היי חבר'ה, אני לא מבינה משהו

זה עדיין נשמע לי כמו היזכרות...

... באירועים מגלגולים קודמים, אבל אני לא שוללת אפשרויות אחרות. אם מדובר בחלומות, יתכן שאת זוכרת מהם דברים שקשורים לעתיד שלך ונזכרת כאשר הם קורים. יש גם חלומות נבואיים ויתכן שבזה מדובר.
 
כפי שכתבתי...

... זה אופייני למפגש עם אירועים, אנשים או תחושות שמוכרות לנו מגלגולים קודמים. זה לא שולל את האפשרות של יקומים מקבילים, אבל זה נושא שבו אני לא מתמצאת.
 
פוחדת ממדיטציה או מגילוי של דברים?

את יכולה לנסות לברר באחת הדרכים האחרות, בעיקר שאלה לפני השינה (בד"כ מצריך קצת תירגול) ו/או קבלת אותות (טכניקה מגניבה, אבל צריך להיות מאוד פתוחים וקשובים, בלי לנתח הגיונית. מומלץ לצאת להסתובב רגלית בסביבה עירונית בין אנשים או בטבע).
 

neophile

New member
היי

יש כל מני תאוריות בנוגע למוות . התיאוריה הקבליסטית אומרת בערך משהו כזה ... ישנה נשמה וישנה אישיות ארצית - בינהם יש אינדוודיואליות\עצמי גבוה\רוח הגוף הפיזי חוזר לאדמה , הנשמה ממשיכה הלאה ובאמת שקשה לי לומר דבר נוסף לגביה - והעצמי הגבוה ... ובכן .. זה כבר תלוי במה שעשית בחיים . מי שהיה אנוכי בצורה קיצונית יסבול בחיים שלאחר המוות עד שהוא ימות לגמרי בצורה של רוח רפאים . מי שלא היה אנוכי ימות לגמרי מייד מי שהתפתח רוחנית ימשיך הלאה ...לאן אני לא ממש יודע ... להתפתח רוחנית זה במידה רבה לפתח את הכלים שמאפשרים להמשיך לחיות ב"חיים שלאחר המוות" אופטימלית - הרוח והנשמה יתמגזו שוב , כפי שמתואר בספר המתים המצרי ( ה Ka וה Ba) - אבל זה לא בטוח ...אף אל או אלוהים לא מבטיח לך את זה... זה לגמרי תלוי בך . כמובן שיש מדריכים שיכולים לעזור .
 

neophile

New member
על ידי התמזגות של הרוח והנשמה

בחיים שלאחר המוות - הנשמה זוכה לצמיחה . כל עוד אנחנו חיים בלי להתפתח הנשמה לא תשתנה ...והמשקל של כל "חלקיקי הנשמה" שלנו שכלואים בקליפות ימשיכו להכביד עלינו . זה אולי לא משפיע על הנשמה כלכך באופן ישיר - אבל זה כן משפיע על הגילגול הארצי של הנשמה - ובעיקר על האפשרות של ההתפתחות הרוחנית . יש סיכון מסויים בגילגול נשמות ...אם ישנם יותר מדי חלקיקי נשמה כלואים - הנשמה עלולה להתקע במן סוג של לימבו . ז אחרי הכל גם הנשמה מתפתחת וסיכונים ואתגרים זה חלק מהתפתחות הנשמה כשם שזה חלק מההתפתחות הארצית .
 

you110

New member
אנחנו עוברים של אלים...וכל אחד זה פוטנציאל..

כל אחד מאיתנו יש לו פוטנציאל לפתח !!את עובר האל שקיבל במתנה מהבורא ,הפוטנציאל קיים!! ,יש כאלה שממש מימשו את זה ואז עוברים למישורי קיום גבוהים יותר בלי צורך להיוולד במישורים כ"כ דחוסים ... לכן ניתן להמשיך להתגלגל בלי סוף ולא לדעת בכלל שזה מצב עלוב לעומת העולמות העליונים .... אם אתה רוצה המחשה קרובה אז - פרחים -כשהפרח נפתח לגמרי הוא מממש את עצמו והופך לפרי בשל ויפה ...
 
למעלה