היי חבר'ה, אני לא מבינה משהו

LethalVenom

New member
היי חבר'ה, אני לא מבינה משהו

אוקיי, כלנו נשמות ואנחנו עוברים גלגולים בלי סוף. אז מה קורה שאדם, בע"ח נפטר? אנחנו הולכים לקבר הרבה פעמים ומדברים, או שאנחנו אומרים שאותו אדם/בע"ח מחכה לנו בזרועות פתוחות בשמיים כשיגיע יומנו לעלות כמובן, הרבה כאלו שחוו מוות קליני תיארו אנשים קרובים שנפטרו "וחיכו" להם. מה שבעצם אני מנסה לשאול זה... איפה החלק של מה שמכונה גלגול נשמות? הרי אם הנשמה שלהם נפטרה מהעולם הזה היא התגלגלה לה לגלגול אחר, זהו הוא לא קיים יותר. אז למי אנחנו בדיוק מדברים שאנחנו הולכים לקבר? למה אנחנו חושבים שמישהו מחכה לנו למעלה? למה הרבה פעמים אנחנו מרגישים כאילו הרוח של אותו אהוב עדיין נמצאת איתנו? זו רק תחושה שלנו או רצון שלנו להרגיש בזאת? איך הגלגול נשמות עובד?
 
גלגול נשמות

רק במיקרים נדירים הנשמה חוזרת מייד, בדרך כלל הנשמה ממתינה לשאר בני המשפחה
 

you110

New member
../images/Emo13.gifבגלל שתפיסת הזמן שונה בין העולמות...

בעולם שלנו ובמימד הנשמות אז נשמה שנחה לה במימדי האור הגבוהים יכולה לשהות שם ואדם כאן בנתיים עוברים לו כאן המון שנים אבל בשביל הנשמה למעלה זה כמו פסיק ,רגע קטן.. -אז באמת יש כאלו שנשארים לנוח ולהתכונן למסע הבא ויש כאלה שממהרים להתגלם ולהיוולד שוב ... נשמה שנתקעת בין העולמות נמצאת במצב מסוכן בו היא יכולה להכנס לגוף חדש בלי לעשות עבודה לפני ההיוולדות החדשה ולכן הגלגול הבא שלה יהיה קראחצאן...!!
 

ענבל164

New member
נשמה תקועה יכולה להתגלגל?

לפי "מסע הנשמות", יש תהליך שלם לפני גלגול מחדש - יש כיתות לימוד, יש מועצת חכמים, יש מדריכים, יש חדר צפייה; נשמה תקועה מן הסתם לא נמצאת במקום הזה, אז הכיצד ניתן לה לבחור להתגלגל מחדש?
 

you110

New member
זה המצב לא רצוי בכלל-

בגלל זה עוזרים לנשמה לעלות למימדי האור ולא להתקע ....ע"י תפילות מיוחדות,נרות נשמה וכו'... לפעמים נשמות מבקשות מקרובים ע"י סימנים ברורים לעזור להם לעלות ... אם היא תקועה היא מיוסרת מאוד...ובטח שיש מקרים שבהם היא נולדת שוב במצב אנרגטי ירוד ובגלגול גרוע ...
 
רק אחרי שהיא ממשיכה הלאה...

... מתנתקת מהעולם הגשמי ועוברת את התהליכים ברבדים הרוחניים.
 
