היי חבר'ה אני צריכה עזרה

t o b i

New member
תקשיבי מלכה. את מדהימה../images/Emo70.gif תודה רבה

אין לך מושג עד כמה עזרת לי!!!!!!!!
 

sweety01

New member
אם את צריכה תמונות של ילדים ולא רק

של תינוקות, הנה אתר מקסים ותמונה לדוגמה
 

dusa

New member
בעמק יפה בין כרמים ושדות עומד מגדל

בן חמש קומות ומי גר במגדל? בקומה ראשונה, תרנגולת שמנה כל היום על משכבה מתהפכת היא כל כך שמנה שקשה לה ללכת בקומה השניה גרה קוקיה כל היום מהלכת עושה ביקורים, כי בניה גרים בקינים אחרים בקומה השלישית גרה חתולה, כושית, מגונדרת, עח צוואר יש לה סרט ובקומה הרביעית גרה סנאית בשמחה ובנחת אגוזים מפצחת ובקומה החמישית, גר מר עכבר אך לפני שבוע ארז חפציו ונסע איש איננו יודע לאן, ומדוע כתבו דרי המגדל שלט, תקעו מסמר מעל הדלת וקבעו שלט בקיר "דירה להשכיר" והנה בדרכים בכבישים בשבילים, אל הבית באים דיירים חדשים ראשונה באה נמלה, לקומה חמישית עולה קוראת השלט, פותחת הדלת עומדת בשפנים ומסתכלת באים מכל הדירות השכנים, עומדים סביבה מסבירים לה פנים "הנאים החדרים בעינייך?" "נאים" "הנאה המסדרון בעינייך?" "נאה" "הנאה המטבח בעינייך?" "נאה" "אם כן, שבי איתנו, הנמלה?" "לא, לא אשב, כי השכנים אינם טובים בעיניי, איך אשב פה אני נמלה חרוצה עם תרנגולת עצלה? כל היום על משכבה מתהפכת, מרב שומן קשה לה ללכת? נעלבה התרנגולת והנמלה הלכה לה. הלכה התרנגולת, באה הארנבת, חיש קל עלתה ותפחה הדלת. באים מכל הדירות השכנים, עומדים סביבה, מסבירים לה פנים "הנאים החדרים בעינייך?" "נאים" "הנאה המסדרון בעינייך?" "נאה" "הנאה המטבח בעינייך?" "נאה" "אם כן, שבי איתנו, הארנבת?" "לא, לא אשב, כי השכנים אינם טובים בעיניי, איך אשב פה אם לעשרים ארנבים עם קוקיה מפקירה הבנים, כל בניה גדלו בקינים זרים, כולם עזובים, כולם מופקרים, מה לקח ילמדו מהם ילדיי?" נעלבה הקוקיה והארנבת הלכה לה. הלכה הארנבת, בא החזיר, התגלגל ועלה ופתח הדלת באים מכל הדירות השכנים, עומדים סביבו, מסבירים לו פנים "הנאים החדרים בעינייך?" "נאים" "הנאה המסדרון בעינייך?" "נאה" "הנאה המטבח בעינייך?" "נאה המטבח, אף כי אינו מלוכלך" "אם כן, שב איתנו, החזיר?" "לא, לא אשב, כי השכנים אינם טובים בעיניי, איך אשב פה חזיר לבן מימי בראשית, בכפיפה אחת עם חתולה כושית, לא נאה לי ולא יאה לי." צעקו השכנים "לך, לך לך חזיר, גם לנו לא נאה ולא יאה" הלך החזיר והגיע הזמיר בקול שירה עלה לקומה אחרונה, קרא השלט, פתח הדלת, באים מכל הדירות השכנים עומדים סביבו, מסבירים לו פנים "הנאים החדרים בעינייך?" "נאים" "הנאה המסדרון בעינייך?" "נאה" "הנאה המטבח בעינייך?" "נאה" "אם כן, שב איתנו, הזמיר?" "לא, לא אשב, כי השכנים אינם טובים בעיניי. אוזניי רגילות רק לשירים ולמזמורים וסנאית כל היום אגוזים מפצחת, עולה קול פיצוחם עד לב השמים, איום ונורא מחריש אוזניים" והזמיר הלך לו והנה באה היונה, קוראה את השלט, פותחת הדלת, עומדת בשפנים ומסתכלת. באים מכל הדירות השכנים, עומדים סביבה, מסבירים לה פנים "הנאים החדרים בעינייך?" "הנאים צרים" "הנאה המסדרון בעינייך?" "המסדרון אפל, מרובה בו הצל" "הנאה המטבח בעינייך?" "נאה המטבח, אף כי אינו מרווח" "אם כן, לא תשבי איתנו?" "אשב ואשב, בחפץ לב, כי השכנים טובים בעיניי. התרנגול, טובת כרבולת הקוקיה....(לא זוכרת את זה, אוףףףף
) החתולה, יפייפיה והסנאית בעלת אגוזים יודעת לחיות חיים עליזים. רואה אני כי נוכל לחיות ביחד בשיבה טובה בשלום ובנחת" וכך, בעמק יפה בין כרמים ושדות עומד מגדל בין חמש קומות.
 

