היי חבר'ה מה קורה לפורום ?

alonabu

New member
היי חבר'ה מה קורה לפורום ?

הייתי בחופשה וחזרתי ממש לשידורים החוזרים ומאוד נהנתי. qti מה קורה ? למה סוגרים ? ומה פתאום את פורשת ?
 

alonabu

New member
דרך אגב - איך אני נכנס

עם מספר הפורום - 876 , היכן אני מקיש את זה?
 

qt1

New member
למעלה אלון, בסוף השורה.

בסוף שורת הכתובת... נניח שאתה בפורום מסוים שבסוף המספר שלו 975 , אז אתה משנה את המס' וכותב 876 ואז אתה מגיע לכאן. איך הגעת עכשיו?
 

qt1

New member
היי אלון...../images/Emo140.gif

איך היתה החופשה
... איך היו השידורים החוזרים
איזה פרק הכי אהבת
יופי שחזרת, שולחת מסר, אם לא הגיע, כתוב כאן או במסר ואשלח שוב... שיהיה סופשבוע רגוע
התגעגעתי...
 

alonabu

New member
היי qt1

החופשה היתה אחלה, חזרתי ממש יום לפני הפיגוע בסיני והייתי ממש קרוב. אהבתי את השידורים החוזרים, ממש כיף להתרפק שוב על כל פרק. רני משחק את הקורבן ממש טוב, זה שלא יכול להיות בשום מערכת יחסים ואולי כך נגזר עליו. בדרך כלל אני מזדהה עם אלון כי אנו דיי דומים אבל הפעם הזדהיתי יותר עם רני. שמח שהתגעגעת, זה הדדי. אלון. נ.ב. עכשו אני כבר מודע לעניין המסרים אז את מוזמנת לשלוח.
 

qt1

New member
WOW כל-כך הרבה אנשים../images/Emo70.gif

וגם אתה...היית קרוב לשם
היום נזכרתי שיש לי חברה מאוד טובה שנוסעת לסיני בכל חופשה ועוד לא הצלחתי ליצור איתה קשר, אני יכולה רק לקוות שהיא בסדר ותהיה מחר במשרד... אתה מתכוון ליואל, הוא באמת משחק את הקורבן לא קורבן טוב, הוא דווקא אומר לשירה שהוא משלים עם המצב , אבל זה מרגיש קורבן, אני מסכימה איתך אם כי אני מחייכת כשאני נזכרת בארוחת הבשר שלו, הכל היה מהול בהומור בפרק האחרון. אתה דומה לרפי? תסתכל, יש כאן ארוח שהיה עם רני בלייר, אני חושבת שאתה תאהב את הארוח... אם לא צפית בו אז זו הזדמנות טובה שלך לצפות במשהו מאוד מיוחד, אני אנסה לשלוח את הקישור כאן. ושלחתי מסר תשובה, אני מקווה שהגיע אליך
שיהיה שבוע נעים ושקט לך ולכולנו
 
למעלה