גלגול נשמות הוא תהליך מורכב שאורך זמן

לאחר סיום של חיים גשמיים, ישנם שלבים שאותם עוברת הנשמה ברבדים הרוחניים. באופן כללי ומקוצר, ניתן לתאר את זה באופן הבא: - פרידה מהעולם הגשמי ופגישה מחודשת עם המדריכים הרוחניים ועם נשמות קרובות - שלב של מנוחה (חיים גשמיים הם דבר מעייף מבחינה נפשית) - התנקות אנרגטית, השתחררות מקשרים אישיים וממשקעים רגשיים לקראת המעבר לרבדים רוחניים גבוהים יותר. המשקעים הרגשיים אינם נעלמים ברובם, אלא ממתינים להמשך עבודה בגלגול הבא - עיבוד והסקת מסקנות מהחיים הגשמיים האחרונים - מפגש עם קבוצת הנשמה (לא בהכרח האנשים הקרובים אליך ביותר במהלך החיים הגשמיים) - פעילות של לימוד ועבודה רוחנית, כל אחת/ד בהתאם לתפקידים שבחר/ה - הכנה לגלגול הבא, לאחר בחירת המשך מסלול הלימוד של הנשמה, בעזרת המדריכים הרוחניים ומועצות מייעצות של ישויות גבוהות כעיקרון, הקיום האנרגטי שלנו, כנשמות שאינן בגוף פיזי, הוא המצב הטבעי שבו אנחנו מבלים את רוב הזמן. החיים הגשמיים הם בבחינת גיחות קצרות לצרכים לימודיים ולפעמים לביצוע שליחות כלשהי. התקופה שבין שני גלגולים יכולה להיארך כמה מאות שנים. זה די נדיר שהמעבר בין שני גלגולים הוא כמעט מיידי, וזה בד"כ נובע מתכנון מראש של שני גלגולים עוקבים לצורך לימוד כלשהו. בכל מקרה וגם במהלך חיינו הגשמיים, חלק מהנשמה נשאר ברובד הרוחני והוא מוכר לנו כאני הגבוה. חלק זה של הנשמה יכול להיות בקשר עם נשמות של אלה שנפטרו וגם עם אלה שעודם בחיים. לרוב, קשר עם נשמות שאינן בגוף פיזי לא מתבצע ליד הקבר, אלא בחלימה, מדיטציה או כל דרך אחרת של תקשור. לדעתי, קבר מחבר יותר מדי למודעות גשמית ולא כזו שקשורה לרוח. יש גישות שונות בנושא הזה, לפי הגישה שלי אין שום חשיבות לקבר, פרט להיותו מקום שבו טמונים שיירי הגוף הפיזי, כל עוד הם משתמרים (לתקופה מוגבלת, אלא אם עברו חניטה). אם קיימת תחושה שנשמה של מישהו אהוב שנפטר נמצאת איתנו, זה יכול להעיד על הימצאותה. געגוע הוא רגש, ואילו התחושה של נוכחות של מישהו מורגשת באופן קצת שונה, אינטנסיבי יותר מגעגוע.
 

LethalVenom

New member
תודה לעונים. דרור : האני הגבוה שתיארת הוא מה

שנקרא מדיום? אדם היכול לתקשר עם נשמות של אלו שנפטרו וגם עם אלה שעדיין בחיים? לגביי התחושה שנשמה של מישהו שאיבדנו נמצאת איתנו (ולזה בדיוק התכוונתי תודה), נניח והנשמה כן יוצרת קשר כזה או אחר אבל זה חד צדדי, כלומר רק היא יוצרת קשר, איך אפשר לתקשר עימה גם ולהיות מודע לתקשור? ואיך אפשר לדעת את ההבדל בין נשמה שתקועה פה בארץ לבין נשמה הנמצאת ברובד הרוחני? איך אפשר לדעת שהנשמה מתקשרת כי היא צריכה עזרה בלעבור לעולם הבא או שהיא מתקשרת מסיבות אחרות? (זה נשמע הגיוני מה שאני שואלת?)
 
האני הגבוה...

