היי היי שאלת קוקוס

morba29

New member
היי היי שאלת קוקוס ../images/Emo13.gif

מה נשמע? שבוע טוב !! הכנתי עוגה לפי מתכון שקיבלתי מחברה(אין לי מושג מה המקור שלו) : 1 כוס שמן כוס ו4\1 סוכר 1 שקית סוכר וניל שקית קטנה קמח אסם תופח (החלפתי בקמח רגיל+אבקת אפייה) 1 כוס מיץ תפוזים (החלפתי בכוס חלב) 1 כוס קוקוס. 4 ביצים הפרדתי ביצים,הקצפתי חלבונים עם חצי כוס סוכר ובקערה נפרדת ערבבתי את שאר החומרים. איחדתי בזהירות ומזגתי ל-2 תבניות מוארכות,אפיתי 35 דק' ב-175-180 מעלות. בקיצור מה שקרה זה שהעוגה יצאה אחלה ממש טעימה אבל פה ושם ישנם כמו קבוצות קוקוס כאלה שהתאחדו להן וזה קצת לא נעים שאוכלים. למה זה קרה? ממה הקוקוס ככה התגבש לו? תודה :)
 

bali

New member
מנהל
נשמע שפשוט לא עירבבת את התערובת מספיק

בשלב איחוד התערובות או בשלב הקודם, כשכל החומרים מלבד החלבונים המוקצפים היו צריכים להתאחד. גם כשמודדים את כמות הקוקוס ומוסיפים לתערובת צריך להבדוק שאין בו גושים. לקוקוס יש מעט לחות בגלל השומן שבו, אז יעולים להיווצר גושישים של קוקוס שאפשר בקלות לפרק עם הידיים או עם כף.
 

bali

New member
מנהל
אין בעד מה ../images/Emo13.gif

העיקר שיצא טעים בסופו של דבר
 
למעלה