היי, הנה תשובה שקיבלתי מ"לוריאל"

קשכפית

New member
היי, הנה תשובה שקיבלתי מ"לוריאל"

שלחתי אליהם שאלה בנוגע לניסויים על בעלי חיים והם כתבו שהם לא עושים את זה. אני מצרפת את מה שהם כתבו (באנגלית) מהתשובה אני מבינה שלוריאל זו אותה חברה של לנקום, האם זה נכון? האם ידעתן? אם כן נשאלת השאלה, מה הטעם לקנות מוצרים יקרים של לנקום ולא מוצרים זולים יותר של לוריאל? אשמח לתשובות והנה מה שהם כתבו לי: ============================= December 2, 2005 Thank you for contacting us with your concerns regarding our testing policies. We are happy to confirm that the L'Oréal group of companies, which includes Lancôme, Redken, Garnier, Ralph Lauren, Biotherm, Kérastase, and Vichy, as well as L'Oréal, has carried out no animal testing since 1989 on the entire range of its products. This decision was undertaken within the framework of our fundamental objectives: to offer innovative products of high quality while ensuring their safety in use by our customers. Brands acquired since 1989, such as Maybelline, Ombrelle, Soft Sheen · Carson, Mizani, Matrix, Kiehl's Since 1851, La RochePosay, ARTec, Dermablend, and Shu Uemura, have been included in the L'Oréal policy of no animal testing as of the date they became part of the L'Oréal group. For more information about our corporate-wide policy prohibiting product testing on animals, please consult our website at http://www.lorealusa.com/group/test_policy. aspx. On this page, you will find a link to our corporate website "loreal.com" for details about the significant efforts deployed by our laboratories over a period of 20 years to our very important achievements in this field. We hope this information is helpful. Sincerely, Claritza Pellot Consumer Affairs Advisor
 

L a d y D3

New member
מה זאת אומרת ראלף לורן?

לראלף לורן יש גם איפור? מרגישה קצת
אני בדר"כ מתמצאת...
 
אוו איזה יופי!!

נמנעתי ממוצרים של וישי ולוריאל בגלל זה וממש טוב לשמוע שאפשר להשתמש. =]
 

רומיקה

New member
גם אני נמנעת ללוטין מלוריאל בדיוק

מאותה הסיבה... אבל מי מביח שהם לא שיקרו? למה להם להגיד לך את האמת? זה קצת לא אובייקטיבי לשאול אותם את זה. . .
 

קשכפית

New member
בסדר, כל אחד יבחר להאמין או

לא להאמין למי ולמה שהוא רוצה. אני בוחרת להאמין. למה את מאמינה למה שיועצות יופי מסבירות לך על מוצרים? או יותר מזה, למה להאמין למה שכתוב על המוצרים שאנחנו קונות? את יודעת איזה סיפורים כתובים על כל מוצר? ניסים ונפלאות ממש, בכל קרם מעפן כתוב שהוא מיוצר מחומר כזה וכזה וכזה ועושה ככה וככה וככה, ואולי הכל חארטה??? אני מאמינה שהרוב זה חארטה. אבל אני מאמינה למה שהם כתבו.
 
מכיוון ואם הם משקרים,

יש עילה לתביעת צרכנים שתקבור את לוריאל ואת כל שלוחותיה. הרי מה נראה לך שעשו ב-PETA כשהרכיבו את רשימת החברות המוחרמות? הלכו למעבדות וגילו? שאלו את נציגי החברות, והסתמכו על מה שהם אמרו. כמובן שאי אפשר להאמין, אבל זה אמין בערך כמו הרשימה של PETA. עליה את מסתמכת?
 

mega sweety

New member
אז מי בכל זאת כן יודע? ../images/Emo12.gif

אני באופן אישי מסתמכת על הקישור המצורף...
 
אה, עכשיו הסתכלתי-

וזה באמת קצת מוזר. אומרים שלוריאל עושים ניסויים ולוריאל בעצמם אומרים שלא. אני חושבת שבמקרה כזה אמורים להסתמך על מה שנאמר לנו בלוריאל ולשלוח מייל לPETA או לאנונימוס שיבררו את העניין.
 

קשכפית

New member
היי ילדה, אולי תהיה טובה ותקחי

יוזמה ותעשי מה שהצעת?? מה דעתך? אני אשמח אם תעשי את זה כולנו נשמח.
לילה טוב.
 

רומיקה

New member
גם אני מסתמכת על זה

ושם רשום שלוריאל כן מבצעת ניסויים............... אז אני באמת כבר לא יודעת........
 

קשכפית

New member
ברשימה שאני ראיתי באינטרנט

הם לא היו רשומים כעושים ניסויים אבל גם לא ברשימה של אלה שברור שלא עושים כלומר יש שם שמות של חברות שלא ברור לכאן ולכאן אני לא יודעת איך זה עובד בדיוק ואיך יודעים בדיוק ובודאות מי עושה ומי לא ואיך הרשימה נבנית ואם היא מתעדכנת לא פשוט...
 

קשכפית

New member
גם צודקת ילדה.

אם הם מצהירים קבל עם ועדה באינטרנט ובאתר שלהם ובתשובה שלהם אז הם צריכים לעמוד מאחורי ההצרה הזו אחרת זה גובל בעבירה/שקר/מרמה לא? הם הרי לא יודעים מי אני שפנתה אליהם אולי אני מאנונימוס? אולי אני יכולה לבדוק אם הם משקרים ואז לסבך אותם. יש מצב?
 

tokit

New member
לנקום ולוריאל שייכים לאותו קונצרן

אבל זה לא אומר שהמוצרים שלהם זהים (אם כי בהחלט ייתכן שיש מרכיבים משותפים..).
 
למעלה