היי, היי : ) סתם שאלת תם.. (בפנים)..

נוש22

New member
היי, היי : ) סתם שאלת תם.. (בפנים)..

האם נישואין בני אותו המין מוכרים בהולנד לצרכי הגירה? כלומר, נניח והכרתי בחור הולנדי (גיי) ונישאתי לו בהולנד.. האם אוכל לקבל דרכון הולנדי ולחיות במדינה? תודה מראש וחג שמח, נוש : )
 
כן.

התנאי הוא זה: You have been married to a Dutch citizen for at least 3 years and have legally resided in the Netherlands, the Netherlands Antilles or Aruba for an uninterrupted period of at least 15 years. בלי קשר, אתה יכול להישאר במדינה גם בלי דרכון הולנדי בתנאי שאתה נשוי כחוק.
 
נראה לי דרך יותר פשוטה

http://www.ind.nl/EN/verblijfwijzer/verblijfwijzer_mijnsituatie.asp?proc=komen&procedure=Obtaining%20Dutch%20nationality&procedurestapnaam=Conditions%20in%20res pect%20of%20Naturalisation&land=&duur=1&lang=en כלומר, תתחתן, תקבל אשרת שהייה, תשהה 5 שנים, תקבל דרכון
 

numkimhi

New member
צר לבשר שקונסטנצה לא צודק/ת

כי.. היום בלי קשר להיותך נשוי אתה חייב לעבור את כל תהליך הבקשה של הויזה , מה שאומר מבחן + התנאים המלאים לבן זוגך ... להיות נשוי לא מעניק ויזה חוקית לשהייה בהולנד . אתה תצטרך לעבור את כל התהליך ... אבל בהיותך נשוי יש מצב שיתחשבו יותר בעובדה הזו ..אבל גם אז בן זגך חייב להיות עם כל התנאים המלאים שהם דורשים.... אני בעצומו של בקשת ויזה ואני עוברת מבחן יום שני הזה כבר בהולנדית . אם תרצה לברר עוד פרטים אתה יכול לדבר איתי מתי שבא לך . נעמי נ.ב: בהצלחה :)
 
לא התכוונתי

לא התכוונתי שאין תהליך. לא אמרתי שזה אוטומטית. רק ציינתי שהנישואין מוכרים ושיש דרך להגיע לאשרת שהייה דרך נישואין. ברור שיש מלא טפסים בדרך.
 
יש גם מצבים בהם

גם בני זוג נשואים לא מקבלים ויזה. ויש מצבים בהם גם שוללים ויזה מבן זוג נשוי. נישואין (כמעט ו)לא משפיעים על הליך בקשת ואישור (או שלילת) ויזה. (הם משפיעים כשזה מגיע לענייני כספים שקשורים להליך)
 

ayala26

New member
אפשר אפילו לוותר על החלק הראשון

לקבל אישור שהייה בשביל להתאחד עם בן זוג - לא חייבים ממש להנשא.
 
למעלה