היי בננות/ים שאלת עיצוב

Toosha30

New member
היי בננות/ים שאלת עיצוב

אנחנו מתחתנים באחוזה - בית חנן עוד חודש, המקום מקסים ועמוס טבע כך שלא צריך יותר מדי להוסיף עיצוב. קיבלנו אתמול הצעת מחירים ממעצבת ולהן הפרטים: עיצוב חופה - הוספת פרחים כי זו חופת גפנים ופסיפלורה עשירה למדי - 650 שקל שביל לבן (יחסית קצר)- 150- שקל סידור פרחים לכניסה (שושן צחור) - 350 שקל ולשולחנות רוצים לעשות חצי סידור שהמקום נותן וחצי סידור של כלי מרובע שקוף עם פרחי ליליות - 60 שקל לשולחן.(לדבריה ליליות זה פרח לא זול) ניראה לכם מחירים נורמלים? כי באמת שאין לי מושג בתחום. אשמח לדעות/עצות וכדומה.
 

איריסג

New member
נשמע לגמרי סביר

אין מה לעשות - עיצוב שנשען על פרחים הוא יותר יקר. אני לא יודעת ספציפית לגבי הליליות - אבל גם המעצבת שאני עבדתי איתה בחתונה שלי - זה היה סדרי הגודל של המחירים.
 

ליתלת

New member
ליליות זה באמת פרח יקר יחסית...

אני הייתי מוותרת על השביל הלבן. זה אף פעם לא נראה טוב. זה תמיד מקומט ומעפן, ואני לא מבינה למה צריך את זה. במקום בד לבן שלא קשור לכלום, הייתי מעדיפה לפזר עלי כותרת לבנים על השביל (אם זה דשא) ובצבע אחר אם זה ריצוף כלשהו...
 
../images/Emo45.gif

לוותר על השביל הלבן, ולמצוא אלטרנטיבה יותר זולה למרכז השולחן. אם כל המסביב יפה ופורח, אפשר אולי להסתפק במשהו יותר צנוע למרכז השולחן.
 

ליתלת

New member
מסכימה, אם זה אירוע ערב

באירוע יום באמת יותר מתבקש פרחים, אבל לפחות הם עושים רק חצי מהשולחנות עם ליליות וחצי עם הסידור הסטנדרטי שלא עולה להם... מרכז שולחןזה בין הדברים הזניחים ביותר שיש בחתונה. לטעמי, אם התקציב לחוץ, אפשר לוותר על עיצובים יקרים. במיוחד לאור העובדה שיש אין סוף אפשרויות לשדרג את המראה בכלום השקעה (ואנשים בכלל לא שמים לזה לב). למשל, בחינה שלנו, היו אגרטלים מרובעים כתומים שבתוכם נרות, על מפות סגולות ומפיות כתומות. פשוט קניתי פאייטים זהובים וסגולים (לא היו כתומים) ופיזרתי אותם על השולחנות מסביב לנרות. לקח דקה וחצי וזה הוסיף המון חגיגיות למראה הכללי והיה ממש מקסים.
 
רעיון

אני לא בקיאה ביחס למחירי עיצוב. אבל יש לי רעיון שעליתי עליו במקרה בביקור במשתלה. מסתבר שאפשר לבקש במשתלה שיעשו לך סידורי פחרים לשולחנות. אלו סידורים יפים, יצירתים והרבה יותר זולים.. זה שאני ראיתי עלה 20 שח לסידור יחיד. לאחר שתיחקרתי את בעל המשתלה מסתבר שהם מכינים את הזרים באותו יום, מישהו מבני המשפחה או חבר קופץ לקחת אותם.. וזהו המשתלה שהיתי בה היא משתלה באזור רמת השרון. בהצלחה.
 

Toosha30

New member
באחוזה אסור לפזר

כלום כלום על הדשא
 
זה אחרי הסגירה או לא?

כי אם זה החופה שנמצאת בגן (מחוץ לחלק המקורה), לטעמי לא צריך להוסיף לה כלום. אישית, אני ממש לא אוהבת את השבילים האלה. במקרה של האחוזה, לטעמי, כל המוסיף גורע. אבל זה רק הטעם אישי שלי, אני אוהבת פשוט ולא מקושט. הייתי עושה סידור פרחים לכניסה וזהו. מה סידורי השולחן שהמקום נותן?
 

Toosha30

New member
תודה על כל התגובות

האמת קצת מרגיז המחירים האלה, רבאק 650 שקל על לתקוע כמה פרחים בחופה מי שמכיר את החופת גפנים באחוזה יודע על מה אני מדברת. 350 שקל על סידור פרחים בכניסה? ההשקעה פה היא באמת יחסית מינימלית. האחוזה נותנת לסידור אמצע שולחן מעין תחתית עשויה עץ ועליה נר מרובע יחסית גדול. יש לציין שרואים שהתחתיות עברו אי אלו ארועים. ולכן אני מעוניינת מעט לגוון ולשדרג בפרחים.
 

