. .אם יש שאלות תישאלו כתגובה להודעתי זו. הייתי רוצה הערב לארגן משחק ולכן כ3 שעות מראש כותבת. מי שחושב שיכול להתפנות למשחק מהנה הערב שיירשם , וגם כאן- כל המרבה הרי זה משובח -ככל שיהיו יותר משתתפים המשחק יהיה מגוון ומרתק . להתראות ב2200!!!