היי, זוכרים אותי?

FireBird

New member
היי, זוכרים אותי?

עם הגורת אמטף שהיו לה כל מיני התכוצויות ורעידות מוזרות? שנפסו אחרי איזה כמה שעות? אז עכשיו חזרתי הביתה, אחרי כמה ימים שהכל בסדר, ומוצא אותה מתה.
 

CatLover

New member
ברצינות? ../images/Emo10.gif

מה היתה האבחנה של הוטרינר? הטיפול לא עזר? היו סימנים היום או אתמול?
 

FireBird

New member
כלום

לא היו שום סימנים. מלאת חיים ומשחקת ועכשיו זה.
 

r i p l y

New member
וסליחה שאני חסרת טאקט...

אבל זה רק אומר שצריך ללמוד לקח ולקחת כלב לוטרינר כשהוא לא חש בטוב ויש סימנים לא סימפטיים אין כזה דבר --שטויות זה יעבור לבד כי עם בריאות לא משחקים לבהתקשר לוטרינר אפילו בטלפון חירום וללכת לוטרינר לפי המקרה-- כל מקרה לגופו אבל לא להזניח! תמיד לקחת ולשאול וטרינר כי בשביל זה הם שם (וטרינרים טובים כמובן) זה יכול להיות וירוס . מחלת עצבים וכל מיני דברים מאוד מסוכנים שגורמים סבל לחיה שעלולים להסתיים באסון.
 

In Limbo

New member
../images/Emo7.gif../images/Emo16.gifזה מזכיר לי את הכלבה שלי ז"ל

הסיפור הזה מזכיר לי את הכלבה שלי, בל ז"ל. היא היתה אצלי כשהייתי בת 11 משהו כזה, לקחנו אותה מצער בעלי חיים, כלבה יפיפיה, מעורבת גולדן רטריבר עם לברדור. אני הייתי בבי"ס ואבא שלי חזר בצהריים הביתה, יצא לגינה כדי לקחת את בל לטיול ומצא אותה שוכבת על הדשא מתה. הוא לקח אותה לוטרינר והוא אמר לו שכנראה היה לה התקף או משהו כזה, ואבא שלי קבר אותה עוד לפני שהספקתי לחזור מבית ספר... רעות.
 

טליה ג

New member
אני משתתפת בצערך. זה כל כך כואב

לאבד חיית מחמד, כי אנחנו נקשרים אליה ואוהבים אותה והיא כמעט כמו בת-משפחה. אני איבדתי כבר 2 חיות מחמד. קוויה(חזירון-ים) שמתה בעקבות גל חום של 42 מעלות, וחתלתולה שסבלה מבעיית מעיים קשה ושלשלה כל הזמן והוטרינר נאלץ להרדים אותה. אני מתארת לעצמי שזה הרבה יותר קשה לאבד כלב, כי כלב הוא כמו חבר אמיתי.
 
איפה gamba girl עכשיו

קודם כל אני משתתפת בצערך עצוב לי מאוד לשמוע על כך ואני מקווה ששאר הגולשים פה יבינו להבא לא לענות כשלא יודעים!!! בזמנו התפתח כאן ויכוח ממש לא נחמד שעכשיו מתברר כהכרחי!!!
 

Dog Master

New member
וואי, אני מצטער

זה ממש עצוב שלכלבתך קרה כזה דבר. בכל זאת, לכולם !!, תקישבו היטב... תזכרו שלא משנה אם אתם שמים לב שהכלבה שלכם קצת חולה, קחו אותה מיד לוטרינר, לא משנה באיזה מצב, מספיק שאתם רואים שהיא משתעלת קצת יותר מהממוצע קחו אותה לוטרינר.
 

Dog Master

New member
כבר מאוחר מידי, אבל נזכרתי במשהו

כשראית שכלבך רועדת ועושה כל מיני תזוזות, אלו היו פירפורים, זאת אומרת היא הייתה על סף המוות, מכיוון שכלבתך חזקה נפשית היא ניסתה להתמודד מול הפרפורים ולנצחם, ולכן כנראה שהפעם היא הייתה כבר חלשה מידי ונפטרה. משתתף בצערך, גם לי נפטרה (נדרסה) כלבה שהייתה איתי 11 שנה. בינתיים בזמן הקרוב תירגע קצת, ולאחר מכן כשתיהיה מוכן וחזק תשאל את ההורים שלך אם אתה יכול כלבה חדשה, למרות שאני יודע בדיוק כמוך, אין לה שום תחליף שבעולם.
 

kasa

New member
עצוב !! חבל שהזנחת את הטיפול בה !

זה שהסימפטומים עוברים - מצב זה עדיין מחייב בדיקת וטרינר !!! כל סימפטום חריג מחייב בדיקה. גם אם הוא עובר.
 

לילךLilach

New member
אוי זה נורא-משתתפת בצערך ../images/Emo16.gif

אני מתארת לעצמי שאתם בשוק מהמצב. קבלי את ניחומי ,אני מקווה שלא תחוו יותר צער כזה. למרות הצער הכבד שלכם ,אני חייבת לפנות בהזדמנות הזאת לחברי הפורום ולבקש מהם להסיק מסקנות מהמקרה האיום והמצער הזה. בפעם הבאה ,שמגיע משתתף לפורום ומודיע שלבעל החיים שלו יש תופעות מוזרות ,כמו שתוארו על ידי FireBird ,אסור בשום אופן להגיד לשואל השאלה - שהכל בסדר וזה רק שיהוקים !!!!! אמנם רוב העונים גילו אחריותו המליצו לקחת את הגורה לווטרינר ,אבל היו כמה תגובות ילדותיות וחסרות אחריות ,שאולי גרמו למקרה הנורא הזה להידרדר ולהגיע לסופו העצוב. יכול להיות שאם הגורה היתה נלקחת לווטרינר בזמן ,הוא היה מצליח להציל אותה. כדי למנוע השנות מצב כזה ,מעתה והלאה אני אמחוק להבא כל תגובה ילדותית ולא רצינית שתינתן לשואלי שאלות כאלה. אני מעדיפה לקבל קיתונות של רותחים מגולשים נעלבים שמחקו להם הודעה ,מאשר לקרוא סיפור עם סוף טראגי שכזה ! אמרתי לא פעם ,שאין לי בעיה שכל אחד יכתוב את דעתו ,אבל במצב שלדעתי יכול לגרום סכנת חיים לחיית המחמד ,אני אאלץ לוותר על מתן הזכות להבעת דעות חופשית. מעתה והלאה ,אני מבקשת רק למי שמבין את הנושא ובקי בבריאות של בעלי חיים,לענות לשאלות רפואיות ובריאותיות ! לכל הגולשים פה: תזכרו ,שעדיף לקחת בעל חיים לווטרינר לשוא (זה אולי יעלה כמה שקלים ,אבל במצבים כאלה לא עושים חשבונות כספיים) מאשר לתת למצב להידרדר ולהסתיים בצורה טרגית שכזאת !!!!
 
וואי, מה האבחנה? מה אומר הוטרינר?

למה זה קרה? זו הייתה מחלה ממושכת, או חיידק שתקף? עצוב לשמוע, כואב , תתנחם במחשבה שכעת היא נחה לה בגן עדן לכלבים, אני חושבת שיש מקום כזה....זה עוזר להתגבר בזמן האבל. תחזיק מעמד,
 
למעלה