....היי הריון

אסבת

New member
....היי הריון

נכון שכל הודעה שניה קשורה להריון.. החל מ-"עשיתי לחבר שלי ביד, האם אני בהריון?" עד ל- "שכבנו בלי קונדום אבל הוא גמר בחוץ... מה אני עושה עכשיו?" אז כמובן שאתם עונים ותומכים, ונותנים עצות, לרוב המקרים הם מסוכנים ויש חשש להריון. עכשיו השאלה, מה עושים אם באמת יש חשש לאחד כזה? לפני שבוע אני והחבר (שהספיק להפוך להיות אקס........) עשינו הרבה דברים שמרובם יש לי הרבה אחוזים להיכנס להריון. עכשיו, מטבעי אני בנאדם לא מודאג... ואני לא אלך ואספר לאמא שאני אולי בהריון, כי זה גם לא גורם לי שום דאגות, אני פשוט בטוחה שאני לא. --מה אתם ממליצים, לעשות בדיקה בכל מקרה, גם אם לא בטוחים שצריך?-- ולחכות למחזור זה קצת בעיה אצלי כי יש לי מחזור לא סדיר ואין לי מושג מתי הוא מגיע ומתי הוא הולך, משהו בסגנון לנחש את הלוטו. תודה.
 

מעיןבר

New member
הי ../images/Emo13.gif

ברור שכדאי לעשות בדיקה ולוודא האם את בהריון, במיוחד אם הוא לא רצוי. בלי קשר למחזור, אם הוא לא סדיר, את יכולה לעשות בדיקה שבועיים אחרי שקיימת יחסים לא מוגנים. בעיקרון, על מנת שיהיה הריון צריך לקיים יחסים סביב מועד הביוץ, רק אם התזמון היה נכון יש סיכוי להריון. מרגע שהביוץ וההפריה מתרחשים ועד הזמן שניתן לזהות הריון ע"י בדיקה חולפים כשבועיים - זה המועד לעשות בדיקה. אני מקווה שאת לא בהיון.
 

אסבת

New member
מין הסתם גם אני מקווה שאני לא... תו

דה, ועכשיו אני אלך לקרוא על הביוץ.
 

אסבת

New member
להפסיד תינוק? איכסה

הבעיה היא.. שצריך ללכת, ולקנות, וזה בטח לא דבר זול ולעשות.. ושאבאמאחות לא ישימו לב שעשיתי ולהעלים ראיות.. זה טיפה בעיה יש כאלו שפשוט מעדיפות להכחיש כל חשש להריון :O שזה די רע, אבל כרגע אני מעדיפה לחיות ככה. (וגם באמת לפי הזמנים של הביוץ, אז זה הרבה פחות סיכויים להריןו... ככה שנרגעתי עוד יותר) מקסימום תינוק!
 
אז הולכים, קונים,

הולכים לשירותים ציבוריים, משתינים על המקל, שמים בתיק (את תראי את זה, אפשר לשים בתיק בלי שזה יהיה מגעיל), הולכים לאיזו פינה שאף אחד לא רואה, ובודקים אם יש או אין היריון תעשי את זה בשירותים בקניון אפילו, מה הביג דיל?
 

Leather

New member
צודקת! הריי הרבה יותר קל להכחיש

ולהסביר לאמאבא למה הם סבאסבתא עוד תשעה חודשים. מתוקה, ען דברים כאלו לא משחקים. אני מכירה מישהי שגילתה מאוחר מדיי שהיא בהריון ולא יכלה לעשות הפלה.
 
יש חבר חבר יקנה 25 שקל

הוא יקח את זה איתו בשקית איזה שהיא ובחוץ יזרוק.אותו הדבר עושים גם עם קונדומים
 

WdanaW

New member
נצל"ש- מציצה ../images/Emo3.gif

אוקיי, יש לי שאלה שתראה לכם מזה דפוקה...אבל אני אשאל, הממ... אם יורדים למישהו והוא גומר בפה, אפשר להיכנס להריון מזה??? כן..אני יודעת שזו שאלה דפוקה לחסרת ניסיון כמוני..אבל אשמח לקבל תגובות על השאלה, תודה ויום נעים
 
אוי ואבוי../images/Emo7.gif../images/Emo7.gif../images/Emo7.gif../images/Emo7.gif../images/Emo7.gif../images/Emo7.gif../images/Emo7.gif../images/Emo7.gif

לאן הנוער של היום התדרדר?
 
בואי אני אלמד אותך משהו עלי../images/Emo13.gif

אני דילסקט לא מאובחן, יש לי את כל הסיפטומים ללקות למדיה, אז כמה שאנשים לא יתקנו אותי אני לא אדע ולא אצליח ללמוד לכתוב נכון. עשו לי פעם איבחון אבל זה היה בגדר הנורמלי מה שהיה לפני 4 שנים ואין לי כסף מיותר לעוד אחד. אז אל תנסי לתקן אותי כי זה לא יעזור לך.
 
למעלה