... הוא חלק הנשמה שנותר ברובד הרוחני ולא התגשם בגוף פיזי. רק אחוז מסויים מהנשמה מתגשם בגוף פיזי, רק החלק שדורש את התיקון המסויים שמיועד לאותו גלגול. האחוזים הנותרים נשארים ברובד הרוחני, עד לאיחוד המחודש לאחר סיום החיים הגשמיים. קיים קשר תמידי בין האני הגבוה לחלק הנשמה שהתגשם, אבל בגלל המגבלה שיוצר הגוף הפיזי על התודעה, נדרש מאמץ לקיים את הקשר הזה באופן מודע, בד"כ באמצעות מדיטציה. הקשר הזה מתקיים תמיד במהלך השינה וכן בצורה של אינטואיציה (שהיא צורת התקשור הבסיסית ביותר, לרוב עם האני הגבוה או עם המדריכים הרוחניים האישיים). מדיום הוא אמצעי (ברבים: מדיה), מונח נפוץ כשמדובר באמצעי תקשורת (אינטרנט, טלויזיה, רדיו וכו') או באמצעי תקשור עם הרבדים הלא פיזיים של המציאות (בד"כ מתקשר/ת אנושי/ת). ניתן לתקשר עם נשמה של מישהו שנפטר, אבל לא תמיד מומלץ ליזום את ההתקשרות, בגלל החשש מפני גרימת הפרעה לנשמה בתהליכים שהיא עוברת ברבדים הרוחניים. לרוב, לא מומלץ ליזום תקשור עם נשמת מישהו שנפטר במהלך השנה הראשונה, כיוון שבתקופה זו השנמה נחה וזקוקה למנוחה הזו. בשלב מאוחר יותר ניתן לנסות, אבל רק אם יש מסר חשוב להעביר. חשוב לדעת, שמאחר שמדובר בנשמות שאינן בהכרח גבוהות במיוחד, קל יחסית לישויות מתחזות לתקשר בשמן, ולא תמיד ניתן לדעת אם מדובר בישות מתחזה או בנשמה האמיתית. אני מעדיפה להמתין בסבלנות שנשמות קרובות יצרו איתי קשר, והן יודעות או לומדות במשך הזמן לעשות זאת באמצעות החלומות שלי. התקשור היזום היחיד שאני יכולה להמליץ עליו כשמדובר בנשמות של נפטרים, הוא באמצעות מדיטציה שמזמנת את המלאך הניאל, שאחראית על מערכות יחסים, ודרכה מזמנת את הנשמה שאיתה רוצים לתקשר. הליווי של מלאך עוזר למנוע הטרדות מיותרות לנשמה וגם הסתננות של מתחזים. כאשר מתקשרים עם נשמה כלשהי, בין אם הדבר נעשה בחלום או במדיטציה, אפשר לשאול לשלומה, ואם דבריה אינם ברורים, אפשר לבקש ממנה להבהיר את דבריה או לתרגמם למילים. זה עוזר בחלק מהמקרים. לפעמים המסרים מספיק ברורים גם בלי פרשנות נוספת. נשמה שסובלת בד"כ תיראה סובלת, ולהיפך. יש דרכים לעזור לנשמה להתנתק מהעולם הגשמי ולעבור הלאה. יתכן שבמקרים מסויימים ישנם דברים שצריכים להיאמר בתקשור איתה, במדיטציה או בחלום. ניתן להיעזר גם בשיטת ביואורגונומי כדי להקל את הפרידה והמעבר. נוסף לזה, המדריכים הרוחניים של אותה נשמה אמורים ויכולים לסייע לה מהעבר השני. במצב המיטבי, מומלץ להיערך למוות הפיזי לפני שהוא מתקיים, במהלך הימים האחרונים לחיים הגשמיים. כמובן, שזה אפשרי רק אם כבר יודעים בסבירות גבוהה שהמוות קרוב. דבר חשוב נוסף הוא לשחרר מבחינה רגשית את אלה שנפטרו. חשוב (לנותרים בחיים) להתאבל ולהתגעגע, אבל לא פחות חושב להתגבר ולהמשיך הלאה, על-מנת שגם הם יוכלו להמשיך בשלווה. אפשר להמשיך לאהוב אותם, תוך הכרה רגשית בעובדה שכבר אינם בגוף פיזי. נשמות שמסרבות להיפרד מהעולם הגשמי עושות זאת בעיקר בגלל אחת משתי הסיבות הבאות: - עניין לא סגור שמטריד אותן רגשית וגורם להן לנסות להסדירו. - מוות פתאומי וטראומתי, שאחריו הנשמה עדיין לא מבינה שהיא כבר אינה מצויה בגוף פיזי. זה עלול לקרות בעיקר לנשמות חדשות, פחות אופייני לנשמות ותיקות. ניתן לברר זאת בתקשור עמן. אם נוכחותן מורגשת באופן בולט למשך תקופה ארוכה יחסית (כמה שבועות או יותר) ורציפה יחסית לאחר המוות הפיזי, לדעתי זה אמור לעורר חשש למצב כזה ויש מקום לברר בתקשור.
 

