היי... בקשר למבחנים בחולון...
היי, עשיתי את המבחנים בחולון לעיצוב תקשורת חזותית, וקיבלתי אתמול תשובה שעברתי לשלב הבא, מישהו שעבר את המבחנים בעבר יכול אולי להגיד לי בערך מה היה? מה זה מבחן ברישום ומבחן בעיצוב? ומה הם כבר שואלים בראיונות? תודה על העזרה, ובהצלחה לכל מי שניסה להתקבל לאנשהו
היי, עשיתי את המבחנים בחולון לעיצוב תקשורת חזותית, וקיבלתי אתמול תשובה שעברתי לשלב הבא, מישהו שעבר את המבחנים בעבר יכול אולי להגיד לי בערך מה היה? מה זה מבחן ברישום ומבחן בעיצוב? ומה הם כבר שואלים בראיונות? תודה על העזרה, ובהצלחה לכל מי שניסה להתקבל לאנשהו