היי בנות,

li245

New member
היי בנות,

רציתי לשאול האם אתם מתכננים אטרקציה/גימיק/קטע אומנותי בחתונה שלכם? לי יש בעיה כי אני מאוד רוצה לשלב משהו בסגנון, ולעומת זאת בעלי לעתיד אומר שמספיק שיהיה מקום טוב, אוכל טוב ומוזיקה טובה ולא צריך משהו מעבר לזה. מה אתן אומרות?
 
אני אישית מסכימה איתו

אבל כל אחד אוהב משהו אחר אולי תצליחו לשלב בין השניים על מה חשבת?
 
אני מסכימה עם בעלך

בכל החתונות שראיתי, היו מעט מאוד אטרקציות שאהבתי. והמוצלחות שביניהן היו כאלה שחברים / משפחה ארגנו לזוג ולא אטרקציות "קנויות". וגם הן היו מוצלחות רק אחרי שהושקעה בהן הרבה עבודה כדי לעשותן בצורה הכי מקצועית שאפשר. מצד שני, גם האטרקציות הכי גרועות היו כאלה שחברים / משפחה ארגנו לזוג.
 
אני עם בעלך - לא מבינה את תרבות

האטרקציות. נוצרה מעין דינמיקה שבה החתן והכלה צריכים להפוך את החתונה שלהם למופע בידור, כדי שהאורחים לא יחשבו שהחתונה הייתה נפילה והייתה שווה את הצ'ק ואת הטירחה שלהם. אם היה לי שקל על כל פעם ששמעתי מישהו אומר "קיבלתי קנס" כשקיבל הזמנה לחתונה, היה לי מספיק כדי להוסיף עיצוב פרחים לאולם
 

ToryMaster

New member
../images/Emo45.gif

חתונה היא לא מסעדה או מועדון, שהאורחים משלמים כניסה ובתמורה יקבלו רף מסוים של איזה מופע בידורי ענק.
 
לדעת\י מה שהופך חתונה למוצלחת

זה שמרגישים את ההתרגשות והאהבה. שיש מוסיקה טובה ואלכוהול טוב. יותר מזה לא צריך. החתונות שהכי נהנתי בהן היו כאלו.
 
צודקת

אני לגמרי לא מבינה את כל עניין הקשקושים.. בכסף הזה אתם יכולים לסוע לירח דבש נחמד או לעשות איתו משהו מועיל. מה זה יתן אם תשקיעו אלפים או מאות בכל מיני אטרקציות? האורחים שלכם יהנו גם בלי זה,יותר חשוב האוירה, המשפחתיות, השמחה ולהקרין אהבה. יסלחו לי על הבעת העמדה הנחרצת אבל זה סתם "אוונטה" בעיני, בדיוק ראיתי את הסרט של בת זוגו של אלון אבוטבול אתמול בערוץ 8 והיו כל מיני סצינות חתונה שונות עם כניסות מפוארות כאילו זה מסלול דוגמנות ועם זיקוקים,מיצגים כאלה...כאילו שכחו שזו חתונה וזה אמור להיות מרגש,זה נראה לי כל כך ראוותני. זה לא שאני לא בונה לי עכשיו שמלת חלומותי וזה לא שאני לא אתרגש בכניסה לחופה וכן חשוב לי זהארוע שלי יהיה מושקע.. אבל לפעמים נדמה לי שכל ההפקות האלה עוברות את גבול הטעם הטוב. אני חשבתי שמתחתנים בשביל הסמליות, על מנת לחתום שלב כלשהו ולפתוח בתקופה חדשה. נכון שאני ובן זוגי חיים כמו זוג נשוי כבר שנתיים ונכון שהארוע הזה הוא הפקה לכל דבר ולולא לחץ מצד המשפחה שלי הייתי עושה אותו מצומצם יותר ואינטימי, כ50 איש ולא 230 אבל מה שכן, דאגתי להשקיע איכות ואני מקווה שזה יסתדר כמו שאנחנו רוצים ולא יתפקששו דברים. אנחנו משקיעים כמה שפחות או בכלל לא בדברים לא נחוצים כמו מזרקות שוקולד וכד' . בעיני צריך אם כבר אוכל טוב,שירות טוב, ספקים איכותיים וכמובן אלכוהול משובח(למרות שאין אצלינו הרבה שתיינים אבל זה בכל זאת חשוב לי ולבן זוגי ולמרות שעוד לא סגרנו מה אנחנו רוצים, בר או לקנות משקאות. בעניין עיצוב, אני מודעת לעניין שעיצוב גם תורם לאוירה אבל אני לא אשקיע רמה מטורפת של ניצנוצים וקריסטלים.. חבר'ה זה רק 5 שעות או אפילו פחות
 

בלונד23

New member
גם לדעתי

אוהבת גם ריקוד מיוחד של הזוג אבל רק אם הוא באמת באמת ברמה, ואז זה משגע ומרגש באמת. אני שונאת שבחתונות עושים דברים לא אלגנטיים והרשימה אינסופית: ריקוד עילג ולא מוצלח של בני הזוג (וראיתי המון כאלה, עשו צחוק מעצמם) שירים בזיופים הופעות של ילדי המשפחה ברמה נמוכה וכו'
 

נינה333

New member
אני דווקא חושבת שאפשר לעשות משהו

לא כל דבר חייב להיות גרנדיוזי ומפוצץ. אבל משהו בטעם טוב, שנעשה למען בן/בת הזוג ולא למען "בחתונה שלי היה גימיק" יכול לצאת מעולה.
 

micore

New member
לדעתי...

