היי הלו שם אמא של צליל ואופק

רובנס

New member
היי הלו שם אמא של צליל ואופק

בבקשה על השאלה הלז אנא עני כי לא מתוך סקרנות לשמה או חוצפה אני שואל לפני ה-16.6 את התשובה
 

רובנס

New member
וואו בוודאי שאני מכיר`` אני חושב

שראיתי חתול ....`` באנגלית זה גם נשמע מצחיק כשטוויטי אומר ולתשובה מדוע נשאלה השאלה לפני שנים הרבה הרבה וגם לא כל כך הייתי אופה לכל ילד עוגה ומקשט= מצייר אותה לפי דמות מצויירת אותה הילד ביקש ממני עם חיוך גדול ועיניים עוד יותר גדולות ובהזדמנות כאשר בכורי יתרצה ויענה לבקשה לסרוק עבורי תמונות אעביר לכם החל משבעת הגמדים של שלגיה ועד דובוני אכפת לי ועליסה ופינוקיו וסופר מן שנעשה באורך כמעט מלא שלו אבל מלא של בני שהיה בו 11 אז חשבתי לי שאם תרצי................... עזרה וירטואלית או משלוח לאיזו כתובת של חנות ממנה תאספי את העוגה ( כי בעילום שם ,גוף,ונפח אני כאן) אז אני כאן והרי נתניה לא רחוקה ורק הערב ביליתי בטיילת בהרקדה עם אנשים נחמדים שחוללו לצלילי המוסיקה
 

רובנס

New member
אופס וקצת הסגרתי את זה שאני לא מגיע

להתכנסות כי אני רק וירטואלי
 
רובנס ,-צייר, בשלן, פייטן ומסתבר

..שגם רקדן :cool: :cool: בחור רב כישורים.. תודה על ההצעה אשמח לקבל את עזרתך ועצותיך לגבי עוגת יום ההולדת. *אפשר גם בדואל [email protected] ושוב תודה :cool:
 
למעלה