LethalVenom

New member
לא משנה, יכול להיות ש"האני" ממימד אחר

שולח לנו מסר?? או שקורה משהו במימד אחר, לי, וזה עובר אליי עכשיו לזמן הזה לכדור הזה לזמן הזה?
 

LethalVenom

New member
אני מדברת על מציאות אחרת שהיא שלנו אבל

לא אנחנו חיים אותה, זאת אומרת אנחנו בעקיפין, איכשהו
 
האם הכוונה ליקומים מקבילים?

רבדים/מימדים שונים של המציאות הם עניין שונה מיקומים מקבילים, שהם למעשה מציאויות שונות. אני לא מכירה היטב את נושא היקומים המקבילים, אבל זה לא ממש קשור להימצאות האני הגבוה של הנשמה ברובד המציאות הרוחני.
 

LethalVenom

New member
נורא קשה לי להבין משהו, אני לא מגיעה לשורש

העיניין. הגעתי למחשבה שאולי אני במציאות אחרת כלומר במימד אחר/יקום מקביל מתקשרת עם עצמי בעולם הזה. זה מובן? אני לא באמת יודעת איך להסביר
 

LethalVenom

New member
אוקיי נניח ו...

מדובר במה שנקרא ד'זה וו, רק מי שחווה את זה יכול להבין על מה מדובר כך שקשה לי להסביר =\ אפשר לפתוח איתך חלון שיחה?
 
תחושת דז'ה-וו...

... מאוד אופיינית לאירועים שמזכירים דברים מגלגולים קודמים או למפגש עם אנשים שהכרנו בגלגולים קודמים. הנשמה יודעת וזוכרת, אבל הגוף הפיזי לא מאפשר לתודעה להכיל את כל המידע הזה, ודאי שלא במצב של עירות. לכן, זה רק מעורר תחושה של משהו או מישהו מוכר, רק שלא ברור בדיוק מאיפה וממתי.
 

LethalVenom

New member
זה לא בדיוק זה

ד'זה וו זוהי תחושה פנימית של אדם שכאילו התנסה כבר בעבר במצב המתקיים בהווה. זה לעבור משהו ולדעת/לזכור שכבר עברת את זה. כאילו כבר היית בסיטואציה הזאת לפני. סוג של פלאשבק.
 

LethalVenom

New member
מה שהוביל אותי לחשוב על זה

שאולי "אני" ממיד אחר/יקום מקביל מתקשרת עם עצמי עכשיו, בזמן הזה, זה בעצם החוויות של הד'זה וו. אולי זה מורכב מדי לפורום, אני לא יודעת עד כמה אנשים מבינים בזה, אני בכל זאת אנסה... ובכן.. אני אקרא לזה חלומות עתידיים, שמתגשים כעבור זמן מה נותנים חוויה של ד'זה וו (שכבר חווית את הרגע הזה ) ברגע שהם מתגשמים. ברגע שהסיטואציה הזו קורה, בזמן אמת, מקבלים מאין פלאשבק. הפלאשבק כאמור מחזיר אותך למקור.
 
למעלה