לי היה חשוב שיהיה משהו אישי בחתונה שיבוא מאיתנו. כי כל האירוע מוכתב מראש - יש סדר מסוים של הדברים שיקרו במהלך החתונה. מה שעלה אצלי זה יותר הצורך להגיד תודה לאנשים הכי קרובים אלינו שחוגגים איתנו את נישואינו ולכן אני רוצה להכין סרטון קצר. הכוונה היא לרצף של תמונות של המשפחות ושלנו בעיקר על רקע איזה שיר שמבטא את אהבתנו אליהם ואת תודתנו. השיר שרצינו הוא בערך 4 דקות. בינתיים עוד לא יישמנו את העניין, אבל בעיקרון זה לא דורש השקעה כספית גדולה היות ונכין את הסרטון בעיקר לבד - עם סיוע של הצלמים שלנו... ונביא מקרן ומסך. וזהו... יתכן שלפני שיוקרן הרטון נגיד כמה מילים בתור הקדמה, או שנכתוב עליו כתוביות סיכום בסוף... נראה.
 

li245

New member
תודה בנות,

על התגובות, הצלחתן לשכנע אותי שיש דברים יותר חשובים ויכול להיות שכל המוסיף באמת גורע....
 
אני אספר לך מה היה אצלנו...

היה שבת.. 10 ימים לפני החתונה ורציתי משהו שונה מיוחד מגניב-במיוחד שהחלטתי לא לעשות: קונפטי או זיקוקים יונים או בלונים אז היא אמרה אל תדאגי -אני אארגן משהו. רק תגידי לכל הילדים מהצד שלו(של החתן) לבוא בלבן. בקיצור באמצע הסלואו שלנו רצו כל הילדים כולל 2 מלאכיות בנות שנה וחצי שרק למדו ללכת.. עם ורדים מדהימים דומים ונתנו לנו. כולם נורא התרגשו והתלהבו..וזה היה הגימיק..
 
אצלנו יהיה

שיר/ריקוד ואני חושבת שזה מאוד נחמד ... במיוחד שאני סטונדטית למוזיקה וזה חלק מהחיים שלי אני חושבת שזה מאוד מרגש לעשות את זה נגיד בהפסקות של המנות בין הריקודים . בכל חתונה שהייתי בה בזמן האחרון היה משהו כזה או שיר או ריקוד או שהילדים הקטנים של המשפחה עושים משה או שהמשפחהעושה. אני לא חושבת שזה גימיק אני חושבת שזה פשוט להראות את האהבה שלכם ואת הקשר שלכם לאנשים שלא ממש מכירים אותכם ע"יי שיר מוכר ששונה לקשר שלכם או משהו כזה בהצלחה
 
איך אני אגיד את זה

שיר או ריקוד של ילדים קטנים זה מייגע לכל מי שהם לא ההורים הגאים של אותם ילדים. וגם שירים או ריקודים - כדאי שהם יהיו ברמה אחרת כל האהבה שלכם לא תעזור לשעמום של האורחים שלא קשורים.
 
אם את סטודנטית למוסיקה

אז זה טבעי והגיוני שתשירי ואני סבורה שתעשי זאת היטב, אבל כשהחתן הוא זמר חובב + ההתרגשות של החתונה = זיוף נוראי של שלמה ארצי. זה בעיקר היה מביך.
 
וואו, זה נראה לי גימיק נהדר

אחד המוצלחים ששמעתי עליהם: גם מרגש לכל מי שרואה (ולא רק משפחה וחברים קרובים), גם לא יקר וגם לא מצריך כישורי ארגון, שירה או ריקוד יוצאי דופן.
 
תודה מוריגין על הפירגון ול2 הקודמות

הבהרה: הילדים לא שרו, רקדו (חוץ מהזמן שהיה רקודים) ואתם צריכים לראות אותם רוקדים בחצות בני 4 ו5 כאילו אין מחר. הם רק רצו הביאו את הפרחים ותוך כדי זה יצר מן מעגל ואז הם חזרו חזרה. וכן זה היה מרגש גם למי שלא מהמשפחה כי ילדים זה תמיד חמוד.. לדעתי בכל אופן..ובטח ובטח שהם קרובים לך..
 
למעלה