איריסג

New member
דווקא לא מסכימה איתך

סידור פרחים ענק - אם לזה הכוונה - יעלה לך בחנות לא פחות כסף. אנחנו ביקשנו (היו לנו 7 כאלה) לקחת אותם אחר כך הביתה ... 650 ש"ח זה לא רק לעלות של הפרחים - זה גם לעבודה ולכישרון - ואני באמת חושבת שזה סביר. ואם מרכזי השולחן מצאו חן בעינייך - וההבדל ביניהם לנניח מרכז שולחן אחר, לא של האחוזה יהיה 20 ש"ח לכל מרכז שולחן - ויש לך 400 אורחים, זאת אומרת שנניח יהיו לך 40 שולחנות - מתוכם את צריכה מרכזי שולחן "על חשבונך" ל 20 שולחנות - יצא שחסכת בזה שויתרת על מרכזי השולחן עם הליליות בין 200 ל 400 ש"ח. עכשיו, אני לא אומרת - זה כסף. אבל בחתונה שאת מוציאה עליה עשרות אלפי שקלים - האם זה מה שיעשה הבדל?
 

Toosha30

New member
נכון ולא נכון

סידור הפרחים הוא לא ענק הוא בחלט מכובד וזהו. לגבי הכסף, את יכולה להגיד את זה על כל דבר - את מוציאה עשרות אלפי שקלים - מה כבר ההבדל אבל מאותה סיבה גם יכלתי לדוגמא לסגור על שמלה ב-7 עד 12 אלף ומצאתי ב-4500 לא פחות מהממת. בתחום הזה באמת שאין לי מושג ואני מכבדת את התשלום על הכשרון והעבודה סתם מציק לי העניין, יעבור לי בקרוב.
 
ואני אגיד נורא בשקט

שאף אחד לא יזכור אחרי רבע שעה איך נראו סידורי השולחן שלך או איך נראתה החופה. החופה היחידה מכל החתונות שהייתי בהן שאני זוכרת איך נראתה, היא החופה שלי, מסיבות מובנות. וגם בגלל שהיא היתה תחת עץ זית ענק ומקסים. מה שעשה אותה מאוד שונה מחופות אחרות.
 

איריסג

New member
הייתי באותו מקום שבו את נמצאת עכשיו

וכן - גם אני לא הסכמתי להכנע לתעשיית השמלות - ועשיתי שמלה מדהימה, אצל מעצבת בדיזינגוף - ב 4500 ש"ח. וגם אני התחתנתי במקום שככה, כמו שהוא, טבעי - הוא נורא יפה. (מקום בטבע). וגם אנחנו התלבטנו, וביטלנו, והוספנו - ובסופו של דבר שילמנו סכום ממש "כבד" על העיצוב - אבל אצלנו היתה בעיה - האירוע היה בצהריים - ולא היתה לי שופ אפשרות לעצב עם נרות. אם למעצבת יש אופציה יותר זולה - ושהאופציה הזו מוצאת חן בעינייך - לכי עליה. מה שניסיתי להגיד זה שמהכירותי עם המחירים של התחום - אלו מחירים בהחלט סבירים ביחס למה שקורה בתחום הזה. אם לך זה יקר - זה כבר עניין אינדבידואלי.
 
אנחנו מתחתנים באחוזה עוד 12 יום

וגם אני התלבטתי עם עניין העיצוב עד לפני יומיים ואז החלטתי: כלום!!!! טוב בעצם רק סידור פרחים שנדאג לו עצמאית. גם אנחנו לקחנו את החופת גפנים ואני קיבלתי הצעת מחיר של קישוט עם גרברות ב 450 ש"ח לשביל גרברות היא רצתה 300 ש"ח (לשביל!!!!! שדורכים עליו!!!) ולסידור פרחים בכניסה כ 300 ש"ח כאמור, החלטתי , לא עוד לעושק (די זה מוגזם) אנחנו החלטנו להישאר במראה הטבעי שיפה גם ככה, את הסידורי שולחן לקחנו מה שפפריקה מציעים שלדעתי מספיק...(עניין של טעם). (מה גם שיש סיכוי קל שבקלים שירד גשם ואז החופה תהיה בפנים,מסורתית,וכל עניין העיצוב יהיה מיותר) מקווה שעזרתי, בהצלחה בכל מקרה ותהנו!!!
 

chenkvi1

New member
לגבי החופה

החופת גפנים האמת מאוד יפה, אנחנו על סף סגירה באחוזה (אבל לחודש מאי 2007) בכל מקרה הפרח כמו שכבר ראית (לילית) אכן נחשב יקר גם במשתלות גדולות. הייתי שמחה לקבל את שם המעצבת (גם במסר) לעתיד
 

adia02

New member
עיצוב

מרכז השולחן נראה לי קצת יקר לי היה מרכז שולחן עם ליליות והמעצבת לקחה 45 ש"ח לסידור . זה אומנם לא הפרש רציני אבל אולי תוכלי להתמקח עם המעצבת.
 

merime

New member
לטעמי מיותר... האחוזה יפה גם ללא

שום תוספת חבל על הכסף במיוחד של השולחנות (העיצוב של פפריקה מספיק יפה)
 
למעלה