היי חבר´ה אני צריכה התיעצות..

קטיפה

New member
היי חבר´ה אני צריכה התיעצות..

היי מה שלומכם?? ביום ראשון יש לי טיול ל3 ימים לנגב.. אני מאוד רוצה לצאת וזה אומר ללכת הרבה בשמש(אני גם לא רוצה להפסיד בגלל שאני הייתי רגילה לצאת לטיולים להשתזף וכל זה ופתאום אני לא יכולה לעשות כלום....) אז זה אומר ללכת בשמש הרבה אמרו לי שאני יכלה לצאת בתנאי שאו שיקצרו לי את המסלול או שאני אגיע לאכסניה לפני שכולם מגיעים ולא אעשה את המסלולים(יום הראשון ללכת 6 שעות יום השני ללכת כל היום) או ללכת את כל המסלול עם חולצה ארוכה מכנסיים אורוכות כוכובע קרם הגנה וכל זה אבל אני לא בטוחה שאני מסוגלת ללכת כלכך הרבה.. מה אתם מיעצים לי לעשות??
 

קרני22

New member
טיול

אני מציעה לך ללכת לטיול ופשוט לחכות לכולם באכסניה (אני מאמינה שהרבה ירצו להתחלף איתך...) חבל לך להפסיד טיול כשאת לא חייבת ללכת את המסלולים וחוץ מזה כל הכיף הוא הרי בערב...
ולא בהליכה המשעממת
 

ל3

New member
קח מקל קח תרמיל......

מה פתאום לוותר על הטיול. אסור לעשות לעצמנו שום הנחות ובכלל למה לעשות הנחה על משהו כל כך כיפי. את בהחלט יכולה לוותר על ההליכות ברגל ולחכות באוטובוס או לנסוע ישר לאכסניה. העיקר זה ההווי והחוויה. ספרי לנו איך היה טוב?
 

gaia20

New member
מסכימה עם קרני ושירי

בהחלט אין צורך לוותר על טיול כיפי כזה. מה שאני מציעה לך זה להתלבש בבגדים ארוכים ודקים כדי שבכל זאת תוכלי להיות עם החברה´... לשים עליך קרם הגנה ופשוט לעשות מה שאת יכולה. אל תאמצי את הגוף יותר מידי ואם תרגישי שזה גדול עליך, תמיד תוכלי לבקש לחזור לאכסניה ולחכות שם לכולם. העיקר שתרגישי טוב ושלא תעשי מעבר לכוחותיך. שיהיה לך אחלה טיול ורוצים לשמוע חויות!!
 

נועה בת

New member
ויש אולטרסול 100

למרוח בנדיבות , עשיתי טיול כזה באמצע אוגוסוט והואלטרסול עזר לי !!
 

lupland

New member
היו ימים...

היי אחותי הקטנה. מצטער שהתשובה באה באיחור קטן כמו יתר החברים כאן גם אני ממליץ לך לצאת. אני לא חושב שצריכה להיות בעייה עם מזג האויר.אנחנו כבר באמצע סתיו תחילת חורף (ככה אומרים למרות שלפי הימים האחרונים שה נראה כמו המשך הקיץ).הקרינה לא חזקה.ובמשך היום לא צריך חולצת פלאנל ארוכה אם לא קר מספיק חולצת כותנה עם שרוולים ארוכים.וגם אז לא צריך להתלבש כמו בת ישראל החסודה והענוגה.כמובן שתקחי איתך כובע רחב שוליים אבל לא צריך לקשר זאת ללופוס.בטיולים שנתיים אין שום בעייה לתת דרור ללבוש.שימי כובע קאובוי ובנדנה וזה ניראה שגעון ולא מושך תשומת לב.שימי כמובן גם קצת קרם הגנה ואם אחת הבנות בחדר תשאל אותך "שו האדה" יענו מה זה? פשוט תגידי שלא בא לך להשתזף. זהו.עד עכשיו כתבתי שטויות אבל ת´כלס העניינים בטיולים האלה הם בערב באכסניות.... תבלי ותהני אחותי הקטנה ואל שתכחי לחזור ולספר כאן על מה שהיה. אסף
 

champ

New member
קר../images/Emo35.gif לא בנגב שלנו ../images/Emo24.gif ../images/Emo6.gif

 
למעלה