t o b i

New member
../images/Emo124.gif סמדיייייייי, רק עכשיו

קלטתי שזה הכל מהראש שלך וואו!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 

dusa

New member
מי זו סמדייייי??????

לא אני!!! זה בטוח!!!!! דוסה
 

t o b i

New member
אז זהו שזו כן את../images/Emo70.gif בשביל לסכם את

כל היום המבולבל הזה החלטתי גם לקרוא לך בשם אחר.... תודה דוסה
כל התודות (מלבד אלו של מלכה) היו מופנות אלייך
 

2_be

New member
בבקשה:)

שימי לב למה שיש כאן (ואם זה לא מביא אותך ישירות אז תבחרי בגננות->שונות או שירונים או סיפורים קצרים). חוץ מזה יש לי איזה קובץ עם כל מיני דיקלומים, שלחי לי במסר את המייל שלך ואשלח לך במוצ"ש (אני לא מעלה לפה בגלל שיש עם זה בעיית זכויות יוצרים נראה לי)
 

3נומי

New member
אוקיי אז ככה....

מבחר מצומצם (לפי טעמי האישי) של קטעים מתוך ספרי ילדים: שיחה עם עטלף/ע.הלל "בבוקר שאלתי את העטלף: -נכון שאתה עכבר? -שטויות ,אני ציפור! העטלף אמר. בערב שאלתי את העטלף: -נכון שאתה ציפור? -שטויות אני עכבר! העטלף אמר. אכן,יצור מוזר! למחרת שאלתי את העטלף: -מה מעשיך ביום? -ישן. -ומה בלילה? -חכם. -איפה הראש? -למטה. -ואיפה הרגליים? -למעלה! -ומה שלומך בדרך כלל? טרללה!" קטעים מתוך "גם הילד הזה הוא אני"/יהודה אטלס: ריחות שאני אוהב: ריח של בוקר,כשקמים מוקדם וריח הכר,לפני שאני נרדם; צבע טרי על הקיר וריח של תירס בסיר; ריח של דשא כסוח ואבא אחרי הגילוח; מדורה של עלים ועשן וריח של ספר ישן; קליפה של תפוח זהב ועץ עם גוייאבות בסתיו; סבון שעולה ביוקר ואוטו של לחם בבוקר; ריח של חנות גרעינים ואוטו חדש-מבפנים; ריח אקדח של פורים תכף אחרי שיורים; והריח הזה שאפשר לנשום אחרי שיורד גשם ראשון; וריח פריחה של מנתור וריח עוגה בתנור והכי מהכל- ריח של גור. וקטע אחרון לבנתיים: "ניסיתי אלף פעמים,לפחות, להחזיק ת'עעיניים פתוחות עד הסוף בשביל לדעת סוף-סוף: מה באמת מרגיש הבן-אדם בדיוק ברגע שהוא נרדם? ניסיתי המון-ותמיד סתם כי ברגע האחרון אני נרדם."
 

smady a

New member
משהו כזה? שעון בן חיל?

איזה שעון בן חיל? אשר איננו נח ביום וגם בליל דופק דופק הוא כך טיק טק טיק טק
 

smady a

New member
בבה

בבה אני ושמה ימימה פרועה אני שנה תמימה כלם אומרים לי שאני יפה רק רגלי הן עקמות נורא.......
 
למעלה