היי היי שאלת קוקוס ../images/Emo13.gif
מה נשמע? שבוע טוב !! הכנתי עוגה לפי מתכון שקיבלתי מחברה(אין לי מושג מה המקור שלו) : 1 כוס שמן כוס ו4\1 סוכר 1 שקית סוכר וניל שקית קטנה קמח אסם תופח (החלפתי בקמח רגיל+אבקת אפייה) 1 כוס מיץ תפוזים (החלפתי בכוס חלב) 1 כוס קוקוס. 4 ביצים הפרדתי ביצים,הקצפתי חלבונים עם חצי כוס סוכר ובקערה נפרדת ערבבתי את שאר החומרים. איחדתי בזהירות ומזגתי ל-2 תבניות מוארכות,אפיתי 35 דק' ב-175-180 מעלות. בקיצור מה שקרה זה שהעוגה יצאה אחלה ממש טעימה אבל פה ושם ישנם כמו קבוצות קוקוס כאלה שהתאחדו להן וזה קצת לא נעים שאוכלים. למה זה קרה? ממה הקוקוס ככה התגבש לו? תודה
מה נשמע? שבוע טוב !! הכנתי עוגה לפי מתכון שקיבלתי מחברה(אין לי מושג מה המקור שלו) : 1 כוס שמן כוס ו4\1 סוכר 1 שקית סוכר וניל שקית קטנה קמח אסם תופח (החלפתי בקמח רגיל+אבקת אפייה) 1 כוס מיץ תפוזים (החלפתי בכוס חלב) 1 כוס קוקוס. 4 ביצים הפרדתי ביצים,הקצפתי חלבונים עם חצי כוס סוכר ובקערה נפרדת ערבבתי את שאר החומרים. איחדתי בזהירות ומזגתי ל-2 תבניות מוארכות,אפיתי 35 דק' ב-175-180 מעלות. בקיצור מה שקרה זה שהעוגה יצאה אחלה ממש טעימה אבל פה ושם ישנם כמו קבוצות קוקוס כאלה שהתאחדו להן וזה קצת לא נעים שאוכלים. למה זה קרה? ממה הקוקוס ככה התגבש לו? תודה